Kosta Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 WitamPomozcie mi w wybraniu tych motorkow co jest lepsze mniej awaryjne :wink: ja jezdzilem rg ale nie ns-1 wiec nie moge porownac ns-1 jest ladan z wyglądu ale ten tlumik :biggrin: !!!!!!!! taki cieniutki jak w komarze .Rg to ma przynajmniej normalny tlumic gruby i fajnie pasuje>Co o tym myslicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Moim zdaniem lepiej wybrac ns-1 1. Ma ładny wygląd 2. Jest bardziej nowoczesny3.Silnik długo słuzy w ns-1 ale to tyczy sie tez rg 80 Minusem ns1 jest słaba dostepnośc cześci do tego modelu w rg tez tak jest ale do rg jest duzy uzywek. Reansumując oba motory maja bardzo dobre silniki ale ns-1 jest ładniejsza zalezy jeszcze co sie komu podoba.Do obu jest nienajlepsza dostepnośc . Do ns-1 to chyba w większości serwis a do rg to jeszcze coś kupi nawet uzywke..... Rg 80 jest tez tańsze .. Teraz wybierz co dlaciebie jest ważne i motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Czesc, hmmmmm... mam kumpla ktory jezdzi Suzuki RG 80 i powiem tak jestem pellen podziwu dla tego moto, kupel nie nalezy do takich co by lizal swoje moto on po prostu uzywa go po to by jezdzic i sie dobrze bawic (mowiac krotko katuje je ile sie da) Ale biedne RG nie poddaje sie caly czas chodzi bez zarzutow az sam jestem w szoku. Ale jak mialbym dzisiaj wybierac miedzu RG a NS to chyba wybral bym NS-1 POZDRO:P.S; jak kupisz to sie pochwal :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) osobiscie rg mi sie nie podoba strasznie gdbym mial kupowac pierdziawke na ulice 50-80 to jedynie ns1 najmocniejszy silnik w swojej klasie czyli 80super wyglad w porownaniu do rgsilnik duzo wytrzyma ale tez rg duzo wytrzymuje jeden minus strasznie ciezko czesci dostac do ns1 do rg tez ciezko ale zawsze dostanie sie uzywana Edytowane 16 Listopada 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosta Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Dzieki wszystkim za rady .. :icon_arrow: PS:jak kupie no to jasne ze sie pochwale ale chyba jednak kupie rg 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 rg 80 nie ma elek. rozrusznika a honda jest do duppppy ;) zależy jaki rocznik starsze nie miały tarczówki na tyle, a rg jest wygdniejsza i większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 rg- zdecydowanie niskoobrotowy, ciagnie do 6,5 czy tam 7 tysiecy i tyle. wyzej krecic nie trzeba dlatego tez silnik bedzie TRWALSZY (chodzi o uklad tlok-cylinder) anizeli w ns1. dzwiek moze w sumie byc, bardzo miekkie zawieszenie i takie tam. NS1- zdecydowanie WYYYYYSOKOobrotowy, ciagnie OD(nie do) 8,5- 9 tysiecy, ale jak juz sie wkreci to ciagnie jak rakieta.spory klopot z czesciami, przewidziane zaledwie 3 szlify cylindra, wiec pozniej trzeba kombinowac. duzo ladniejszy(nowoczesniejszy) wyglad. gdyby nie tlumik, wile osob nie poznaloby ze to 80ccm. piekny dzwiek jak na 80ccm, nie wiem jak w pozostalych ns1. oba motorki zdecydowanie nadaja sie w dalekie trasy i watpie zeby ktorys zawiodl. mysle ze kwestia bedzie jedynie cena, suzi dorwiesz za 2,5 tysiaca, do dobrej ns1 trzeba dolozyc jeszcze z 1,5-2 tysiace. mowie o tych najtanszych, chociaz moj kolega wyrwal rg z 95 za 1,7k tyle ze na niemieckich blachach. pzdr:) terrorysta, powiedz mi z ktorej strony rg jets wieksze? chyba pod lupa:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Jak ci sie niepodoba tłumik w NS-1 to go zmienisz na jakiś większy a rg fajny motorek ale wyglądu niema co porównywac do hondy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 jakbyś zauwarzył to teraz dużo motorków nawet 125-250ccm mają małe tłumniki, tzw. sportowe. Duże wyszły z mody, ten kto ma mały tłumnik to nieznaczy że wygląda jak komarek, czy coś, poprostu ten kto ma mniejszą końcówke tłumnika to mówi się że ma sportowy tłumnik, bo z reguły mały tłumnik to sportowy tłumnik :crossy: i niewiem dlaczego ale na twoi miejscu tłumnik niestał by mi na drodże przed kupnem motoru bo jak Ci się w ostateczności niepodoba to możesz wymienic. A pozatym do tematu piszącz to bierz NS-1, dużo mocniejszy silnik, dużo ładniejsza, nowsza ogulnie itp. POLECAM!! :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patroltuning Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) rg- zdecydowanie niskoobrotowyskoro rg kręci do 11-12 tysięcy obrotów to raczej niskoobrotowy nie jest :D A co do tematu to z wyglądu ładniejsza NS-1 , ale który lepszy RG czy NS-1 nie mam pojęcia ponieważ nie użytkowałem ich. POzdrawiam :D Edytowane 20 Listopada 2006 przez Patroltuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Tak,masz rację Patroltuning silnik rg kręci te 11tys-12tys,ale mksymalny moment obrotowy ma coś koło 5500obr, a moc max przy 5900obr,więc nie trzeba go wysoko kręcić żeby miał moc.od około 7000obr silnik robi sie ''leniwy'' i nie ma potrzeby go wyżej kręcic.z doświadczenia powiem że szybciej Ci wskoczy 8 dych na zegar jeśli będziesz zmieniał biegi przy ok 6000-6500.obr a niżeli będziesz go kręcił do ''czerwonego pola''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Witam Bierz ns1 nie ma porównania do rg. Ale jak masz kupić zajechaną sztuke to nawet o tym nie myśl bo z częściami jest bardzo kiepsko a z innymi niby pasującymi od mbx-ow , mtx-ow nie śmiga już tak żwawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 rg- zdecydowanie niskoobrotowy Sory za spam, no ale zabiles mnie tym stwierdzeniem..... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Sory za spam, no ale zabiles mnie tym stwierdzeniem..... :( zależy co chciał przez to powiedzeć że jest wolnoobrotowy...jeżeli t oże silnik po prostu nie kreci wysokich obrotów to szczerze mówiąc jest w błędzie...ale jeśli miał na mysli to że rg nie lubi wysokich obrotów...to mozna mu wybaczyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 nie, nie... nie o to mi chodzilo. wiem, ze RG kreci te 11 czy 12 tysiecy, ale niskoobrotowy chodizlo mi pod tym wzgledem, ze krecenie powyzej 8czy 9 tysiecy to chyba czysta glupota. mowie tak oczywiscie nie z informacji od kolegow, tylko po wnioskach wyciagnietych po jezdzie tym motorem. raz jeszcze mowie, chodzilo mi o uzytecznosc obrotow a nie ich ilosc. pzdr:) i sorki za niesprecyzowanie mojej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.