motoszymek666 Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 a takie moto jak transalp albo africa twin?? dlaczego nikt o nich nie wspomniał??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 do turystyki owszem ,ale nie do enduro :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 czyli na lajtowy wypad do lasu nie dadzą rady? nie chodzi mi przecież o to, żeby rzeki przekraczać :icon_mrgreen: a z tego co oglądałem w necie to podobał mi się jeszcze BMW F650. myślałem o wydaniu ok 6000 (złotych rzecz jasna). :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 mi sie wydaje ze powinenes na pierwszy motocykl jakis lekki i mniejszej mocy napisz czym wczesniej jezdziłes ja mysle ze na pierwsze moto to jakies XT 350 za 4000 dostaniesz nie bedzie to motocykl typowo turystyczny ani typowo w teren, pojezdzisz troche jak zdobedziesz trocheumiejetnosci to bedziesz mogł zdecydowac w ktora strone pojdziesz czy w off road ;) :biggrin: czy moze w street :clap: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Hej ludzie, co byście polecili nowicjuszowi? żeby można było nim pojechać po bułki i do lasu :buttrock: co sądzicie np o Kawie KLE 500 :icon_mrgreen: CO czlowiek to inne zdanie. Jesli bywasz w Wawie czasami to wpadnij do mnie to sobie polatasz DR 350 , zeby sie przekonac , ze to jest motocykl , ktory spelni Twoje oczekiwania, jest tani , jest ich duzo w ogloszeniach , gania po lesie , na szosie marszowa to 90 -100 , maksymalna 135, na swiatlach leczysz samochody jak trzeba, jest miejsce do zrobienia bagaznika na bulki, pali 3,5 litra na 100, ma dobre swiatla, czesci uzywanych w brod, tununig prosty, serwis robisz samodzielnie. Zapraszam ! (nie po to, zebys kupil ode mnie , tylko po to, zebys polubil ten motocykl, ktory sie potrafi za to odwdzieczyc) DR 650 albo 600 to grzechotnik , a do lasu nadaje sie tak jak kask bella do wyscigow Moto GP.Jest za ciezki, pali za duzo, silniki żłopią olej, hałasują i nie ma zawieszenia. KLE 500 to szosowka, a max szutruwka, transalp tak samo, AFrica Twin to musisz byc Pudzianem , zeby ja podniesc , nie no ...hue hue hue , 250 - 350 cm szesciennych to jest w sam raz, i musi wazyc do 140 kg. PozdrawiamArtur Edytowane 19 Listopada 2006 przez Gadimex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembik Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 gratuluje zdania prawka!!! a co do moto to polecam xl600 albo dr650 jezeli jestes wysoki to moze byc dr big wszystkim jezdzilem i w lesie i w trasie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 hej,wielkie dzięki wszystkim, którzy odpisali :) chociaż jak widzę - każdy ma inne zdanie :) ja przede wszystkim chciałbym moto uniwersalne, którym mogę pojechać gdzieś w Polske albo po Europie, ale jednocześnie polatać czasem po okolicznych bezdrożach. czy nie ma dla mnie nadzieji? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) no raczej bedzie ciezko z ta nadzieja :crossy: . Na tym mozesz zwiedzić swiat ale jesli chodzi o teren to w gre wchodzą tylko polne sciezki. Na pojemnościach poniżej 600 raczej ciezko objechac europe :crossy: chociaz nie mowie ze sie nie da bo jest taki gosc co to na skuterku zrobił :P (kiedyś pisalo o tym w ŚM). Natomiast zeby wjechac nawet w lajtowny teren moto nioe moze wazyc wiecej jak 140kg chociaz jak dla mnie to i tak jest chory pomysł tak ciezkiem mototrem ładować sie do jakiegoś lasku czy cos... :) Juz kilka osób napisało Ci ze LC4 z silnikiem powizej 600 nadawałoby sie i do turystyki i do w sumie calkiem ostrej jazdy w terenie (kwestia opon w tym wypadku).BIGhttp://moto.allegro.pl/item140381916_suzuki_dr_800_big.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M317211 ten jest bardzo ładny :)http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M320622LC4http://moto.allegro.pl/item142643669_ktm_l..._supermoto.html Ten jest fajny bo ma w enie koła supermoto a to bys miał na wedrówki i ma tez koła enduro :) 2tys wiecej niz chcesz wydac ale to byłoby coś mieć 2 komplety kół w Twoim wypadku :)pozdr! Edytowane 20 Listopada 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Gadimex gadsz bzdury, widac ze nie masz pojecia o DR 600/650 a 350 to mozna po bulki jechac a nie w teren. Mialem wczoraj okazje przejechac sie na DR 350 i zawiodlem sie bardzo , kazdy wychwala jak pod niebiosa a to tymcasem pierdziawka bez mocy i momentu , to moja stara KLR 650 ma znacznie wiekszego kopa od tej DR ,pozatym czulem sie na niej jak na wiekszym simsonie malutkie toto takie. Rok temu mialem okazje przejechac sie na DR 600, stara zapadaczona DR-ka ,moto lekkie i bardzo zrywne lepiej szla od mojego KLR-a i zacznie od niego lzejsza, tam czulem ze to sie nadaje w teren znakomicie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) ale lc4 to jednak bardziej enduro niż turysta :clap: a swoją drogą jeśli któryś z forumowiczów posiada KLE, F650, albo Transalpa to proszę, żeby dorzucił swoje trzy grosze :clap: a swoją drogą ten DR800 wygląda zajebiście :clap: Edytowane 20 Listopada 2006 przez motoszymek666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Gadimex gadsz bzdury, widac ze nie masz pojecia o DR 600/650 a 350 to mozna po bulki jechac a nie w teren. Mialem wczoraj okazje przejechac sie na DR 350 i zawiodlem sie bardzo , kazdy wychwala jak pod niebiosa a to tymcasem pierdziawka bez mocy i momentu , to moja stara KLR 650 ma znacznie wiekszego kopa od tej DR ,pozatym czulem sie na niej jak na wiekszym simsonie malutkie toto takie. Rok temu mialem okazje przejechac sie na DR 600, stara zapadaczona DR-ka ,moto lekkie i bardzo zrywne lepiej szla od mojego KLR-a i zacznie od niego lzejsza, tam czulem ze to sie nadaje w teren znakomicie.Sory ale nie moge sie z toba zgodzic ;( Jak dla mnie w terenie az takiej duzej mocy i momentu nie trzeba miec... Jesli sie ocenia moto wlasnie w tych kryteriach to jest sie w bledzie :/ Rozumiem ze chcesz powiedziec ze moto 600ccm + bedzie sie latwiej jezdzilo w terenie, bo ma moc i juz pod wszystko podjedzie i pokona kazda trudnosc... Jak sam napisales tam czulem ze to sie nadaje w teren znakomicie., czyli czules tylko a nie jezdziles a to roznica. Nie obraz sie ale nie widze tutaj zadnych dobrych argumentow w strone twojego istnie terenowego KLRa i DR600... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 jezdzilem Dr 600 , nie tylko siedzialem :) ,kazdy ma swoje racje, ja sie zawiodlem na 350 i teraz juz nie biore jej pod uwage :) bo ani to w teren , ani na droge :crossy: moze jak by go @ na 440ccm to by jakos szedl . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.