Greedo Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) Witam. Słyszałem ze ten model w Niemczech był blokowany na wałkach rozrządu. Po czym to poznać i czy można kupić (tak żeby działały i jak sprawdzić czy beda dzialały) wałki od np GS 450? Na co na wałku spojrzeć lub co zmierzyć żeby zobaczyc czy akurat na tym jest zablokowany? Edytowane 26 Listopada 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 zdławiony wałek rozrządu ma krótkie krzywki.... najlepiej jest porównać, a jesli jest blokowany to do 27 km... mój brat miał tak zdławiona honde cb 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Tak, gs 400 i pochodne (gs 450, gsx 400) były dławione na wałkach rozrządu. Nie znalazłem nigdzie wskazówek jak rozróżnić wałki z dławionej i otwartej wersji (może wysokość krzywek jest większa?). Na stronie http://moto.akcent.pl/moto/czesci.htm facet ma wałek do gs 450 i pisze, że jest na nim nabite "27 PS". Patrząc po niemieckim ebay i forach to 1 nowy wałek kosztuje circa. 90 euro, do tego nie wiem czy można założyc nowy wałek ze starymi panewkami, dolicz sobie jeszcze dysze gaźników (inny rozmiar) i uszczelki. Nie wiem czy warto. Używanych wałków do wersji otwartej nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 (edytowane) Odświeżę troche temat. Przeszukałem Sieć, poczytałem serwisówke i oto co znalazłem: http://gs-classic.de/download/GS400_Leistungserhoehung.jpg Tłumaczenie brzmi tak: informujemy Państwa], ze moc modelu GS400 moze byc podniesiona przez zmiane walkow rozrzadu. Nowa moc osiaga po zmianie 25 kW (34 KM) Walek zaworow ssacych ma numer ET: ...... walek zaworow wydechowych ma numer ET: ....... Oznaczenie tych walkow nie istnieje. (???) Wysokosc rozrzadu walka ssacego (chodzi tu najprawdopodobniej o skok zaworu) osiaga 36 mm, a walka wydechowego 36,4 mm walki rozrzadu wersji 27 KM maja oznaczenie 44600 (to tego wlasnie oznaczenia nie maja walki wersji 34 KM) dane techniczne po opisanych przerobkach: moc max predkosc halas na postoju halas podczas jazdy Po przerobkach nalezy wg paragrafu... przedstawic wniosek o nowe dopuszczenie do ruchu, przy czym pojazd z karta pojazdu powinien byc przedstawiony do badania technicznego urzedowo uznanemu rzeczoznawcy. Z powazaniem Suzuki Motor Deutschland Wałki ssące z silnika który kupiłem na części (cały kompletny silnik) mają krzywki 36,1 costam mm, wydechowe 35, costam costam mm (mierzyłem suwmiarką tylko) wybite na nich są tylko EX i IN oraz R i L (wiadomo, strony), oraz jakies "R1" :) Nic o tych oznaczeniach jakie są wyżej. Jakies sugestie jak poznac czy to te odblokowane? Wszystko na to wskazuje, ten link także (wyciąg z manuala): http://gs-classic.de/modelle/400/gs400_dat.htm (Nockenwelle, na dole - wymiary krzywek <nocken> takie jak w tych moich wałkach z drugiego silnika). Jakieś rady? Można te wałki założyć do mojej głowicy?? Edytowane 19 Stycznia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 (edytowane) Nikt nie wie?? Dla pewnosci pytałem jeszcze gościa ktory sprzedaje czesci, o wymiary krzywek wałków z tego zdjecia: http://moto.akcent.pl/moto/cz/gs450/gs_walki3.jpg i odpisał "ssące- wałek bez zembatki 33,5mm, z zembatką 34,5, wałek wydechowy z zembatką 36mm" Edytowane 20 Stycznia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCYŚ Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 To nawet ciekawe ale wszelkie przeróbki w bebechach to powazne koszty gs 400 nie jest rakietą i trzeba zaakceptować te 27KM lub kupic silnik GS 500E i prawie podwajasz moc !!!!! Ciekawe czy ktoś juz to próbował robic ale kiedys jezdziła pozlotach Jawa 350 z silnikiem gpz500 wiec chyba sie da Cytuj RIDE TO LIVEPilska Grupa Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 (edytowane) To nawet ciekawe ale wszelkie przeróbki w bebechach to powazne koszty gs 400 nie jest rakietą i trzeba zaakceptować te 27KM lub kupic silnik GS 500E i prawie podwajasz moc !!!!! Ciekawe czy ktoś juz to próbował robic ale kiedys jezdziła pozlotach Jawa 350 z silnikiem gpz500 wiec chyba sie da No ale ja chce zmienic tylko wałki które już mam.... Koszty to tylko moja praca :icon_mrgreen: Zmiana silnika na ten od GS500 czy od czegokolwiek innego nie wchodzi w grę, mój jest i ma zostać orginalny :notworthy: PS. Mógłbyś podac linka do zdjęć swojego GSa? Masz moze angielską serwisówkę do niego?? Edytowane 21 Stycznia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.