Skocz do zawartości

Enduro, cross do 4tys.zl ale jaki???


stowa86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje kupic Cos do 4 tys. Ale niewiem co!Sa 600-tki ale stare! Czy 250? ale mlodsza?Np:Suzuki rm 250 dostane do 94r. Co byscie mi polecili? Szukam czegos zeby sie wyszalec, posmigac w terenie, ale zarazem cos co nie bedzie sie sypalo, zebym nie spedzal wiecej czasu w garazu!Wazne zeby mialo Powera (duzo kucy hehe) i latalo w powietrzu! Co radzicie mi wybrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche trudny wybor bedzie bo kaski mimo wszystko troche malo :) Ja bym ci polecial jakies 4t bo sie malo sypie ale jest znow ciezkie i do skokow to tak srednio (chyba ze cos w styly CRF, YZF, itp ale to drogie jest). Crossiki sa drogie w utrzymaniu ale za to poreczne zwinne i przedewszystkim mocne!! Musisz sie zdecydowac gdzie bedizesz tym latal czy bardziej jakies tory czy duzo w lesie, jakies sciezki, szutrowki itp :) Wtedy bedize mozna cos poradzic :P POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bedziesz musial pewnie kupic jakiego 2t chociaz w tych trzeba nieraz zagladac do silniczka => wymiana tloka itp :) Co do tego terenu co opisales to bardziej pasuje 4t. Nie jest taki narowisty i lagodniej oddaje moc a dzieki sporemu momentowi latwiej sie jezdzi po piaskach i nie trzeba machac biegami :)

http://moto.allegro.pl/item134837039_super...t_polecam_.html

 

Takie cos by bylo idealne ale nie wiem czemu ten motorek tak tanio jest...

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie 250 2T bo 2T są stanowczo wytrzymalsze i to nie prawda ze trzeba wymieniac. Własnie w 4T sie częsciej wymienia czesci w silniku niz w 2T noi 2T jest lżejszy :) NOI 2T mocy ma odpowiednią dawkę a 4T jest strasznie mulasty nie wiem moze jakąs dr nie wiem ale polecam 2T. Pzdr

Edytowane przez Mkorwas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Mkorwas co znaczy ze 2t sa bardziej wytrzymalsze?? Chcesz powiedziec ze korba tlok itp sie czesciej w 4t zmienia?? <hahaha> Gdyby tak bylo ludzie jezdziliby tylko na 2t bo w 4t koszty remontu sa kilka razy wyzsze... Co do tego ze moto jest mulasty to widac ze nie siedziales na czyms innym niz RMX i KMX. 4t ma moment obrotowy spory a mocy chociaz mniej to i tak wystarczajaco :( Na podjazdach jest tez przedewszystkim latwiej. A kolega niech sie przejedzie od kogos na 4t jakims wiekszym i 2t i wqybierze jaka charakterystyke woli :notworthy: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soczku myslisz ze w 4t 250 robi sie rzadziej wymiane tloka i korby niz 2t 250cc?Czas wymiany jest podobny.Co do muła-wolałbym rmx 50 niz dr 125

Nie kupuj tanio wyczyna bo ja kupiłem taniej niz w polsce ale za to wsadzilem 2gie tyle.

Edytowane przez TwisterZG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...