Marek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Oryginalna jest podobna jak w Virago - taka... koża trochę... ...to jest wersja GLEP. GLEF (a GLF ze szprychami) miały kiery typu drag. Edytowane 12 Listopada 2006 przez Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 ...to jest wersja GLEP. GLEF (a GLF ze szprychami) miały kiery typu drag.Jeżeli ta jest oryginałem to spoko. Myślałem o oryginalnej kozie. Dla mnie nawet podczas krótkiej rundy była niewygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 aha gdybyś szukał uchwytów do kierunków na przednie zawieszenie i nigdzie ich nie znalazł - to może ja bym dał rade wymontować je se swojego sprzętu ponieważ mam zmienione kierunki a uchwyty zostały.Na razie nie widzialem nigdzie takich w/w mocowan - wiec bylbym wdzieczny za 'pomoc' :biggrin: Jeżeli ta jest oryginałem to spoko. Myślałem o oryginalnej kozie. Dla mnie nawet podczas krótkiej rundy była niewygodna.Widze, ze z kierownica jest b. podobnie, jak z kaskiem - trzeba chyba bedzie przymierzyc :)BTW: Czyli ta kierownica to oryginal..? Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Hej! Rzeczywiscie jak na ten rocznik to wyglada zajefajnie. Ja kupiłem VS 800 w styczniu tego roku 1997 produkcja. Mozna go za*eb.... poubierać. No i sprawuje sie na medal. Powodzenia. PUCHALAha. zobacz w dziale mechanika ogólna - pytałem o żółcenie kolanek przy wydechach. CześćSorry , ale jeszcze jedno mi się rzuciło w oczy - brakuje osłony filtra oleju - chromowana blacha przykręcana od dołu na śrubę i do chłodnicy. Apropos - piękna obudowa chłodnicy. Edytowane 12 Listopada 2006 przez puchal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Hej! Rzeczywiscie jak na ten rocznik to wyglada zajefajnie. Ja kupiłem VS 800 w styczniu tego roku 1997Mnie sie te nowsze motocykle nie podobaja, a i czesto maja wprowadzone gowniane rozwiazania 'ekonomiczne' typu lancuch zamiast walu, jedna tarcza hamulcowa zamiast dwoch, jeden zegar zamiast dwoch itd.Tak wiec juz na starcie nie chcialem kupowac nowszego sprzetu - w Mercedesach jest tak, ze im nowsze auto tym coraz bardziej gowniane, wiec nie ma co sie podniecac rocznikiem tylko patrzec na stan auta. W motorach wyglada to z tego co widze identycznie :biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Jeżeli ta jest oryginałem to spoko. Myślałem o oryginalnej kozie. Dla mnie nawet podczas krótkiej rundy była niewygodna. Kierownica JareGa nie jest oryginalna. Z tego ujęcia nie widać jak długie są kable i linki i trudno powiedzieć, jaka kierownica była tam oryginalnie. Dłuższe kable są w wersjach GLP/GLEP (kiera "baranie rogi"), krótsze w GLEF/GLF ("drag"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Zapodaje kilka fotek (ogolne motocykla, lampy, mocowania blotnika tylnego, manetki..)http://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-10.jpg - nabytek w garazuhttp://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-2.jpg - fotka z wczoraj, jeszcze u sprzedawcy..http://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-3.jpg - hipotetyczne miejsce dla kierunkowhttp://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-7.jpg - mocowanie blotnika tylnego (brak jednej chromowanej rureczki..)http://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-8.jpg - manetka lewahttp://www.mb.org.pl/forum/files/159066-intruder750-9.jpg - manetka prawa Tak to wyglada, mnie sie gracik podoba :biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Rocznikiem sie nie podniecam tylko kobietami, a twój Intruz jest identyczny jak mój, i nie ma gównianych przeróbek typu łańcuch. A z tego co widzę to Twój ma jedna tarczę hamulcowa więc po co piszesz o dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) gowniane rozwiazania 