Skocz do zawartości

Suzuki rg 80 vs honda ns-1


Kosta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pomozcie mi w wybraniu tych motorkow co jest lepsze mniej awaryjne :wink: ja jezdzilem rg ale nie ns-1 wiec nie moge porownac ns-1 jest ladan z wyglądu ale ten tlumik :biggrin: !!!!!!!! taki cieniutki jak w komarze .Rg to ma przynajmniej normalny tlumic gruby i fajnie pasuje>Co o tym myslicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej wybrac ns-1

1. Ma ładny wygląd

2. Jest bardziej nowoczesny

3.Silnik długo słuzy w ns-1 ale to tyczy sie tez rg 80

 

Minusem ns1 jest słaba dostepnośc cześci do tego modelu w rg tez tak jest ale do rg jest duzy uzywek.

 

Reansumując oba motory maja bardzo dobre silniki ale ns-1 jest ładniejsza zalezy jeszcze co sie komu podoba.

Do obu jest nienajlepsza dostepnośc . Do ns-1 to chyba w większości serwis a do rg to jeszcze coś kupi nawet uzywke.....

Rg 80 jest tez tańsze ..

 

Teraz wybierz co dlaciebie jest ważne i motor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, hmmmmm... mam kumpla ktory jezdzi Suzuki RG 80 i powiem tak jestem pellen podziwu dla tego moto, kupel nie nalezy do takich co by lizal swoje moto on po prostu uzywa go po to by jezdzic i sie dobrze bawic (mowiac krotko katuje je ile sie da) Ale biedne RG nie poddaje sie caly czas chodzi bez zarzutow az sam jestem w szoku. Ale jak mialbym dzisiaj wybierac miedzu RG a NS to chyba wybral bym NS-1

 

 

POZDRO:P.S; jak kupisz to sie pochwal :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie rg mi sie nie podoba strasznie gdbym mial kupowac pierdziawke na ulice 50-80 to jedynie ns1

 

najmocniejszy silnik w swojej klasie czyli 80

super wyglad w porownaniu do rg

silnik duzo wytrzyma ale tez rg duzo wytrzymuje

 

jeden minus strasznie ciezko czesci dostac do ns1 do rg tez ciezko ale zawsze dostanie sie uzywana

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rg- zdecydowanie niskoobrotowy, ciagnie do 6,5 czy tam 7 tysiecy i tyle. wyzej krecic nie trzeba dlatego tez silnik bedzie TRWALSZY (chodzi o uklad tlok-cylinder) anizeli w ns1. dzwiek moze w sumie byc, bardzo miekkie zawieszenie i takie tam.

 

NS1- zdecydowanie WYYYYYSOKOobrotowy, ciagnie OD(nie do) 8,5- 9 tysiecy, ale jak juz sie wkreci to ciagnie jak rakieta.

spory klopot z czesciami, przewidziane zaledwie 3 szlify cylindra, wiec pozniej trzeba kombinowac. duzo ladniejszy(nowoczesniejszy) wyglad. gdyby nie tlumik, wile osob nie poznaloby ze to 80ccm. piekny dzwiek jak na 80ccm, nie wiem jak w pozostalych ns1.

 

oba motorki zdecydowanie nadaja sie w dalekie trasy i watpie zeby ktorys zawiodl. mysle ze kwestia bedzie jedynie cena, suzi dorwiesz za 2,5 tysiaca, do dobrej ns1 trzeba dolozyc jeszcze z 1,5-2 tysiace. mowie o tych najtanszych, chociaz moj kolega wyrwal rg z 95 za 1,7k tyle ze na niemieckich blachach.

 

pzdr:)

 

terrorysta, powiedz mi z ktorej strony rg jets wieksze? chyba pod lupa:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś zauwarzył to teraz dużo motorków nawet 125-250ccm mają małe tłumniki, tzw. sportowe. Duże wyszły z mody, ten kto ma mały tłumnik to nieznaczy że wygląda jak komarek, czy coś, poprostu ten kto ma mniejszą końcówke tłumnika to mówi się że ma sportowy tłumnik, bo z reguły mały tłumnik to sportowy tłumnik :crossy: i niewiem dlaczego ale na twoi miejscu tłumnik niestał by mi na drodże przed kupnem motoru bo jak Ci się w ostateczności niepodoba to możesz wymienic. A pozatym do tematu piszącz to bierz NS-1, dużo mocniejszy silnik, dużo ładniejsza, nowsza ogulnie itp. POLECAM!! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rg- zdecydowanie niskoobrotowy

skoro rg kręci do 11-12 tysięcy obrotów to raczej niskoobrotowy nie jest :D

 

A co do tematu to z wyglądu ładniejsza NS-1 , ale który lepszy RG czy NS-1 nie mam pojęcia ponieważ nie użytkowałem ich.

POzdrawiam :D

Edytowane przez Patroltuning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,masz rację Patroltuning silnik rg kręci te 11tys-12tys,ale mksymalny moment obrotowy ma coś koło 5500obr, a moc max przy 5900obr,więc nie trzeba go wysoko kręcić żeby miał moc.od około 7000obr silnik robi sie ''leniwy'' i nie ma potrzeby go wyżej kręcic.z doświadczenia powiem że szybciej Ci wskoczy 8 dych na zegar jeśli będziesz zmieniał biegi przy ok 6000-6500.obr a niżeli będziesz go kręcił do ''czerwonego pola''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za spam, no ale zabiles mnie tym stwierdzeniem..... :(

 

zależy co chciał przez to powiedzeć że jest wolnoobrotowy...

jeżeli t oże silnik po prostu nie kreci wysokich obrotów to szczerze mówiąc jest w błędzie...

ale jeśli miał na mysli to że rg nie lubi wysokich obrotów...to mozna mu wybaczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie... nie o to mi chodzilo.

 

wiem, ze RG kreci te 11 czy 12 tysiecy, ale niskoobrotowy chodizlo mi pod tym wzgledem, ze krecenie powyzej 8czy 9 tysiecy to chyba czysta glupota. mowie tak oczywiscie nie z informacji od kolegow, tylko po wnioskach wyciagnietych po jezdzie tym motorem.

 

raz jeszcze mowie, chodzilo mi o uzytecznosc obrotow a nie ich ilosc.

 

pzdr:) i sorki za niesprecyzowanie mojej wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...