Skocz do zawartości

Czy warto kupic Yamahe WR 400?


artafon01
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jest WR 426 pisze ci na osłonie 5 Titanium valve a 400 miała stalowe jak ci coś opuści to łykaj bo za ta kase nie kupisz nowej sztuki a sprzętem się nacieszysz sporo jedyne co to odczasu do czasu świeca lubi się sypnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest WR 426 pisze ci na osłonie 5 Titanium valve a 400 miała stalowe jak ci coś opuści to łykaj bo za ta kase nie kupisz nowej sztuki a sprzętem się nacieszysz sporo jedyne co to odczasu do czasu świeca lubi się sypnąć.

Na boczkach wyraźnie jest napisane 400 więc nie wiem po co kombinujecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na boczkach wyraźnie jest napisane 400 więc nie wiem po co kombinujecie.

Ale w dokumantach jest napisane, że to WR 426...

 

Chciałem się tylko spytać czy opłaca się kupować za taka cena ( spuściłem prawie do 13k) prawie nie używane moto... bo co do stanu to nie ma się nad czy zastanawiać...

 

 

PS.

 

Wesołych Świąt :)

Edytowane przez kruszon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z wami to nie jest WR 400, moj kumpel ma 400 takze wiem co i jak, WR 400 ma z tylu zwykly blotnik,bez lampy(chyba) i przedewszystkim , jest taka bardziej garbata , siedzenie nie pokrywa sie idealnie ze zbiornikiem

 

P.S Wesołych Świat

Następny mega znawca :)

U mnie takich WR kilka jeździ i są wersje z mniejszymi bakami jak w tej aukcji. Błotniki w wrkach wszystkie są z lampami. Te crosowe zakładają sobie już sami właściciele

 

le w dokumantach jest napisane, że to WR 426...

 

Chciałem się tylko spytać czy opłaca się kupować za taka cena ( spuściłem prawie do 13k) prawie nie używane moto... bo co do stanu to nie ma się nad czy zastanawiać...

Widziałeś te dokumenty?

Trochę dziwne , że niby praktycznie nowy motocykl a ma co innego w dokumentach a co innego na zestawie naklejek.

Jeżeli to rocznik 02 i 426 to warto brać ale jakoś mi to dziwnie wygląda. Weź kogoś kto Ci ją na miejscu rozpozna i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny mega znawca :)

U mnie takich WR kilka jeździ i są wersje z mniejszymi bakami jak w tej aukcji. Błotniki w wrkach wszystkie są z lampami. Te crosowe zakładają sobie już sami właściciele

Widziałeś te dokumenty?

Trochę dziwne , że niby praktycznie nowy motocykl a ma co innego w dokumentach a co innego na zestawie naklejek.

Jeżeli to rocznik 02 i 426 to warto brać ale jakoś mi to dziwnie wygląda. Weź kogoś kto Ci ją na miejscu rozpozna i tyle.

 

 

ale wszystkie oryginalne sa garbate :)

 

P.S Świeta ida , troche luzu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś te dokumenty?

Jeżeli to rocznik 02 i 426 to warto brać ale jakoś mi to dziwnie wygląda. Weź kogoś kto Ci ją na miejscu rozpozna i tyle.

Widział je mój wujek bo mieszka niedaleko tej WR-ki.

 

Tak więc dam odpowiedź w środe jak sprawa się potoczyła.

 

Wesołych $wiąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odświeżam stary temat, trochę czasu już mineło od wyjścia pierwszego modelu.

Może macie jakieś nowe spostrzeżenia, co do WR-ki?

 

Co do skrzyń to już wiadomo że trzeba uważać przy zakupie, ale ostatnio słyszałem że w 400-kach pękały głowice przy gniazdach zaworowych.

Miał ktoś z tym problem?

 

Szukam WR-ki dla siebie, może ktoś ma zamiar sprzedać swoją :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...