Skocz do zawartości

Kingway Challenger 200cc


moto69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam :D , powiem tak! mam nie Japoński tylko Chiński motocykl ;) , a że nie jest to moto na forum szczególnie lubiane :biggrin: zapytam czy ma ktoś tzw. serwisówkę do takiego moto, bo lubię znać takie szczegóły jak parametry, nastawy, itp sprzętu.Producent to Chongqiao XGJAO Motorcycles,typ XGJ200-8, silnik to 163FMJ. LIczę na poważną pomoc i forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale serwisówki do czegos takiego nie znajdziesz. Natomiast proponujeci poszukać w necie zdjęć motocykli honda i dokładnie rozpoznac typ silnika który stał sie wzorem dla chińczykow. Potem bez problemy znajdziesz serwisówke dla Hondy z takim silnikiem jak twój.Na początek zacznij od zdjęc na bikepics.

Ja w podobny sposób znalazłem opis silnika w czyms takim jak Pronar 4t 125 też zpochodzącym z Chin silnikiem Hondy CG125. Byc moze w twoim jest silnik hondy cb. Czy to twin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  moto69 napisał:

witam :wink: , powiem tak! mam nie Japoński tylko Chiński motocykl ;) , a że nie jest to moto na forum szczególnie lubiane :) zapytam czy ma ktoś tzw. serwisówkę do takiego moto, bo lubię znać takie szczegóły jak parametry, nastawy, itp sprzętu.Producent to Chongqiao XGJAO Motorcycles,typ XGJ200-8, silnik to 163FMJ. LIczę na poważną pomoc i forum :biggrin:

 

Ja mam serwisówkę do jinluna 150-250. Nie wiem jak to się ma do Twojego. Daj maila to Ci podeślę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że ten Challenger 200cc to bliski brat pośredniak między Jinlun 150cc a 250cc

Serwisuwka Jinlun może w wielu miejscach się pokrywać i honda CB 250 również.

A swoją drogą to ciekawy jestem jak się tym śmiga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Luca napisał:

Coś mi się wydaje, że ten Challenger 200cc to bliski brat pośredniak między Jinlun 150cc a 250cc

Serwisuwka Jinlun może w wielu miejscach się pokrywać i honda CB 250 również.

A swoją drogą to ciekawy jestem jak się tym śmiga?

 

witam i dzieki za podpowiedzi, Challenger 200cc jak mi powiedziano to poprawiony Jinlun 150. Smiga się b.fajnie ,narazie go docieram :crossy: i go oszczędzam, :banghead: ale tak jest spoko.Mam wrażenia że od 150 sie lepiej zbiera a w stosunku do 250 ma dużo mniejsze wibracie, to singiel :lalag: .Najlepsze jest to że nic narazie nie dokręcałem i wszystko gra.

 

 

  shipp napisał:

Ja mam serwisówkę do jinluna 150-250. Nie wiem jak to się ma do Twojego. Daj maila to Ci podeślę :D

 

Dzięki i jeżeli to nie problem to podeślij: moto1969@wp.pl :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  moto69 napisał:

witam i dzieki za podpowiedzi, Challenger 200cc jak mi powiedziano to poprawiony Jinlun 150. Smiga się b.fajnie ,narazie go docieram :) i go oszczędzam, :) ale tak jest spoko.Mam wrażenia że od 150 sie lepiej zbiera a w stosunku do 250 ma dużo mniejsze wibracie, to singiel :lalag: .Najlepsze jest to że nic narazie nie dokręcałem i wszystko gra.

Dzięki i jeżeli to nie problem to podeślij: moto1969@wp.pl :)

 

Poszło :) Daj znać, czy doszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  shipp napisał:

Poszło :) Daj znać, czy doszło

 

List doszedł ale bez załącznika, fajna pogoda trzeba nałapać jeszcze parę kilometrów :) ale mam pytanko czy tak ma być ;na osi kierownicy mam minimalnu luz który widać podczas hamowania przodem

tak jak by w górnym siedzeniu łożyska była jakaś wykładka gumowe, nie jest to skręcenie el na sztywno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Litrus napisał:

Jakie to ma osiagi ?

Jak z czesciami ?

I ta marka jest niezla :)

Chongqiao XGJAO

:lalag:

Pozdrawiam

 

:) mazw suuuppper, no cóż jakoś nieprzywykliśmy do ich łamańca :) osiągi nie zwalają to ; 11kW przy ok 8tys 15Nm przy ok5-6,5tys do jazdy na średnie trasy wystarcza a Vmax ok110, ale go docieram więc narazie ok 60km/h. Części wg serwisu - od ręki, mam nadzieję że nie skorzystam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  moto69 napisał:

:) mazw suuuppper, no cóż jakoś nieprzywykliśmy do ich łamańca ;) osiągi nie zwalają to ; 11kW przy ok 8tys 15Nm przy ok5-6,5tys do jazdy na średnie trasy wystarcza a Vmax ok110, ale go docieram więc narazie ok 60km/h. Części wg serwisu - od ręki, mam nadzieję że nie skorzystam. :cool:

 

Dodałem załącznik, powinno być już OK. Ja swojego docierałem do jakichś 700km. Starałem się nie przekraczać 80km/h. Po tym już bez ograniczeń, chociaż moto samo nadawało ograniczenia, więc 120 max. Trasa najdłuższa to 500km z pasażerem, bez żadnego problemu. Tyłek tylko mi zdrętwiał. Teraz po 3 tys. silnik pracuje jak zegarek, ułożył się i wibracji dużo mniej, że przestałem zwracać na to uwagę. Luzu w kierownicy nie mam, nawet tam nie zaglądełem. Jak wpadniesz, co się dzieje, daj znać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Luca napisał:

Co do luzu w kierownicy to też nie mam ale wydaje mi się, że ten luz da się skasować.

Najprawdopodobniej musisz dokręcić trochę kierownicę.

 

 

dzięki za wsparcie :icon_mrgreen: ,obeszło się bez serwisu i niestety ,ale jednak dokręciłem :P "śróbkę", była lużna nakrętka koronkowa piasty kierownicy i teraz wszystko jest oki :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...teraz w innej kwesti , mam pytanko bo wydaje mi się że chinczycy wypuszczając moją 200cc poza zmienionym silnikiem 150cc na właśnie 200cc nie pomyśleli o przełożeniach silnik-tylne koło.Motocykl ma duży zapas mocy (jak na tę pojemność) i wydaje mi się że można by "odebrać" parę ząbków na tylnym kole lub "dodać" na przednim przy silniku, mocy by nie stracił, a silniczek by pomykał sobie na granicy 5tys. obr. co wydaje mi się prędkością optymalną, a wzrosła by prędkość :banghead: przejazdowa motocykła.Podpowiedzcie jak to poprawić i jak daleko można to modyfikować :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cross_maX napisał:

tez na cos takiego wpadlem :buttrock: Ile masz zebow z tylu i przodu? i przy ilu tys obrotow masz predkosc przelotowa i jaka?

 

...zębów nie liczyłem ale sprawdzę, przelotowa to na 4biegu ok. 50 i 5tys. obr; na 5biegu ok. 60 i też 5tys . wydaje mi sie że ta wartość obrotów dla tego silnika jest optymalna, brak drgań a i zapas mocy wystarczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...