Reno616 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam ! Mam takie pytanie: czy ktoś z Was próbował wybić lub wybił osłony lasek popychaczy z Junakowej głowicy ? Czy w ogóle jest to możliwe ? Pytam ponieważ mam problem, po przejechaniu trochę ponad 1200 km z miejsc gdzie te osłony są wtłoczone w głowicę dość obficie zaczoł wyplywać olej. ... a może znacie jakiś sposób na uszczelnienie tego bez wybijania osłon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam ! Mam takie pytanie: czy ktoś z Was próbował wybić lub wybił osłony lasek popychaczy z Junakowej głowicy ? Czy w ogóle jest to możliwe ? Pytam ponieważ mam problem, po przejechaniu trochę ponad 1200 km z miejsc gdzie te osłony są wtłoczone w głowicę dość obficie zaczoł wyplywać olej. ... a może znacie jakiś sposób na uszczelnienie tego bez wybijania osłon ?Wszędzie bym sie spodziewał wycieków oleju w junaku ale nie w tamtym miejscu, przecież olej ma tam prostą drogę w dół, a skoro te osłoy tak mocno siedzą to jakim cudem przepuszczają olej? Może już je ktoś kiedyś demontował bo niewydaje mi się żeby fabrycznie wprasowane kiedykolwiek zaczeły przepuszczać olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reno616 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 No właśnie zwszystkim z którymi rozmawiam wydaje sięto dziwne ale tak jest. Wszystkie inne wycieki udało mi się zlikwidować tylko właśnie niedawno wyszła ta irytująca mnie sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Miałem Junaka i tak naprawdę to nie ma w nim takiego miejsca żeby nie wyciekał olej!! Zanim wybijesz te osłony spróbuj wcześniej uszczelnić górę tam gdzie są te śruby silikonem może coć pomoże A jeśli nie to musisz powyciągać ta osłony najlepiej wybijając i zamontować ich spowrotem na jakimś kleju typu poxipol np. nadający się do klejenia aluminum. A w połączeniach tych osłon z cylindra do silnika warto tez założyć nowe gumy uszczelniające (pasują od Fiata 126p). Miłej pracy przy Junaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatka Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) Tych osłon się nie wybija na zimno! Trzeba nagrzać głowicę i wtedy próbować. Obstawiam jednak, że olej spływa Ci gdzieś z góry głowicy, ewentualnie masz pękniętą głowicę. Osłony popychaczy wyciągaj tylko w ostateczności ... pózniej będziesz miał problemy z ich uszczelnieniem :D A nie masz czasem problemów z odmą <jej ustawieniem> ? Jeżeli usunałeś pozostałe wycieki i w tym momencie pojawił ci się wyciek z głowicy stawiam na odmę. PozdrawiamArtur Sprzedam Junaka M07/10 http://allegro.pl/item136232891_junak_m07_10.html Edytowane 4 Listopada 2006 przez piatka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reno616 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Odpowietrzanie silnika jest OK wszystkie koła zębate ustawione na znak. I to też nie bylo tak, że usunołem inne wycieki paliwa i nagle pojawił się ten, tylko jeździłem trochębyło wszystko w porządku i raptem zaczoł sączć się olej z tych osłonek. Zależy mi na reanimacji tej głowicy bo mam wypolerowany na lustro dolot i wylot, a jeśli ktoś to robił to wie ile to kosztyje pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Lepiej dla silnika jak zmatujesz ten dolot. Napełnianie cylindra ma charakter turbulentny i potrzebne jest zawirowanie mieszanki, wypolerowany kanał na lustro tego nie ułatwia. Co innego z wylotem, tu chodzi o jak najszybsze opróżnienie ze spalin. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Miałem Junaka i tak naprawdę to nie ma w nim takiego miejsca żeby nie wyciekał olej!! Zanim wybijesz te osłony spróbuj wcześniej uszczelnić górę tam gdzie są te śruby silikonem może coć pomoże A jeśli nie to musisz powyciągać ta osłony najlepiej wybijając i zamontować ich spowrotem na jakimś kleju typu poxipol np. nadający się do klejenia aluminum. A w połączeniach tych osłon z cylindra do silnika warto tez założyć nowe gumy uszczelniające (pasują od Fiata 126p). Miłej pracy przy Junaku :rolleyes: :biggrin: cienki jestes, skoro nie potrafiles junaka uszczelnic.druga sprawa to jakies glupoty piszesz: A w połączeniach tych osłon z cylindra do silnika warto tez założyć nowe gumy uszczelniające (pasują od Fiata 126p) Od siebie powiem, zebys nei wybijal tych oslon - pozniej tego nie wbijasz tak jak nalezy, jak trafisz otworem w oslonie w otwor w czapce (mowie o otworku, ktorym splywa olej z gory czapki)?jesli juz cie mocno kusi, to jak Artur5 powiedzial - tylko na goraco. sprawdz na postoju skad olej saczy sie. kiedys mialem podobnie, myslalem ze cieknie na laczeniu oslony popychaczy czapka, jednak okazalo sie ze to cieknie pomiedzy dolnymi oslonami popychaczy a gornymi, wtedy jak paolo mowili kupujesz gumy uszczelniajace oslony popychaczy od f126p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.