Dziekan Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 witam tak jak w temacie mma zx6r z 99r i z lewej strony znajduje sie magneto oraz trybo rozrusznika pytanie takie czy ma sie tam znajdowac olej bo odkreciłem i leci mi z tamtad olej a jak załacze motot to przez sróbke wrecz cisnie olejem z góry dzieki :wink: :) :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Ma byc, a co ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ja mam ZZR więc te silniki są podobne. Od strony magneta pod spodem jest otwór przez który przedostaje się olej ze skrzyni korbowej do magneta. Olej musi tam być, aby smarować trybiki od rozrusznika.Dlatego uważam że ty możesz mieć podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 witam tak jak w temacie mma zx6r z 99r i z lewej strony znajduje sie magneto oraz trybo rozrusznika pytanie takie czy ma sie tam znajdowac olej bo odkreciłem i leci mi z tamtad olej a jak załacze motot to przez sróbke wrecz cisnie olejem z góry dzieki Tak, pod tym deklem powinien być olej. Komora alternatora nie jest niczym oddzielona od obudowy silnika. A jeżeli masz ochotę grzebać - spróbuj może najpierw ściągnąć sobie jakąś serwisówkę? Będzie bezpieczniej dla sprzętu i Twojej kieszeni. -- pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 (edytowane) Nie magneto, tylko alternator. Nie trybiki, tylko koła zębate. Ludzie!!!!!! Dbajcie o język polski proszę. Magneto to całkiem co innego, trybików tez nie ma, są tryby np.3 biegu. A jeżeli masz ochotę grzebać - spróbuj może najpierw ściągnąć sobie jakąś serwisówkę? Będzie bezpieczniej dla sprzętu i Twojej kieszeni. TUTAJ MASZ MANUALA DO KAWASAKI Edytowane 15 Listopada 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 panowie wielkie dzieki za odpowiedz bardzo mi pomogliscie a tam poza tematem moze ma ktos takie magneto i dekel na tą strone!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 panowie wielkie dzieki za odpowiedz bardzo mi pomogliscie a tam poza tematem moze ma ktos takie magneto i dekel na tą strone!! Poza tematem to mam cały silnik w częściach, oprócz skrzyni, zabieraka sprzęgła, rozrusznika, pompy oleju/wody i dekla alternatora. Cały silnik, w sensie karter, wał, korby, panewki, cylindry, tłoki, głowicę z wałkami, dekle na prawą stronę, śruby, rurki, przewody, i co tam jeszcze w silniku siedzi. Jakbyś coś potrzebował - pisz na PW. W sumie to wystawię się w ogłoszeniach na Forum - zalega mi w warsztacie parę dość chodliwych rzeczy, może ktoś akurat by potrzebował :)) -- pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 odp jak najszybciej w sprawie tych czesci podaj nr tel !!!!!!jak by cos to mój gg 6003757 pisz jesli mnie niebedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.