lucky Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dzieki Wszystkim za zainteresowanie sie tematem.Widze, ze wiekszosc z Was stawia na yamahe, wiec w zwiazku z tym mam jeszcze kilka pytan co do royala. Wiem, ze vn 1600 touer jest w ofercie kawasaki na rynek polski, a royal star nie.Jak jest z serwisem tego motocykla w Polsce, co z czesciami zamiennymi(klocki, linki. tarcze itd.). Co do mocy i wagi obu motocykli, to to sa dane jakie otrzymalem u przedstawicieli tych marek:vulcan 1600 touer (2006)67KM przy 4700, masa 350kg royal star touer delux 1300 (2006)97KM, masa 355,7kg, zasilany 4 gaznikami 32mm Mikuni CV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dobra wasze sprzęty są debeściarskie :biggrin: A lepszych jeszcze nie wyprodukowali. Doktorku zawsze masz racje :lalag: Chciałbym aby tak było , ale niestety nie jest :wink: , sa nowsze konstrukcje mocniejsza ale dopiero przy pojemnościach 1800 i w górę. :banghead: Jeśli chodzi o pytanie Luckie'go ,to Royal nie jest sprzedawany w Europie ,ale z częściami nie ma problemu , te eksploatacyjne dostępne są i w Yamasze i u innych dostawców , klocki sprowadzałem od swoich dostawców (mam sklep internetowy)filtry w centrum motocyklowym w Jeleniekj Górze,sprawdzałem też tarcze , są dostępne w ofercie Lucasa.A reszta się nie psuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Chciałbym aby tak było , ale niestety nie jest :P , sa nowsze konstrukcje mocniejsza ale dopiero przy pojemnościach 1800 i w górę. :) O jakich konstrukcjach myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jeśli chodzi o moc to Rocket III i M 1800R jest zdecydowanie mocniejszy,VN 2000 i VTX 1800 maja zbiliżoną ,aczkolwiek momenty obrotowe dużo wyższe . Jest jeszcze nowa Yamaha 1900 i Goldas 1800 a z HD Night Rod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 co z czesciami zamiennymi(klocki, linki. tarcze itd.). Klocki, linki i tarcze są na pewno dostęne.Kumpel ma Royala z 96r.i padł mu amortyzator centralny.Nowy to niestety 2,5 tys. zlotych w salonie i to na zamówienie, ale to tylko tak dla przykładu. Nie chce Ci odradzać bo to naprawde dobre sprzęty.Ja śmigam z dwoma takimi, i pomimo kosmicznej ceny amora, kumpel złego słowa na sprzęta nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) A propos Royala, powoli rusza strona internetowa miłośników tego motocykla we wszystkich jego mutacjach. Już działają linki do zagranicznych stron, z dnia na dzień będziemy się starali uatrakcyjniać stronę.Wszystkich posiadaczy i miłośników tej marki zapraszam do odwiedziń i ew.współtworzenia strony.Oczywiście wszelkie sugestie mile widziane.Oczywiście zapomniałem podać adres strony Royal Star Edytowane 7 Listopada 2006 przez Jami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 http://www.starmotorcycles.com/star/feedba....aspx?id=7&pg=1 - Ventura, ale na tej stronce można odnaleźć też zwykłego royala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Chcesz wiedzieć o Tour Deluxie to mogę z doświadczeniem 14 kkm coś powiedzieć.Sprowadziłem swoje moto w zeszłym roku z przebiegiem 1500 km. Jest to rocznik 05. W pierwszej chwili myślałem że jest to odciążona ventura, ale okazało się że te motocykle maja zupełnie inne harakterystyki zawieszenia. (Miałem okazję jeździć venturą Jamiego). Moc według danych amerykańskich to 98 KM. Zmierzona prędkość maksymalna 209 (GPS). Zmierzone przyspieszenie 4,7/100 (akceleratometr). Spalanie w tym motocyklu wacha się pomiędzy 5.6 do 6.5 l/100 km. Ci co mnie znają to wiedzą że się raczej nie ślimaczę w drodze. Do tej pory nie miałem z nią najmniejszych problemów. Części jest do bólu bo ventura była jeszcze całkiem do niedawna w sprzedaży u nas w Polsce. Co prawda Mitsui bardzo krzywo patrzy na motocykle sprowadzane z USA ale H W D M.Porównywanie V4 do V2 jest sporym nieporozumieniem. Te silniki mają różną elastyczność. Sporo czasu zajęło mi przestawienie się z Dragstara na Royala. Przejechaliśmy troche w tym roku po Polsce i zaliczyliśmy podróż do Szkocji (więcej na mojej stronie). Z rzeczy które mnie lekko denerwują to na pierwszym miejscu jest topornie pracująca skrzynia biegów. I zbyt twarde zawieszenie. Po zdjęciu szyby i sisibaru można z niej stworzyć całkiem zgabną laseczkę. (parametry się wtedy polepszają :icon_biggrin:).Dla mnie pomimo nikczemnego wzrostu 170 cm i wagi słabo odpasionego kogutka motocykl w tym momencie jest jak skuterek choć środek ciężkości jest sporo wyżej niż gdzie indziej. Ponieważ jestem wyznawcą religii pod tytułem YAMAHA to wiesz co dalej.Zapraszam oczywiście na www.royalstar.com.pl i moją prywatną stronęMasz jeszcze jakieś pytania to napieraj. Aha i jeszcze jedno jako argument w podróży: MA TEMPOMAT ! Edytowane 8 Listopada 2006 przez RobertK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.