krzysiek8104 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Mój kolea miał yamahe sr 125 osobiście z nim z tyłu jechałem 120,a mówił że jak zdjął filtr powietrza to podchodziła do 140 A mój kolega ma komara który leci mu 50 km/h, mówił że jak zdejmie filtr powietrza to leci mu 150. Rozumiesz aluzję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 W sumie to mi ta predkosc wystarczy.Co do kół to myśle ,że zbyt dużych oporów nie ma.Z zaworami to bym wolał narazie nic nie regulować.Co do filtru to na brudny nie wyglada.Ewentualnie od benzyny.Może faktycznie łancuch jest napięty.Ale podejrzewam ,że gdyby tenłancuch był lepeij dopasowny to by dużo nie dało.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Pewnie masz zdlawiona wersje do 17 KM- czyli ok. 12 KW, ale i tak powinna wyciagnac ze 120 Km/h- oczywiscie na 4-biegu, tutaj 5 jest nadbiegiem, sluzy nie do osiagania najwiekszej szybkosci, a oszczedzaniu na paliwie.Jeszcze jedna rzecz- 17 km wersje pali wiecej od niezdlawionej ok. 0,5- do 1 l na 100 km- oczywiscie w zaleznosci od szybkosci.Musze jednak zmartwic- tutaj do odzyskania pelnej moy potrzebny jest inny walek rozrzadu.Lepiej zamiast szukac v.max. trzeba sie skupic na doprowadzeniu silnika do przyzwoitego stanu, czyli pomiar cisnienia sprezania z proba olejowa, przeglad sprzegla, przeglad swiecy zaplonowej( dla mnie kolor swiecy jest odzwierciedleniem tego co sie z silnikiem dzieje), sprawdzenie zaworow i lancucha rozrzadu i stan napinacza.Adam M. dobrze powiedzial-w mocno exploatowanych Cb 250 R pada najpierw glowica, potem reszta- tutaj wal powinien byc niezniszczalny na lozyskach tocznych(dlatego generuje dodakowe, specyficzne drgania), czy przed zmiana pierscieni byl dokonany pomiar zuzycia cylindra? Wiele pytan... a odpowiedzi malo- kwity to nie wszystko(papier wszystko przyjmie- ostatnio gosc mi pokazywal kwity niemieckie ze jego Aprilia RSV 1000 ma 160 KM:-))) )- samemu trzeba zadac sobie trud zaprowadzic do mechanika od motocykli i zrobic przeglad silnika, a jest po temu czas- bo zima za pasem. Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 AZYL wielkie gratulacje za 110 prędkosci . Uwierz mi że tym rocznikiem więcej nie pojedziesz ... jechałem taką CB i to był nie wiem chyba 82 rok i ona miała tam z 10 tys przejechane to jeszcze jakos się wlokła te 120.Ale z tego co widze to napewno jest cos nie tak bo na 5 biegu napewno wchodziła by jeszcze wiecej na obroty ... noi nie jechałaby tylko 110 . Musisz posiedziec na spokojnie przy silniku i lepiej postawic na jego wytrzymałosc a nie na Vmax :| pozdrawiam ... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 mowie mi to tam nie przeskadza ze jest wolna .BO dla mnie 100-110 wystarcza.ALe kurde mowicie ze rocznik jest marny .Zgadzam sie ale te Yamahy rd80lc poleca nawet do 110 a roczniki tez sa niezle.CO do glowicy to widac ze mi cieknie na srobach jakis plyn.A to czy przed zmiana pierscieni byl sprawdzany cylinder to nie wiem.Troszke lipa z ta predkoscia no ale trudno .To nie jest zbyt wielki problem.Swieca ma kolor kremowy czyli chyba ok.No i jeszce raz wspomne ze najwiekszy problem jaki w niej moze byc to wlasnie te wycieki w glowicy.SĄ one tylko na śrubach więc wydaje mi się ze do opanowania.Pozdrawiam i dzieki za zanagazowanie sie w temat. DOdam jeszce ze chyba to nie jest ta zdławiona bo na tłumiku ma 19kw(fakt tam jest cos spieprzone)ale jeszce gdzies ma wpisane 19 kW chyba nawet w dowodzie.POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Ten jakis plyn to pewnie olej( padniete sa uszczelnienia na srubach mocujacych).Przeczytaj jeszcze raz to co wczesniej napisalem- i dopiero potem szukaj v.max.Nie wiadomo jaki przebieg ma sprzet- moze krzywki walka rozrzadu juz nie maja wzniosu sa wydarte na okraglo, moze sprzeglo sie slizga ...Tak mozna pisac dlugo, jak nie sprawdzi Ci porzadny mechanik to nic pewnego nie bedziesz wiedzial, samemu lepiej do srodka silnika nie zagladaj, trzeba miec troche podstawowej wiedzy.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Narazie sprawe zostawiam .Raz jeszcze sproboje wyciagnac wiecej na 4 i zobacze moze poleci wiecej .Jak nie to nie daje mu spokoj .Dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Narazie sprawe zostawiam .Raz jeszcze sproboje wyciagnac wiecej na 4 i zobacze moze poleci wiecej .Jak nie to nie daje mu spokoj .Dzieki za odpowiedzMoże wystarczy zmienic przełozenie silnik tylne koło np. zmieniajac tylnią zębate na mniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Może wystarczy zmienic przełozenie silnik tylne koło np. zmieniajac tylnią zębate na mniejszą. o tym samym pomyslalem. mzoe masz zdawcza wieksza niz oryginalnie byc powinna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.