Soku11 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No to jest logiczne bo na wyzszych obrotach nie potrzebuje juz takiego sprezania :) Tloczek sobie chodzi spokojnie spalajac mieszanke, a na wolnych sa 'przewiewy' i brakuje kompresji do sprezenia mniejszej ilosci i dlatego nie trzyma :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a jakie powinno być spręzanie mniej wiecej w nsr?? bo jednak czuje ze osłabła i to sporo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Sciągnij cylinderek i będzie wszystko jasne.. 1 h roboty.. Nawet nie.. Albo odkręć dyfuzor i zajrzyj czy pierścionki całe.. Chodź polecam tę pierwszą metodę! PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 A jaki jest silnik w twojej NSR?? Bo sprezanie pewnie w granicach 9-10... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Mi kdx nie trzymal wogole niskich jak byl padniety zawor wydechowy. niby dziwne zeby przy 100km/h sie zwalil ale byc moze cos go zablokowalo np w polowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 byłem dzis u gościa który mi sprawdził cisnienie w cylindrze i wyszło mu 2 atmosfery ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc moze miał popsuty manometr, bo honda jest jednak wyraznie słabsza ale jezdzi.... w sobote sciągne cylinder i sie okaze co go boli.... a jesli sie sypły pierscionki to moze sie obejsc bez wymiany tłoka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Zalezy w jakim stanie bedzie tlok bo jak sie pierscionki polamaly to mogly niezlej sieczki zrobic i na tloku. W dodatku pierscionki trudno jest dopasowac do uzywanego tloka i jeszcze pojawia sie problem skad SAME pierscienie wziac. W gre wchodzi rowniez dorabianie ale te pierscienie nie sa juz takie wytrzymale jak te kupowane oryginalnie z tlokiem... Co do sprezania to na takim juz ci nie powinien raczej ten moto jezdzic :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 kolego to nie jest romet. ten motocykl kreci sie 2 razy wyzej. nie ma co robic patentow i zmieniac samych pierscieni. wsadz 320zl w porzadny tlok i jezdzij spokojnie - lepsze to niz kisiel w gaciac, zeby sie tylko moto w drodze nie sypnelo. pozatym jak ci potem stary tlok strzeli to dopiero bedziesz mial problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) sciągnąłem głowice i wydech ale nie mam jednego klucza i jutro sciagne całkiem cylinder, ale juz widze ze tłok jest przypalony wiec bedzie do wymiany...:banghead: nie mam za duzo kasy bo jeszcze musze kilka rzeczy wymienic i interesuje mnie jakis tani dobry tłoczek... http://www.agmot.pl/sklep.php?s=nsr&kod=0&k=39 na tej stronie jest tłok Piston za 83 zł jest to cos warte?? bo wydaje mi sie ze to jakies badziewie.... Edytowane 1 Grudnia 2006 przez motowojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Juz ludzie pisali o tym ze wola kupic takie tanie tloki za 80zl i zmieniac czesto niz kupic raz a porzadnie jakis drozszy, ale kazdy woli co innego :crossy: Ja polecam zdanie enduroguya, gdyz jezdzilem na PROXie i na zwyklym takie YAMAHA STANDARD ;p PROX jezdzil dobrze nawet przy katowaniu i sie nie rozsypal pomimo jazdy na rozwalonym pierscionku (byl tylko delikatnie przeorany na rogu tloka, ale sie trzymal i nie narobil szkod) a ten standardowy tani to mi juz podczas docierania troche puchl. Ale wiadomo ze to ty zdecydujesz... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 (edytowane) własnie sciągnąłem cylinder i tłok i okazało sie ze jest zwyczajnie zatarty :lapad: i pierscienie połamane..... u mnie jest wstawiona tuleja do cylindra na 133cm3 i bede musiał gdzies dobierać tłok....mam troszke luzu na wale ale na boki, góra-dół nie ma luzu w ogóle.... czy luz na boki przeszkadza?? bo mi sie wydaje ze nie... Edytowane 3 Grudnia 2006 przez motowojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Piston to tłok z angielskiego, także nie wiem czy to nawet firma jakaś jest. Mały luz na boki nie szkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.