michalloKS Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 witam!od jakiegoś czasu w okolicach cylindra słychać ,,dzwonienie''.pzrypuszczam że to pierścien..jak silnik jest zimny to dzwoni,a jak sie rozgdzeje to na wolnych obrotach nic nie słychać,a dzwoni tylko przy schodzeniu z obrotów(nie jest to dzwonienie intensywne)ciśnienie na cylindrze wynosi w granicach 8,5-9,5,. czy t onaprawdę pierścień daje o sobie znac? co to może być? POMOCY moto to zundapp ks 80 ma 1 pierscień i powłoke nikasilu na cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 (edytowane) Moze to byc pierscien, ale niekoniecznie. U mnie w simsonie objawy byly wrecz identyczne, takze obstawialem pierscien ale okazalo sie ze padlo lozysko pomiedzy tlokiem i korbowodem. Po kilkudziesieciu kilometrach jazdy z dzwoniacym lozyskiem silnik stanal. Wiec radze czym predzej zdjac cylinder i jak nie wyciagniesz pierscienia w kawalkach to sprobuj poruszac tlokiem. Jezeli poczujesz luz to szykuj kase na lozysko :smile: Pozdro Edytowane 25 Listopada 2006 przez oli98lite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Lozysko to raczej powinno bardziej pukac niz dzwonic ... mi puka na nizszych obrotach a jak wejde gdzies tak na pol zakresu obrotow to pukanie ustepuje ... lecz ztego co czytam to chyba jednak lozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 no,na wyższych obrotach nie słychać tego dzwonienia..dzwoni jak spada z obrotów..dzwoni już od dłuższego czasu,a moto nieraz dostaje w palnik i jeszcze sie trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 (edytowane) Dla mnie bylo to zdecydowane dzwonienie :lalag: No chyba ze jest u mnie naprawde zle ze sluchem :smile: michalloKS - raczej z tym dzwoniacym elementem nie jezdzij bo jak silnik stanie to skonczy sie to poharatana scianka ukladu korbowego. Na szczescie u mnie (tak sie wlasnie skonczylo) nie wplynelo zle na prace silnika w pozniejszym okresie ;)Jezeli to nie bedzie ani pierscien ani lozysko to popatrz po elementach silnika i w jego poblizu czy cos po prostu nie wpada w drgania i to nie jest przyczyna ;) Jest to malo prawdopodobne, jednak mozliwe :icon_eek: Pozdro Edytowane 25 Listopada 2006 przez oli98lite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.