dooman1050cc Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Zdjąlem tlumiki (2 szt.) i chcialem posluchac jak chodzi maszynka bez nich... po zdjeciu jednego jeszcze zapalil i prykal jak dragster... gdy zdjalem dwa, to zaskoczyl i gasl za chwile i tak kilka razy sprobowalem...Ok, pomyslalem, ze to pewnie sprawa kompresji na wylocie, dlugosci kanalu wylotowego, takie tam prawa fizyki...zalozywlem tlumiki, wymylem lekko moto i chce zapalic zeby wygrzac silnik a tu klops!raz zakoczyl i zgasl...i potem raz jeszcze... ale ledwo ledwo... 1) Co sie moglo stac?2) Czyżby sie zalal od krecenia ciagłego, w koncu pompa podaje paliwo cay czas..tak dziwnie smierdzialo...3) Mam nadziej ze sie nic w silniku nie rozsypalo?4) Może sondzie lambda odbilo?5) Poczekam az wszystko odparuje, doładuje akum i zobacze...6) Warto w ogole swiece wykrecac?7) Czy ktoś spotkal sie z czyms podobnym? poj.: litr, 3 cyl, wtrysk paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Zacznij od wyczyszczenia świec.Może są poprostu zalane.Albo zmień od razu na nowe,niektóre po zalaniu juz nie chcą działać . p.s. Ale wymyśliłeś z tym odpalanie, bez wydechów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ja bym swiece na twoim miejscu wykrecil....ale patrzac na date posta paliwo powinno juz dawno odparowac....przyczyn moze byc wiela :)moze przy sciaganiu uszkodziles jakis przewod..mozliwe jest ze robi on spiecie i nie ma dobrej iskry...sprawdz do....nie wierze ze sciagniecie tlumikow samo z siebie spowodowalo takie rozregulowanie silnika....sadezac po symptomach mozlie ze to wina zaplonu przestawionego....albo zlego zsynchronizowania gaznikow...jestem w tych kwestiach laikiem ale warto zapytac znajomych i sprawdzic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dooman1050cc Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Dzięki wszystkim za odpowiedzi, mam juz cynk, co sie mogło wydarzyc, dziś rano dostałem, mianowicie kika sprostowań: - mechanik się uśmiał jak powiedziałem że może się zalał - wtrysku się nie da zalać :-)- po zdjęciu wydechów i próbach odpalenia, zawiesił się - zwariował zawór zwrotny (odpowiedzialny za dopalanie spalin) i podobno reset komputera pomoże, czyli odłaczenie akumulatora, jak tylko wróce do domu to to sprawdze :-)- każde swiece po zalaniu beda dzialac, wystrczy opalic delikatnie nad gazem, to juz kiedyś przerabialem- zapłon sie nie mogl przestawic od zdjecia tłumików - zgadza się :-), ale ze nie chciał zapalć bez nich to potwierdza kilku mechaników - i potwierdza tez teorie ze niedopasowany wydech pogarsza parametry silnika pozdrawiam i dam znac wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 moje rady to byly raczej strzaly w ciemno poniewaz nie wiem jaki to motocykl i jakie ma parametry....to potwierdza ze jeszcze duzo nauki przede mna....pozdrawiam i zycze jak najszybszego powrotu do zdrowia... dla twojego moto.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Dzięki wszystkim za odpowiedzi, mam juz cynk, co sie mogło wydarzyc, dziś rano dostałem, mianowicie kika sprostowań: - mechanik się uśmiał jak powiedziałem że może się zalał - wtrysku się nie da zalać :-)- po zdjęciu wydechów i próbach odpalenia, zawiesił się - zwariował zawór zwrotny (odpowiedzialny za dopalanie spalin) i podobno reset komputera pomoże, czyli odłaczenie akumulatora, jak tylko wróce do domu to to sprawdze :-)- każde swiece po zalaniu beda dzialac, wystrczy opalic delikatnie nad gazem, to juz kiedyś przerabialem- zapłon sie nie mogl przestawic od zdjecia tłumików - zgadza się :-), ale ze nie chciał zapalć bez nich to potwierdza kilku mechaników - i potwierdza tez teorie ze niedopasowany wydech pogarsza parametry silnika pozdrawiam i dam znac wieczorem Mówisz ,ze każde świece bedą chodzić po zalaniu ????? :icon_razz: :clap: No to całe życie się człowiek uczy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ... szkoda że nie podałeś w temacie lub ogólnie w poście typu motocykla ... ehhh przynajmniej sprawiłes radość mechanikowi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ... szkoda że nie podałeś w temacie lub ogólnie w poście typu motocykla ... ehhh przynajmniej sprawiłes radość mechanikowi ...No przecież jest podane : jakiś Triumph ,1000 pojemnosci ,na wtrysku .A że 3 cylindry to wszyscy powinny wiedzieć :) Chętnie bym podyskutował z tym mechanikiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dooman1050cc Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Porażka z odpaleniem (nadal!!!) a myślalem ze polatam w sobote :-) juz sam nie wiem co robic, czy ktos wie jak zresetowac ECM w SpeedTriplu? Dayotnie czy Speed Four? czy w ogole w innym Triumphie od roku 2004 z wtryskiem... Rozłączyłem batt na ok minute i nadal nie chce potem zapalić...(oczywiscie tlumiki zalozone)szukam na necie i niczego nie mogę znaleźć o resetowaniu jedyne co mi przychodzi do głowy to porozłączać wszytkie bezp. i podłączyć raz jeszcze, może sie zresetuje, sam nei wiem, mało prawdopodobne... moto w bebechach, baku niet, filtr zdjety, prawie wszytko zdjece, do swiec :-) chociaz obejrze czy wszytko gra przy okazji.. pozdro i czekam na porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Porażka z odpaleniem (nadal!!!) a myślalem ze polatam w sobote :-) juz sam nie wiem co robic, czy ktos wie jak zresetowac ECM w SpeedTriplu? Dayotnie czy Speed Four? czy w ogole w innym Triumphie od roku 2004 z wtryskiem... Rozłączyłem batt na ok minute i nadal nie chce potem zapalić...(oczywiscie tlumiki zalozone)szukam na necie i niczego nie mogę znaleźć o resetowaniu jedyne co mi przychodzi do głowy to porozłączać wszytkie bezp. i podłączyć raz jeszcze, może sie zresetuje, sam nei wiem, mało prawdopodobne... moto w bebechach, baku niet, filtr zdjety, prawie wszytko zdjece, do swiec :-) chociaz obejrze czy wszytko gra przy okazji.. pozdro i czekam na porady Minuta to moim zdaniem za ktrótki czas(może miec jakąś pamięć) Spróbuj tak z pół godzinki na odłączonym aku.(robiłem tak w samochodzie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.