enduromaster Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 koszta są mniej więcej takie same, to co zaoszczędzisz na beznynie w 4t wydasz na oleje/filtry i remont, a w 2T to co zaoszczędzisz na remontach wydasz na benzynę < to jest tak +/- Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 michal1171 ale nie wiem czy ty rozrozniasz 2t od 4t przeciez ten kto sie tym interesuje to wie ze 4T wiecej wytrzyma od 2t silnik w 4T jest bardziej zywotny wiec troche pomysl co piszesz enduro = lascross = tor proste jak drut Bzdura jakich malo. Wytlumacz w takim razie dlaczego masa zawodnikow montuje oswietlenie do fabrycznych crossow NIE MODYFIKUJAC ZAWIESZENIA i nie narzekaja? TO ze zawias za twardy to wg mnie bzdura bo moj kat jest twardszy od niektorych yz'tek :biggrin:. Jedyny dobry argument to baloniasta 18'stka z tylu zamiast 19 z niskim profilem ale czy to naprawde ma dyskwalifikowac mx w lesie? Jasne ze nie :P pzdr 4t jest trwalszy ale jego remont 2x droższy jak sądzę.Trzeba się zastanowić, czy to nie wychodzi na jedno. To sie sprawdza ale oczywiscie tylko w momencie kiedy mowimy o maszynach wyczynowych.ja tam sie nieznam, ale wolalbym jezdzic po lesie croossem niz enduro, no ale.......Moj 8 letni kolega tez sie nie zna i ma tkie zdanie takze mysle ze nie ma co dyskutowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Bzdura jakich malo. Wytlumacz w takim razie dlaczego masa zawodnikow montuje oswietlenie do fabrycznych crossow NIE MODYFIKUJAC ZAWIESZENIA i nie narzekaja? TO ze zawias za twardy to wg mnie bzdura bo moj kat jest twardszy od niektorych yz'tek :biggrin:. Jedyny dobry argument to baloniasta 18'stka z tylu zamiast 19 z niskim profilem ale czy to naprawde ma dyskwalifikowac mx w lesie? Jasne ze nie :biggrin: Dlatego, że punkty zdobywa się n na testach crosowych gdzie crosówki lepiej sie sprawują. Sam chcem kupić teraz zaresjtrowaną YZ 250 F i w lesie naprawde jest niezła, jedyne wady to brak rozusznika i ciepłego ssania, oprócz tego same zalety :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 z tego co kojarzę to yz250f ma ciepłe ssanie a od 2003/2004 ma automatyczny dekompresator Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 ale tez zalezy jak jezdzi np jak ostro bagna to oczywiscie cos lekkiego ale jesli robi dlugie wyprawy to mysle zeby wyciagnol jakiegos ktm lc4 osobiscie zastanawiam sie nad kupnem przed 18 ktm lc4 lub aprilie rx 125 ktm jest ciezki wczoraj sie tak wrabalem w bagno dt 115kg to z kumplem we 2 meczylismy sie 1godzine zeby ja wyciagnac przednie kolo zassalo i dupa a ja siedzialem po kolana w blocie i bylo grzasko i nie mialem jak sie zaprzec bo nogi mi coraz glebiej wchodzily wiec gdbym sie wrabal 140kg lc4 to watpie zebysmy 2 dali rade a nie jestem taki maly 180cm 68kg wagi kumpel tez podobnej budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 z tego co kojarzę to yz250f ma ciepłe ssanie a od 2003/2004 ma automatyczny dekompresator05 napewno nie ma ciepłego ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.