dark_rider Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Sprawa dotyczy tego motocykla: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M298932 Gdyby ktoś miał problem z otworzeniem linka to informuję, że jest to Honda VT Shadow 800CJ, z 1988r, sprowadzona z Holandii z przebiegiem ok. 70 000 km. Na początku proszę o nie odsyłanie mnie do archiwum, gdyż żadnej konkretnej informacji tam nie znalazłem. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa żywotności silników w tym motocyklu? Czy z motocykla, który ma przejechane ok 70 000 km. można jeszcze coś wykrzesać i nawinąć jeszcze trochę kilometrów? Na co zwrócić szczególną uwagę, przy zakupie motocykla z takim przebiegiem i jakich awarii mogę się spodziewać? Jak prezentuje się trwałość Hondy na tle konkurencji i koszty jej serwisu? Co ew. moglibyście polecić dla gościa w wieku ok. 40tki, lekko brzuchatego (ok. 90 kg) o wzroście 177cm. dla którego ma to być pierwszy motocykl w życiu ? :icon_biggrin: Budżet do wydania to. ok 9 tys.zł. Dodam tylko, że Virago 750 odpada- jedna już stoi w garażu :buttrock: Z góry dziękuję za wszystskie odpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) Sprawa dotyczy tego motocykla: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M298932 Gdyby ktoś miał problem z otworzeniem linka to informuję, że jest to Honda VT Shadow 800CJ, z 1988r, sprowadzona z Holandii z przebiegiem ok. 70 000 km. Witaj Honda Shadow 800, o ile się rientuję, była produkowana tylko na USA i w dodatku bardzo krótko (jeden-dwa lata). Bedzie to miało konsekwencje w postaci bardzo ubogiego rynku na części używane lub nowe które występują tylko w tym modelu i prawie zerowym akcesoriów dedykowanych do modelu. Na pewno jest spora kompatybilność z modelem VT 700 i 750, bo z nich w prostej llinii wywodzi się ten silnik. Oddziedziczył od nich na pewno wszystkie zalety VT Hondy - długie przebiegi, prostotę konstrukcji co przekłada się na niezawodność i niezłą pracę V-ki. Stara śpiewka - wszystko tak naprawdę zależy od konkretnego modelu. Jeśli nie został "zarżnięty" do tego czasu, jest duże prawdopodobieństwo, że i Tobie się ta sztuka nie uda, przy prawidłowej eksploatacji. Jest na to duża szansa, Holendrzy słyną z dobrego traktowania motocykli (sam jeżdżę na wersji amerykańskiej, sprowadzonej z Holandii - nie dam sobie ręki uciąć, czy nie przez tego samego Darka :icon_biggrin: ). Jeśli moto ma przebieg 70 kkm to jest duże prawdopodobieństwo, że spokojnie zrobisz na nim jeszcze ze 20-30.Shadow wygląda nieźle na zdjęciach, trzebaby go jednak obejrzeć na żywo. I jeśli miałbym ci cokolwiek doradzać, to zastanowiłbym się jednak nad modelem 750 lub 1100 z tych lat.Pozdrawiam Edytowane 1 Listopada 2006 przez shadok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek134 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 witam osobiście przymierzałem sie do zakupu tej vt 800 z allegro ale poczekałem jakiś czas dozbierałem troche pieniążków i zakupiłem vt 750 c2 ,shadow vt 800 jest bardzo ładna i ta z allegro też wygląda ciekawie widać że jest w orginale ,a jesli chodzi o produkcje to zgadzam sie z kolegą shadok była ona produkowana tylko na rynek usa przez krótki okres no i rzeczywiscie może być problem z częściami ,no ale to w końcu honda a jeśli chodzi o przebieg 70 tyś no to chyba znalazł sie normalnie poważny handlarz który pisze prawde że rok 88 i przebieg 70 tyś a nie jak co niektórzy rok 87 albo 88 i przebiek tylko 25 tyś,na twoim miejscu zorientował bym sie jak wygląda sprawa z częściami do vt 800 jeśli będzie problem to polecam ci vt 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny.88 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) Cześć. Mam ten model Hondy od 6 miesięcy. Kupiłem ją z przebiegiem 83 tys mil. Zrobiłem na niej 1000 mil. Jak do tej pory żadnych problemów. Olej został wymieniony na syntetyczny, jak i w wale ze względu na przebieg. Skrzynia pracuje wzorowo. Stała 2 lata, więc nie katuje jej. Prędkości 130/140 km/h na 4 biegu. Części niestety jak już to raczej używane. Nową tarczę hamulcową zamówiłem z Niemiec ( zamiennik). W kraju nie znalazłem. Oryginał kosztuje ok. 230€. Póki co, tylko leję do baku. Ja mam 45 lat i 66 cm wzrostu. Motocykl stworzony dla mnie. Design - jak dla mnie jest to najładniejszy model Hondy Shadow. Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez beny.88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.