Skocz do zawartości

nie moge ustawić wolnych obrotów....


motowojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to jest logiczne bo na wyzszych obrotach nie potrzebuje juz takiego sprezania :) Tloczek sobie chodzi spokojnie spalajac mieszanke, a na wolnych sa 'przewiewy' i brakuje kompresji do sprezenia mniejszej ilosci i dlatego nie trzyma :biggrin: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzis u gościa który mi sprawdził cisnienie w cylindrze i wyszło mu 2 atmosfery ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc moze miał popsuty manometr, bo honda jest jednak wyraznie słabsza ale jezdzi.... w sobote sciągne cylinder i sie okaze co go boli.... a jesli sie sypły pierscionki to moze sie obejsc bez wymiany tłoka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy w jakim stanie bedzie tlok bo jak sie pierscionki polamaly to mogly niezlej sieczki zrobic i na tloku. W dodatku pierscionki trudno jest dopasowac do uzywanego tloka i jeszcze pojawia sie problem skad SAME pierscienie wziac. W gre wchodzi rowniez dorabianie ale te pierscienie nie sa juz takie wytrzymale jak te kupowane oryginalnie z tlokiem...

 

Co do sprezania to na takim juz ci nie powinien raczej ten moto jezdzic :D

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to nie jest romet. ten motocykl kreci sie 2 razy wyzej. nie ma co robic patentow i zmieniac samych pierscieni. wsadz 320zl w porzadny tlok i jezdzij spokojnie - lepsze to niz kisiel w gaciac, zeby sie tylko moto w drodze nie sypnelo. pozatym jak ci potem stary tlok strzeli to dopiero bedziesz mial problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciągnąłem głowice i wydech ale nie mam jednego klucza i jutro sciagne całkiem cylinder, ale juz widze ze tłok jest przypalony wiec bedzie do wymiany...:banghead: nie mam za duzo kasy bo jeszcze musze kilka rzeczy wymienic i interesuje mnie jakis tani dobry tłoczek... http://www.agmot.pl/sklep.php?s=nsr&kod=0&k=39 na tej stronie jest tłok Piston za 83 zł jest to cos warte?? bo wydaje mi sie ze to jakies badziewie....

Edytowane przez motowojtas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz ludzie pisali o tym ze wola kupic takie tanie tloki za 80zl i zmieniac czesto niz kupic raz a porzadnie jakis drozszy, ale kazdy woli co innego :crossy: Ja polecam zdanie enduroguya, gdyz jezdzilem na PROXie i na zwyklym takie YAMAHA STANDARD ;p PROX jezdzil dobrze nawet przy katowaniu i sie nie rozsypal pomimo jazdy na rozwalonym pierscionku (byl tylko delikatnie przeorany na rogu tloka, ale sie trzymal i nie narobil szkod) a ten standardowy tani to mi juz podczas docierania troche puchl. Ale wiadomo ze to ty zdecydujesz... POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie sciągnąłem cylinder i tłok i okazało sie ze jest zwyczajnie zatarty :lapad: i pierscienie połamane..... u mnie jest wstawiona tuleja do cylindra na 133cm3 i bede musiał gdzies dobierać tłok....

mam troszke luzu na wale ale na boki, góra-dół nie ma luzu w ogóle.... czy luz na boki przeszkadza?? bo mi sie wydaje ze nie...

Edytowane przez motowojtas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...