moto69 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 witam :D , powiem tak! mam nie Japoński tylko Chiński motocykl ;) , a że nie jest to moto na forum szczególnie lubiane :biggrin: zapytam czy ma ktoś tzw. serwisówkę do takiego moto, bo lubię znać takie szczegóły jak parametry, nastawy, itp sprzętu.Producent to Chongqiao XGJAO Motorcycles,typ XGJ200-8, silnik to 163FMJ. LIczę na poważną pomoc i forum ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Niestety ale serwisówki do czegos takiego nie znajdziesz. Natomiast proponujeci poszukać w necie zdjęć motocykli honda i dokładnie rozpoznac typ silnika który stał sie wzorem dla chińczykow. Potem bez problemy znajdziesz serwisówke dla Hondy z takim silnikiem jak twój.Na początek zacznij od zdjęc na bikepics.Ja w podobny sposób znalazłem opis silnika w czyms takim jak Pronar 4t 125 też zpochodzącym z Chin silnikiem Hondy CG125. Byc moze w twoim jest silnik hondy cb. Czy to twin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 witam :wink: , powiem tak! mam nie Japoński tylko Chiński motocykl ;) , a że nie jest to moto na forum szczególnie lubiane :) zapytam czy ma ktoś tzw. serwisówkę do takiego moto, bo lubię znać takie szczegóły jak parametry, nastawy, itp sprzętu.Producent to Chongqiao XGJAO Motorcycles,typ XGJ200-8, silnik to 163FMJ. LIczę na poważną pomoc i forum :biggrin: Ja mam serwisówkę do jinluna 150-250. Nie wiem jak to się ma do Twojego. Daj maila to Ci podeślę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Coś mi się wydaje, że ten Challenger 200cc to bliski brat pośredniak między Jinlun 150cc a 250ccSerwisuwka Jinlun może w wielu miejscach się pokrywać i honda CB 250 również.A swoją drogą to ciekawy jestem jak się tym śmiga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Coś mi się wydaje, że ten Challenger 200cc to bliski brat pośredniak między Jinlun 150cc a 250ccSerwisuwka Jinlun może w wielu miejscach się pokrywać i honda CB 250 również.A swoją drogą to ciekawy jestem jak się tym śmiga? witam i dzieki za podpowiedzi, Challenger 200cc jak mi powiedziano to poprawiony Jinlun 150. Smiga się b.fajnie ,narazie go docieram :crossy: i go oszczędzam, :banghead: ale tak jest spoko.Mam wrażenia że od 150 sie lepiej zbiera a w stosunku do 250 ma dużo mniejsze wibracie, to singiel :lalag: .Najlepsze jest to że nic narazie nie dokręcałem i wszystko gra. Ja mam serwisówkę do jinluna 150-250. Nie wiem jak to się ma do Twojego. Daj maila to Ci podeślę :D Dzięki i jeżeli to nie problem to podeślij: [email protected] :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 witam i dzieki za podpowiedzi, Challenger 200cc jak mi powiedziano to poprawiony Jinlun 150. Smiga się b.fajnie ,narazie go docieram :) i go oszczędzam, :) ale tak jest spoko.Mam wrażenia że od 150 sie lepiej zbiera a w stosunku do 250 ma dużo mniejsze wibracie, to singiel :lalag: .Najlepsze jest to że nic narazie nie dokręcałem i wszystko gra. Dzięki i jeżeli to nie problem to podeślij: [email protected] :) Poszło :) Daj znać, czy doszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Poszło :) Daj znać, czy doszło List doszedł ale bez załącznika, fajna pogoda trzeba nałapać jeszcze parę kilometrów :) ale mam pytanko czy tak ma być ;na osi kierownicy mam minimalnu luz który widać podczas hamowania przodem tak jak by w górnym siedzeniu łożyska była jakaś wykładka gumowe, nie jest to skręcenie el na sztywno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jakie to ma osiagi ?Jak z czesciami ?I ta marka jest niezla :)Chongqiao XGJAO:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jakie to ma osiagi ?Jak z czesciami ?I ta marka jest niezla :)Chongqiao XGJAO:lalag:Pozdrawiam :) mazw suuuppper, no cóż jakoś nieprzywykliśmy do ich łamańca :) osiągi nie zwalają to ; 11kW przy ok 8tys 15Nm przy ok5-6,5tys do jazdy na średnie trasy wystarcza a Vmax ok110, ale go docieram więc narazie ok 60km/h. Części wg serwisu - od ręki, mam nadzieję że nie skorzystam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 :) mazw suuuppper, no cóż jakoś nieprzywykliśmy do ich łamańca ;) osiągi nie zwalają to ; 11kW przy ok 8tys 15Nm przy ok5-6,5tys do jazdy na średnie trasy wystarcza a Vmax ok110, ale go docieram więc narazie ok 60km/h. Części wg serwisu - od ręki, mam nadzieję że nie skorzystam. :cool: Dodałem załącznik, powinno być już OK. Ja swojego docierałem do jakichś 700km. Starałem się nie przekraczać 80km/h. Po tym już bez ograniczeń, chociaż moto samo nadawało ograniczenia, więc 120 max. Trasa najdłuższa to 500km z pasażerem, bez żadnego problemu. Tyłek tylko mi zdrętwiał. Teraz po 3 tys. silnik pracuje jak zegarek, ułożył się i wibracji dużo mniej, że przestałem zwracać na to uwagę. Luzu w kierownicy nie mam, nawet tam nie zaglądełem. Jak wpadniesz, co się dzieje, daj znać. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Co do luzu w kierownicy to też nie mam ale wydaje mi się, że ten luz da się skasować.Najprawdopodobniej musisz dokręcić trochę kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Co do luzu w kierownicy to też nie mam ale wydaje mi się, że ten luz da się skasować.Najprawdopodobniej musisz dokręcić trochę kierownicę. dzięki za wsparcie :icon_mrgreen: ,obeszło się bez serwisu i niestety ,ale jednak dokręciłem :P "śróbkę", była lużna nakrętka koronkowa piasty kierownicy i teraz wszystko jest oki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ...teraz w innej kwesti , mam pytanko bo wydaje mi się że chinczycy wypuszczając moją 200cc poza zmienionym silnikiem 150cc na właśnie 200cc nie pomyśleli o przełożeniach silnik-tylne koło.Motocykl ma duży zapas mocy (jak na tę pojemność) i wydaje mi się że można by "odebrać" parę ząbków na tylnym kole lub "dodać" na przednim przy silniku, mocy by nie stracił, a silniczek by pomykał sobie na granicy 5tys. obr. co wydaje mi się prędkością optymalną, a wzrosła by prędkość :banghead: przejazdowa motocykła.Podpowiedzcie jak to poprawić i jak daleko można to modyfikować :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 tez na cos takiego wpadlem :buttrock: Ile masz zebow z tylu i przodu? i przy ilu tys obrotow masz predkosc przelotowa i jaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 tez na cos takiego wpadlem :buttrock: Ile masz zebow z tylu i przodu? i przy ilu tys obrotow masz predkosc przelotowa i jaka? ...zębów nie liczyłem ale sprawdzę, przelotowa to na 4biegu ok. 50 i 5tys. obr; na 5biegu ok. 60 i też 5tys . wydaje mi sie że ta wartość obrotów dla tego silnika jest optymalna, brak drgań a i zapas mocy wystarczający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.