Prałat Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ale przy wymianie plynu hamulcowego bedziesz mial zabawe- srubki od dekielka kompletnie zjechane...Spostrzegawczy jesteś :biggrin: nom, kiepsko to wygląda, ale rozwiązań kilka jest. Dremelkiem można naciąć pod śrubokręt i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 No i jak nowy motorek ??? :clap: Jakies zdjatka ???Czekamy ............... :( :( Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Przed chwilą wróciłem a moto....Już stoi w garażu !!! :crossy: Na żywca wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach ! Ale przy wymianie plynu hamulcowego bedziesz mial zabawe- srubki od dekielka kompletnie zjechane... Worriot ;) dołączam się do braw za spostrzegawczość, dopiero na żywo zauważyłem że śrubki są zjechane Dymsha - miałeś racje z tą pokrywką , to tylko refleksy były :D Niepokoi mnie natomiast głośne stuknięcie metaliczne przy zapalaniu i gaszeniu a także przy wrzucaniu 1 biegu.Jeżeli ktoś z was miał lub ma podobnie to proszę o opinie. Sprzedawca mówił że tak się dzieje tylko przy zimnym silniku i że to normalna przypadłość tego modelu.Jednak po moich kilku testach już w domu stwierdzam że z tym stuknięciem przy zapalaniu i gaszeniu jest różnie , ale najgłośniejsze są przy pierwszych próbach na zimnym silniku. Czasem jednak nie stuka więc nie wiem o co z tym chodzi. Nie miałem siły dzisiaj na wiele prób. Pozdrawiam wszystkichTeraz jestem szczęśliwy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Śrubki sobie wymień, bo nie pasuą do ładnego dekielka. O stukaniu się nie wypowiem, bo trudno coś wywnioskować z samego opisu. A kliknięcie przy wrzucaniu 1-go biegu, szczególnie na zimno, to już codzienność. GRATY!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Pogratulować zakupu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Przy rozruchu się nie spotkałem z klikaniem a przy gaszeniu podobno to norma w dużych V kach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 (edytowane) W moim nic nie klika przy wrzucaniu biegu. Poza tym, zawsze czekam az sie motor troszke nagrzeje wiec trudno powiegdziec ze wlaczam na zimnym silniku i cos klika.Natomiast nie wiem o jakim klikanieciu piszesz przy gaszeniu motra :bigrazz: Spokojnie naciskam na czerwony przycisk i elegancko gasnie :D Edytowane 4 Grudnia 2006 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 (edytowane) Gratulacje z powodu zakupu najpiękniejszego motka dostępnego na rynku :bigrazz: :D :biggrin: niestety już tylko wtórnym :biggrin: !szkoda tylko ze to custom... classic jest ciekawszy i lepszy.A to niby dlaczego lepszy :biggrin: ??? Akurat mi się custom bardziej podoba, a classic duuuuużo mniej i uważam, że to rzecz gustu a nie kwestia lepszy/gorszy. Classic to cruiser, a custom to ... custom i tyle. Edytowane 4 Grudnia 2006 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Zgadzam się z Dymsha w całej rozciągłąści :bigrazz: Bo niby dlaczego Classic ma być lepszy ? Co do stuków, to spróbuje je nagrać i wrzucić tutaj linka.Może jak posłuchacie to coś doradzicie. Najbardziej niepokoi mnie ten przy uruchamianiu i gaszeniu. Taki głośny, pojedyńczy metaliczny dźwięk. To narazka , musze do pracy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Koval, ten "głośny, pojedyńczy metaliczny dźwięk." to normalka w dragach. Tak to u nich jest. przynajmniej w wiekszosci ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Niepokoi mnie natomiast głośne stuknięcie metaliczne przy zapalaniu i gaszeniu a także przy wrzucaniu 1 biegu.Jeżeli ktoś z was miał lub ma podobnie to proszę o opinie. Sprzedawca mówił że tak się dzieje tylko przy zimnym silniku i że to normalna przypadłość tego modelu.Jednak po moich kilku testach już w domu stwierdzam że z tym stuknięciem przy zapalaniu i gaszeniu jest różnie , ale najgłośniejsze są przy pierwszych próbach na zimnym silniku. Czasem jednak nie stuka więc nie wiem o co z tym chodzi. Taa normalne... :icon_biggrin: W pewnym momencie przestaje stukać a Ty robisz się biedniejszy o 1000 zł (lub więcej jak masz pecha ) :banghead: Wada wystepuje w XVS 1100 (zwłaszcza rocznik 1999 niezależnie cyz to V-Star czy Drag Star) w 650 nie spotkałem się z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Taa normalne... :icon_mrgreen: W pewnym momencie przestaje stukać a Ty robisz się biedniejszy o 1000 zł (lub więcej jak masz pecha ) :icon_razz: Wada wystepuje w XVS 1100 (zwłaszcza rocznik 1999 niezależnie cyz to V-Star czy Drag Star) w 650 nie spotkałem się z tym. A co się dokładnie psuje ? Chciałem go dziś odpalić aby nagrać ten dzwięk ale chyba akumulator zdechł a sprzedawca mówił że akku jest prawie nowy !Qurde jak ja kocham polskich handlarzy ;) Przy okazji, mogę ładowć ten akumulator prostownikem do samochodów. ( oczywiście z regulacją natężenia) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Ano oto Polska wlasnie :bigrazz: Juz niedlugo ( od nowego roku ) ruszy pewny i tani transpoprt motocykli z USA :biggrin: Zainteresowanych poinformuje w swoim czasie.Motocykle beda do odbioru w Warszawie w pewnym i dobrym warsztacie mechaniki motocyklowej na Wale Miedzeszynskim. :clap: :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Psuje się sprzęgiełko miedzy silnikiem a rozrusznikiem. A kumplowi przy tej okazji ukręcił się rozrusznik. majkelpl -> tani i pewny transport z USA już działa - kontener+ statek :) . Zresztą kupując w USA tez można się naciąć - jak mój kumpel który kupił Sportstera 1200. Na zdjęciach mało uszkodzony a z bliska (po dokładniejszych oględzinach): krzywa rama, wahacz i pęknięty blok :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Psuje się sprzęgiełko miedzy silnikiem a rozrusznikiem. A kumplowi przy tej okazji ukręcił się rozrusznik. Czy jak założe papierową torbę na głowe i położe się na ziemi to coś pomoże ? :icon_razz: A na poważnie to mam z tym jechać do serwisu czy ten model tak ma ?Poniżej link do nagrania stuknięcia na rozgrzanym silniku ( zwłaszcza to w 7 sek) http://www.isport.pl/images/dragstar/Nagranie.mp3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.