'ekonomiczne' typu lancuch zamiast walu, jedna tarcza hamulcowa zamiast dwoch, jeden zegar zamiast dwoch itd. ...no to przywaliłeś w stół. Ciekawy jestem odzewu (już widzę tę dyskusję, czy i kiedy wał jest lepszy, a kiedy gorszy niż łańcuch i po co komu dwie tarcze) Wyluzuj. Puchal na pewno nie chciał napisać, że twoja 700-tka jest gorsza niż jego 800-tka :biggrin:Źle go zrozumiałeś. A GRATY znaczy "gratulacje" a nie szmelc :flesje: Edytowane 12 Listopada 2006 przez Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja do Ciebie z kulturą a ty mi tu z gównianym wyjeżdżasz. To jest po prostu ta sama konstrukcja - oprócz przeróbek które inni juz Ci wyjaśnili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Rocznikiem sie nie podniecam tylko kobietami, a twój Intruz jest identyczny jak mój, i nie ma gównianych przeróbek typu łańcuch. To bylo stwierdzenie ogolne.. wielu ludzi woli kupic nowego Lanosa, niz kilkunastoletniego MB. Ja jestem za tym drugim rozwiazaniem :biggrin: A z tego co widzę to Twój ma jedna tarczę hamulcowa więc po co piszesz o dwóch.To tez bylo ogolnie - przymierzalem sie do Hondy, i tam w l. 80-tych i na poczatku 90-tych byly dwie tarcze, a potem sie ostala jedna.. tak samo z zegarami. I tak bylo nie tylko w Hondach.. ogolnie - ciecie kosztow, mniej detali, gorszej jakosci etc. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Planując zakup motocykla od początku wiedziałem że będzie to Intruz - a że sie trafił :biggrin: Miłych wrażeń z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja do Ciebie z kulturą a ty mi tu z gównianym wyjeżdżasz. To jest po prostu ta sama konstrukcja - oprócz przeróbek które inni juz Ci wyjaśnili.Jesli to do mnie bylo, a poczules sie dotkniety, to wybacz brzydkie slowo. To nic osobistego, po prostu ja nie kupilbym motocykla napedzanego lancuchem, podobnie jak nie kupie auta napedzanego na przod. Kwestia ideologiczna :biggrin:Lecz akurat jesli chodzi o zastapienie lancuchem walu (to tak ogolnie), to raczej bylo to spowodowane ekonomia tego rozwiazania = lancuch jest tanszy. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 NO NIESTETY ALE SIĘ Z TOBA NIE ZGODZĘ. WAŁ JEST PRAKTYCZNIE BEZOBSŁUGOWY - OPRÓCZ WYMIANY OLEJU CO 6000 KM, A ŁAŃCUCH TRZEBA NACIĄGAĆ I WYMIENIAĆ CO PRZY STOPCE BOCZNEJ JEST BARDZO UTRUDNIONE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Planując zakup motocykla od początku wiedziałem że będzie to Intruz - a że sie trafił :biggrin: Ja sie zapytalem paru kolegow jezdzacych na motocyklach (i posiadaczy pojazdow marki Mercedes), i wszyscy doradzali mi Honde (kwestia byla tylko taka, ze wiekszosc doradzala mi jakiegos naked'a), a jeden odradzal Suzuki.. stad moje nastawienie na Honde. I nawet moglem Magne 750 kupic, ale odpalilem ja, potem odpalilem Intrudera, i stwierdzilem ze wole jednak dzwiek tego drugiego :flesje: Miłych wrażeń z jazdy.Dzieki, na to jeszcze trzeba bedzie nieco poczekac.. ale ja z natury cierpliwy jestem :D Wyluzuj. Puchal na pewno nie chciał napisać, że twoja 700-tka jest gorsza niż jego 800-tka :cool:Źle go zrozumiałeś.To nie w tym rzecz. Po prostu przez brak cytowania nie jestem pewny, do kogo to bylo. I tak czy siak nie odebralem tego jako obraze :crossy: A GRATY znaczy "gratulacje" a nie szmelc :DTo tez wiem, ja o swoich Mercedesach mowie graty, a sa w stanie bdb.. odebralem to slowo poprawnie :D NO NIESTETY ALE SIĘ Z TOBA NIE ZGODZĘ. WAŁ JEST PRAKTYCZNIE BEZOBSŁUGOWY - OPRÓCZ WYMIANY OLEJU CO 6000 KM, A ŁAŃCUCH TRZEBA NACIĄGAĆ I WYMIENIAĆ CO PRZY STOPCE BOCZNEJ JEST BARDZO UTRUDNIONE.Puchal, powoli.. przeciez ja sie z Toba zgadzam :) Wal = lepsze rozwiazanie, tak jak naped na tyl jest lepszy od napedu na przod (w samochodach).OK? Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.