bronek Opublikowano 1 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2003 w danych technicznych podany jest 10w20.........mogę kupić 10w30 i 0w20, czy można je wymieszać? i co z tego otrzymam? czy bedzie to 10w20? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 1 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2003 Jak wymieniałem olej w lagach to zastosowałem olej o parametrach zalecanych przez producenta.Po zmontowaniu i próbach doszedłem do wniosku ze jest za miękko.Dokupiłem wiec gęściejszy olej tej samej firmy,zdemontowałem znowu lagi, strzykawką odciągnąłem równa ilośc z obu amorków i dolałem taką samą ilośc nowego "mocniejszego" oleju.Potem kolejna próba,kolejna weryfikacja tłumienia ,kolejna dolewka ( zamiana) oleju i doszedłem tą metodą do takiego tłumienia które mi odpowiada, Oleje tej samej firmy mozna zmieszac bez obaw chociaż wydaje mi sie że potrzebny Tobie olej 10W20 mozna kupic bez kłopotu.Ja kupowałem Motul Fork Oil Nie pamietam czy mają w ofercie 10W20 ale jak chcesz to moge jutro sie dowiedziec i dam znac Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek Opublikowano 2 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2003 .Ja kupowałem Motul Fork Oil Nie pamietam czy mają w ofercie 10W20 ale jak chcesz to moge jutro sie dowiedziec i dam znac ok dzięki, jeśli możesz to sprawdź to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 2 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2003 Olej jest ale 10W15 lub 15W20 cvena za litr ok 35-40zł Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek Opublikowano 9 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2003 EN 500 A może wiesz jak rozebrać amory w Kawie zzr 600? Mam je wyjęte ale od góry nie ma żadnej nakrętki ani innej mozliwości odkręcenia czegokolwiek. Wygląda to jak zaślepka z dołkiem do pobijania na jej środku. Od dołu widzę jakąś śrubę ale wydaje mi się, że jest to spust oleju - dopuki się nie upewnię jak to zrobić wolę tego nie rozkręcać, żeby przypadkiem czegoś nie spie........ić. Może inni coś wiedzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2003 Ta zakrętka od dołu to właśnie spust oleju. Najczęściej jest ona też mocowaniem wszystkiego w jedną całość. Od góry też powinna być możliwość odkręcenia - nie widzę tego przed oczami - w Daelimie miałem tam nakrętki, w Suzi mam tam regulację twardości) rozpocznij od odkręcenia od dołu - i tak to musisz zrobić. Nie zapomnij o wlaniu właściwej ilości oleju do obu lag.Zobacz też na http://www.motofiches.com Masz tam rysunki np. do Suzuki, więć się zorientuj jak to wszystko jest skontruowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.