Skocz do zawartości

Gsxr 750 Srad


rysiu8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Tak jak juz wspomniałem kupiłem tarcze hamulcowe,powoli zabieram sie do ich wymiany :biggrin: Lecz mam mały problemik która tarcza na która strone :banghead: Oglądałęm tarcze stare jak i nowe i na żadnych nic nie jest napisane oprocz minimalnej krawedzi i wykonawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętne jest którą tarczę założysz po której stronie. Mają one takie same wymiary geometryczne. W zależności jak masz wywiercone otwory w tarczy, dla celów estetycznych, przykręć tak (nie wiem jak to opisać) aby wywołać wrażenie "wychodzących" otworów na zewnątrz podczas obrotu koła.

Ale prawdopodobnie masz dwie tarcze jednakowe, więc efekt będzie połowiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tak jak juz wspomniałem kupiłem tarcze hamulcowe,powoli zabieram sie do ich wymiany :buttrock: Lecz mam mały problemik która tarcza na która strone :) Oglądałęm tarcze stare jak i nowe i na żadnych nic nie jest napisane oprocz minimalnej krawedzi i wykonawcy.

 

tarcze są identyczne (tzn mają oczywiście "prawą i lewą stronę") przy nowych nie ma się nad czym zastanawiać natomiast co do używanych to są dwie teorie albo zakładać tak jak pracowały wcześniej(no ale muszą być oznaczone przy zdejmowaniu) albo właśnie odwrotnie...jeżeli mają wyczywalny luz w stronę, którą pracowały wcześniej to może lepiej założyć je odwrotnie wtedy nie powinno być żadnych efektów przy hamowaniu.... ( jak jeździłeś na zwalonych to wiesz o czym mówie).

 

Ja mam u siebie tarcze (nówki) z Hajki '05 :biggrin:

 

pees. i pamiętaj, żeby śruby wkleić na "klej" do gwintów i dać nowe klocki

 

pees2. jakby co mam 2 tarcze do sprzedania (bez luzów i proste - złotą i srebrną ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mowa o tarczach hamulcowych w Suzi, to czy luz na nitach (luz przód tył) może być przyczyną drgań kierownicy podczas hamowania przy pewnej prędkości??

 

może ale nie musi... u mnie poza efektem klinowania się tarczy w pierwszej fazie hamowania (czyli jedno stuknięcie) nic się nie działo nawet przy hamowaniu z 2.5 zł ale kumpel miał w 3/4 z '96 też luz tyle, że sporo większy i już przy hamowaniu rzucało nim ostro.. pewnie przy wiekszym luzie tarcza a raczej część robocza nie klinuje się na "nitach" w każdym miejscu idealnie tak samo :icon_twisted: (to już moje dywagacje :icon_exclaim: )

Edytowane przez TUREK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, mam luz na tarczach, jednak nie za duży. Żeby go wyczyć trzeba naprawdę mocno szarpać za tarcze. Przy hamowaniu z około 100-150km/h delikatnie telepie kierą, ale tylko w pierwszym etapie hamowania. Teraz nie wiem, pewnie tarcze przydałoby sie wymienić :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekowac. :banghead: Mam jedna tarcze z luzami :cool: ,wiem o czym jest mowa jak zaczynasz chamowac a cały przód zaczyna drżec.Załoze i wtedy ocenie jaki towar zakupiłem.Wygladaja na nieskatowane,mam nadzieje ze podczas jazdy rownież bedzie komfortowo :banghead: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...