Worriot Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Do Intrudera, chcac go obnizyc, najłatwiej kupic krótsze tylne amortyzatory. Ja tak zrobilem i sobie bardzo chwalę. Polecam gazowe amortyzatory z progresywnie nawinietymi sprezynami amerykanskiej firmy Progressive Suspension. Model 412. Mozna zamowic o standartowej twardosci lub twardsze- heavy duty. Producent proponuje rowniez rozne dlugosci. Ja wybralem pol cala krotsze, ktore po przejechaniu kilku tys km. osiadly tak ze teraz moto jest 2 cm nizej. Niby nieduzo, ale efekt jest wyraznie widoczny. Prowadzenie motocykla poprawilo sie przy tym diametralnie. A koszt tylko 250$. To najlepsze usprawnienie jakiego dokonalem w swoim Intruzku!!! http://www.progressivesuspension.com/series_412.aspxhttp://www.bikepics.com/members/przemekg/88intruder1400/ Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Niepamiętam długości ale będzie to chyba 13" :smile: . Jak założyłem do swojego VSa amorki od VTX 1800 to obniżył się całkiem ładnie.taka sama jest długość amora (około 13") w VS800 i VS1400? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 taka sama jest długość amora (około 13") w VS800 i VS1400?Według Progressive Suspension to nieVS 1400 - 13" VS 800 - 12.5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Według Progressive Suspension to nieVS 1400 - 13" VS 800 - 12.5"Zanalazłem w larssonnie pare sprężyn progresywnych za 520zł. Sprężynki są firmy IKON i mają 9,25cali - 235 mm. Z obliczeń wyszło mi że zawiecha obnizy się o 82m.Jak myślicie pojeździ na czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 na pewno nie!!!Przeswit zmaleje do kilku cm, a opona bedzie szorowala o blotnik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 na pewno nie!!!Przeswit zmaleje do kilku cm, a opona bedzie szorowala o blotnik....sprzedawca twierdzi (larsson.pl) że sprężyny pasują do Suzuki Intruder VS 800 - to teraz nie rozumiem. Warriot, a mam do Ciebie jeszcze pytanie...kupowałeś te sprężynki progresywne w USA jak z przesyłką itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie warriot, tylko Worriot...Przewiozlem je w swoim bagazu...jesli wierzysz we wszystko co ci sprzedawca wmowi, to kup te z larssona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Nie warriot, tylko Worriot...Przewiozlem je w swoim bagazu...jesli wierzysz we wszystko co ci sprzedawca wmowi, to kup te z larssona...Przepraszam Worriot :icon_question: ach te kłopoty ze wzrokiem.Nie jeśli nie pasują to nie kupie. Nachodzi mnie na te co ty masz. Przepraszam Worriot :icon_mrgreen: ach te kłopoty ze wzrokiem.Nie jeśli nie pasują to nie kupie. Nachodzi mnie na te co ty masz. dostałem jeszcze taką odpowiedź od larsson.pl - czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi? "według naszego katalogu do motocykla Suzuki VS 800 GL Intruder, numer ramy: VS52B rok produkcji: 92-99, pasuje:- amortyzator Ikon o numerze katalogowym 515 0078 (długość 319 mm) cena 1690,60 zł- sprężyna progresywna o numerze katalogowym 515 0120 (długość 190 mm) cena 782,80 zł- sprężyna progresywna o numerze katalogowym 515 0123 (długość 235 mm) cena 522,60 zł" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Hmm ja niemam porównania jak sie jeździ na orginalnych amortyzatorach a tymi co mam z gold winga, ale nienażekam jest niski fajnie to wygląda i jest dosyć twardy,ale sie już przyzwyczaiłem, a wygląda to tak http://intruder5.patrz.pl mi sie podoba :) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez Krzychu.2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 ho-hooo , to jeśli tak to dla kogo produkują koszulki typu "masz jaja, jezdzij sztywnym" ?? ;P pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 :icon_mrgreen: Mi też się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 dostałem jeszcze taką odpowiedź od larsson.pl - czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi? "według naszego katalogu do motocykla Suzuki VS 800 GL Intruder, numer ramy: VS52B rok produkcji: 92-99, pasuje:- amortyzator Ikon o numerze katalogowym 515 0078 (długość 319 mm) cena 1690,60 zł- sprężyna progresywna o numerze katalogowym 515 0120 (długość 190 mm) cena 782,80 zł- sprężyna progresywna o numerze katalogowym 515 0123 (długość 235 mm) cena 522,60 zł" A co to znaczy pasuje?Fabryczny amortyzator w Twoim VS 800 ma 12.5" (pomiędzy środkami oczek)= 317mm - czyli pasuje Ikon.Nie wiem jaka jest standardowa długość sprężyny, ale podejrzewam, że te 235 to jest standard (jak założysz taką to będziasz miał taką samą wysokość tylko amortyzacja będzie progresywna (moim zdaniem).Ta sprężyna 190 mm obniży Ci VS-a o 45 mm.Ale ceny to porażają :icon_mrgreen: mam nadzieję, że są to ceny za 2 szt.Ja mam zamiar kupić w USA progresywne 11.5" za $250 do obniżenia VTX-a, ale się zastanawiam, czy warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 A co to znaczy pasuje?Fabryczny amortyzator w Twoim VS 800 ma 12.5" (pomiędzy środkami oczek)= 317mm - czyli pasuje Ikon.Nie wiem jaka jest standardowa długość sprężyny, ale podejrzewam, że te 235 to jest standard (jak założysz taką to będziasz miał taką samą wysokość tylko amortyzacja będzie progresywna (moim zdaniem).Ta sprężyna 190 mm obniży Ci VS-a o 45 mm.Ale ceny to porażają :lalag: mam nadzieję, że są to ceny za 2 szt.Ja mam zamiar kupić w USA progresywne 11.5" za $250 do obniżenia VTX-a, ale się zastanawiam, czy warto?Myślałem o założeniu sprężyn o długości 235mm i zostawieniu seryjnych amorów. (ale jeśli taka operacja nie obniży mi motocykla to po co ją wykonywać) Ceny oczywiście za komplet. Masz zamiar kupić zawieche dla siebie w www.progressivesuspension.com? Jeśli tak to mógłbym zamówić razem z Tobą i koszty za przesyłkę wyszłby niższe...tylko musiałbyś się ty zająć zamówieniem bo ja nie mam pojęcia jak to zrobić. PS. widziałem na bikepisc.com zdjęcie VS-a z sztywną zawiechą...ciekawie wyglądał, ale czy da się na tym jeździć? Pozdr.Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Znajomy miał VS 1400 ze stalowymi prętami zamiast amortyzatorów. Motocykl wyglądał nieźle, podobno dawało rade tym jeździć ale kolo mieszka w USA i na zdjęciach nie widziałem kolein czy dziur. Obnizając motocykl ja bym nie eksperymentował i nie polegał bym na zdaniu pracownika Larssona (czy innego sprzedawcy ze sklepu) :rolleyes: . zawieszenie to jeden z podstawowych czynników wpływających na Twoje własne bezpieczeństwo :bigrazz: Jak kiedyś dorosnę (finansowo :) ) do przeróbki zawieszenia to zrobię to tak jak Worriot - nowe firmowe progresywne amortyzatory i bez szaleństw czyli zawieszenie krótsze od seryjnego góra o 1" (no chyba, ze na starośc zgłupieję i bede budował jakiegoś customa :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) Znajomy miał VS 1400 ze stalowymi prętami zamiast amortyzatorów. Motocykl wyglądał nieźle, podobno dawało rade tym jeździć ale kolo mieszka w USA i na zdjęciach nie widziałem kolein czy dziur. Obnizając motocykl ja bym nie eksperymentował i nie polegał bym na zdaniu pracownika Larssona (czy innego sprzedawcy ze sklepu) :rolleyes: . zawieszenie to jeden z podstawowych czynników wpływających na Twoje własne bezpieczeństwo :bigrazz: Jak kiedyś dorosnę (finansowo :) ) do przeróbki zawieszenia to zrobię to tak jak Worriot - nowe firmowe progresywne amortyzatory i bez szaleństw czyli zawieszenie krótsze od seryjnego góra o 1" (no chyba, ze na starośc zgłupieję i bede budował jakiegoś customa :wink: )W larssonie amortyzatory + sprężyny to koszt ponad 2tys. i gość nie wie o ile cali jest to krótsze od seryjnych.Decyduje się tak jak Worriot na zakup w USA za te 300$, to i tak o wiele taniej.Prawdopodobnie będe kupował razem z Virek -iem w USA wyjdzie mniej za przesyłkę itp, więc gdybyś z nim pogadał tez mógłbyś sobie takie cuś zasponsorować (w kupie siła) :wink: A jeśli chodzi o sztywną zawieche w VS-ie to tu kilka zdjęć, chciałbym się kiedyś takim wynalazkiem przejechać :bigrazz: zdjecie 1zdjecie 2zdjecie 3zdjecie 4 z tego co widze śmiga w Argentynie - tam lepsze drogi niz u nas? Edytowane 29 Grudnia 2006 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.