gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Siema zabieram sie za remont mojej dt i rd te same silniki i mam pytanie czy smarować uszczelki silikonem oczywiście uszczelki są nowe i co powinno być oryginalnie miedzy kartery ponieważ w tym zestawie którym kupiłem niebyło zadnej uszczelki miedzy kartery i w innych też niema?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Te uszczelki, które masz raczej wystarczy posmarować delikatnie tawotem. Silikon poprostu zastępuje uszczelki, więc możesz nim posmarować kartery. Fabrycznie nie dają uszczelek, tylko smarują jakimś mazidłem :banghead:Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja zawsze uszczelki smaruje lekko silikonem, ale powtarzam LEKKO. Zawsze tak robiłem i nawet mój Junak nie ciekł spomiędzy karterów. Silikonu używam niebieskiego Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ja tak samo uzywalem tawotu do przesmarowania uszczelek i trzyma bardzo dobrze :icon_rolleyes: stary a dobry sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Stary sposób to jest na farbę. Nie polecam tego, bo trzeba się nieźle naskrobać, żeby zeszło. Jeśli kartery nie mają uszczerbków to silikon załatwi sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 CZyli pomiedzy kartery niedorabiać żadnej uszczelki tylko dać na silnikon a silikonu od skrzyni korbowej nierozpuści mi benzyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Jak nie ma uszczelki to daj silikon. Na pewno go nic nie rozpuści bo jest odporny na wszelkie rozpuszczalniki, kwasy, oleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Chłopie wiesz co to jest klej montażowy ?? Juz ci mówie to cos w stylu sylikony tylko 100 RAZY lepsze do takich żeczy. U mojego Ojca w warsztacie uzywają tylko kleju montazowego . To jest odporne na wysoką temperaturę w odróznieniu do sylikonu . Najczęściej spotykany jest czerwony klej . Chłopie to jest przeznaczone miedzy katery :) a co do uszczelek możesz też posnarowac odrobinę tym klejem ale chyba najlepiej tawotem :icon_mrgreen: U nas w warsztacie to miedzy blok a misę ten klej montazowy dają i jest zajebiscie a tam jest odpowiednia temperatura :buttrock: Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 trudno mi potem bedzie tawot doczyscic ?!?!??!?!?!? O kurde !A najlepiej kolego drogi to kupic uszczelki i je nasmarowac leciutko z dwoch stron i wtedy masz pewnosc ze ich nic nie ruszy ... od benzyny nie powinien sie silikon rozpuscic ... oczywiscie do tego przystosowany ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja w DT kartery kłade na takim czerwonym silikonie do składania silników. Nigdy nic nie cieknie. Dorwiesz taki w każdym motoryzacyjnym. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ale wy macie ludzie problemy, jezeli kupiles komplet uszczelek to nie zakladaj je na sylikon tylko delikatnie natlusc tawotem (nie oblep czasami tylko lekko wetrzyj) i skladaj. Co do karterow to fabrycznie tam nie ma uszczelki i jest to wszystko poskladane tak jak to pisal Mkorwas na klej lub tez paste montazowa. Jezeli nie dostaniesz czegos takiego (ja mialem z tym problem) to poskladaj kartery na cienka warstwe tak ze prawie przeswituje gladz przez sylikon. Stosuj tylko czarny sylikon najlepiej jakis drozszy a nie za 11 zl. Dlaczego czarny, poniewaz jest on do misek olejowych, nie paprze sie tak jak te srodki sylikonopodobne (czerwony, niebieski, sylikon do kibli) i bardzo ladnie sie naklada co owocuje nalozenie warstwy o takiej grubosci jak chcemy. Polecam naprawde zainwestuj w czarny bo lepiej dolozyc te 15 - 20 zl niz pozniej rozbierac znowu bo kartery ciekna, oczywiscie wszystko przed montazem dobrze odtlusc najlepiej acetonem technicznym lub ewentualnie rozpuszczalnikiem nitro (nie czasami benzyna ekstrakcyjna lub etylina). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja składam zawsze na silikon czerwony do 360 stopni i jeszcze w żadnym silniku nie zdażyło mi siężeby coś było nie tak, nigdny nie miałem problemów z tego typu rzeczami. Sylikon kupisz za ok. 3.50zł za tubkę 21g, która spokojnie starczy Ci na cały silnik (mi starczyła na silnik od SHL i MZ 250).Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja w DT kartery kłade na takim czerwonym silikonie do składania silników. Nigdy nic nie cieknie. Dorwiesz taki w każdym motoryzacyjnym. Pozdro Ja składam zawsze na silikon czerwony do 360 stopni i jeszcze w żadnym silniku nie zdażyło mi siężeby coś było nie tak, nigdny nie miałem problemów z tego typu rzeczami. Sylikon kupisz za ok. 3.50zł za tubkę 21g, która spokojnie starczy Ci na cały silnik (mi starczyła na silnik od SHL i MZ 250).Pozdrawiam! To jest własnie klej montazowy a nie silikon :buttrock: PZDR :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja kupiłem tubke czrwonego silikonu(jest napisane na tubie silikon, a nie klej montażowy) odporny do 360stopni firmy K2-tubka 10zł. Jest naprawde dobry i go polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) no to ja mam silikon szary k2 do 350zł za 80 gram dałem 9 zł a używałem takich czerwonych tez do silników i one w kontakcie z benzyną mieęknął Mam taki tylko że jest szary pisało na opakowaniu olejo odporny itp bezpieczny dla sond lambda i takich tam http://www.k2.com.pl/index.php?str=produkty&&id=65 A jakby tak dla pewności daj chociaż papierową uszczelke:P?? P.S wali od niego strasznie octem Edytowane 3 Listopada 2006 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.