Skocz do zawartości

Hyosung XRX 125 4T


xpak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie ma takiego topica na forum wiec pozwole sobie dodac, swoja droga to moj pierwszy post w tym miejscu, mniejsza z tym....

 

Kupilem niedawno hyosunga xrx, przekonala mnie wyjatkowo niska cena i ciekawosc jak chodzi 4T z 4zaworowa glowica przy tak malej pojemnosci. Motor z 2003 roku byl raczej w kiepskim stanie silnikowym, wiec po kupnie zapodalem drugi silnik nie bawiac sie w szlify itd.. tymbardziej, ze dosc mi sie to kalkulowalo a drugi silniczek chodzi jak zegarek. Slyszac ta jakze badziewna nazwe czlowiek przed wejsciem na moto ma juz pewne uprzedzenie "hyjosung" brzmi jak nazwa jakiegos tokijskiego domu 'rozrywki', ale watpliwosci mijaja po odpaleniu i przejechaniu pierwszych KM, jakosc wykonania i prowadzenie nie odbiega w niczym od porownywalnej DR125, a jesli wezmiemy pod uwage ogolny dizajn, cene no i dosc mocny silnik to wszystko przemawia za hujosungiem [poza nieszczesliwa nazwa i koreanskim pochodzeniem] Teraz tylko kwestia awaryjnosci... o tym napisac za wiele nie moge, bo w necie na jego temat malo a sam mam go od niedawna, a kazdy kto tylko slyszal o xrx powie "koreanskie gowno, pewnie sypie sie jak chinskie zabawki" nie majac, na to konkretnego dowodu. No coz, tak wiec was uzytkownicy XRX prosze o wylanie sie na jego temat :] no i ludzie, ktorzy mieli okazje na nim smigac, lub znaja jakies konkrety obiegajace ten motorek.

 

Pozdro z Bytomia!

 

Fotka mojego Xa ;]

 

http://fc.elsat.net.pl/xrx/x3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem kiedyś Hyosunga XRX i co do silnik to nie nażekam do nic przy nim nie robilem. Pali tyle co nic. Najwiekszym minusem jest kiepska jakoś farby na ramie i podzespołach i urywające sie śruby. Do reszty nie ma zastrzerzeń.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dlugo go miales? I jak uzytkowales? Bo mam dylemat czy go zostawic sobie, czy uciekac z tym poki jest mozliwosc sprzedazy w dobrym stanie, jakbym mial pewnosc ze te motorki nie maja w sobie jakis rażacych wad [jak np wymiana tloka po 10tys] to smigam sezon i leje 99' bo pali faktycznie nie wiele :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hej Ja mam Hyosunga XRX 125 i powiem że maszynka jest dobra...Tylko mam ją 3 dni i niewiem jaki olej do skrzyni lać albo do sprzęgła....albo do silnika....Bo to musze wymienić....Mój motor ma 2005 rocznik i niewiem ale czuje że ma blokadę gdzieś...ale gdzie to niewiem....bo jedzie 90km/h a powinien 105km/h.....Pozdrawiam.... :icon_twisted: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja koreańska stoi na znacznie wyższym poziomie niż chińska. To jest fakt. Niestety, do produkcji japońskiej...... milion lat. Ta cena nie bierze sie znikąd. Nie znajdziesz takiego sprzęta z przebiegiem 40 000 km chociaż w 4 lata taki przebieg to nic nadzwyczajnego.

Moja 20-sto letnia hondzia przeżyła dwa moto produkcji chińskiej i Koreańskiej kupione jako nowe od importera. Motorniczy tych sprzętów naprawdę starał sie o nie dbać...... On wydał na nie 15 000 a sprzedał za łącznie 2 500 zł. Ja za swoją zapłaciłem 2 800 i nie zamierzam sie jej pozbywać NIGDY :biggrin: :biggrin:

Ale życzę Ci oczywiście miliona nawiniętych kilometrów bez serwisu.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie ma takiego topica na forum wiec pozwole sobie dodac, swoja droga to moj pierwszy post w tym miejscu, mniejsza z tym....

 

Kupilem niedawno hyosunga xrx, przekonala mnie wyjatkowo niska cena i ciekawosc jak chodzi 4T z 4zaworowa glowica przy tak malej pojemnosci. Motor z 2003 roku byl raczej w kiepskim stanie silnikowym, wiec po kupnie zapodalem drugi silnik nie bawiac sie w szlify itd.. tymbardziej, ze dosc mi sie to kalkulowalo a drugi silniczek chodzi jak zegarek. Slyszac ta jakze badziewna nazwe czlowiek przed wejsciem na moto ma juz pewne uprzedzenie "hyjosung" brzmi jak nazwa jakiegos tokijskiego domu 'rozrywki', ale watpliwosci mijaja po odpaleniu i przejechaniu pierwszych KM, jakosc wykonania i prowadzenie nie odbiega w niczym od porownywalnej DR125, a jesli wezmiemy pod uwage ogolny dizajn, cene no i dosc mocny silnik to wszystko przemawia za hujosungiem [poza nieszczesliwa nazwa i koreanskim pochodzeniem] Teraz tylko kwestia awaryjnosci... o tym napisac za wiele nie moge, bo w necie na jego temat malo a sam mam go od niedawna, a kazdy kto tylko slyszal o xrx powie "koreanskie gowno, pewnie sypie sie jak chinskie zabawki" nie majac, na to konkretnego dowodu. No coz, tak wiec was uzytkownicy XRX prosze o wylanie sie na jego temat :] no i ludzie, ktorzy mieli okazje na nim smigac, lub znaja jakies konkrety obiegajace ten motorek.

 

Pozdro z Bytomia!

 

Fotka mojego Xa ;]

 

http://fc.elsat.net.pl/xrx/x3.JPG

 

zamiescilem w zeszlym roku test tego ustrojstwa na dystancie 12 500 km i wypadl nawet nawet. Uzyj wyszukiwarki a napewno znajdziesz.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, to bylo 2 lata temu :biggrin: post stary jak swiat, mialem juz przez ten czas KDX'a 125 a obecnie smigam na quadzie, a hyosunga widze nieraz na allegro jak zmienia wlascicieli :biggrin: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...