Gość Lukass Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Jak poprzednicy. Kup odpowiednik NGK - Denso. Sa odporniejsze na zalanie i na war. atmosferyczne. Popatrz w manualu jakie są potrzebne świecie, nie kombinuj z ciepłotami.Jedynym plusem irydowych czy podobnych jest praktycznie tylko duży przebieg pomiędzy wymianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 fakt ta swiece trzymalem moze z 7 minut nad gazem. SA to swiece DR8ES firmy NGK.Co do serwisowki juz szukalem i nie moglem znalesc do tego moto.Wkazdym razie idze rozgrzac ja do 750 C na gazie w kuchence??CZyli polecacie swiece DR7ES albo DENSO??A DENSO jaki nr??A wlasnie jak to jest z wartosciami cieplnymi swiec??Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 fakt ta swiece trzymalem moze z 7 minut nad gazem. SA to swiece DR8ES firmy NGK.Co do serwisowki juz szukalem i nie moglem znalesc do tego moto.Wkazdym razie idze rozgrzac ja do 750 C na gazie w kuchence??CZyli polecacie swiece DR7ES albo DENSO??A DENSO jaki nr??A wlasnie jak to jest z wartosciami cieplnymi swiec??Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz Z wartoscia cieplna jest tak ,że im mniejsza liczba w oznaczeniach tym swieca ma wiekszą skłaonnośc do osiagania wyzszych temperatur na elektrodach i izolatorze. Im wyzsza liczba tym lepiej oddaje ciepło z elektrod do głowicy czyli swieca jest zimniejsza. Świece irydowe czy platynowe są na pewno lepsze ale czy warto za nie tyle płacić ? W któryms katalogu sprawdziłem ze za jedna irydowa miałbym ok 10 zwykłych.Co do swiec Denso to nie stosowałem więc sie nie wypowiadam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 AZYLw gaźniku z tego zdjęcia, które podałeś śruba regulacji mieszanki na biegu jałowym jest na dole, blisko króćca (mała mosiężna wkręcana od dołu)ps. miałem taki sam gaźnik w XL 250s --> przypomina mi stare dobre czasy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.