Egonon Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Panowie sprawa wygląda tak: Otóż jestem niezbyt szczęśliwym posiadaczem MZ ETZ 250 '82 i wszystko było by dobrze gdyby nie mały problem. Uruchamiam silnik i jadę, ale jak włącze do tego światła mijania to po jakimś czasie silnik zaczyna sie tak jakby dusić i gasnie. Ale jak go znowu uruchomie bez świateł to jakoś jedzie. Wywnioskowałem z tego że prąd mi ucieka. Co na to radzicie? Co może być niesprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Co może być niesprawne?np. StacyjkaSchemat, miernik i sprawdzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Prad ci nie ucieka tylko go nie dostajesz.Sprawdz jaki masz odczyt na mierniku z klem baterii przy chodzacym silniku i wlaczonych swiatlach, na wolnych obrotach i powiedzmy 3 tys. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 a ja mowie tak bo miałem mz i to była u mnie norma swego czasu ze nie mogełem swiateł włączac :) palisz bez swiateł aku sie ledwo ładuje włączasz swiatła aku sie rozładowuje i po chwili masz to gasnieniecie a ładowania moze nie byc z kilku przyczyn najpier zdejmij boczek i zobacz czy wszystkie kable z alternetora są na miejscu (3 jak pamietam zielone :bigrazz: ) sprawdz tez czy na prostowniku ( pod siedzeniem ) są wszystkie kable na miejscu :icon_razz: ( miedzy innymi te 3 zielone z silnika ) jak kable są na miejscu ( zobacz dokładnie czy koncowki siedza dobrze na przewodzie bo przy tym roczniku instalacji moze byc z tym roznie juz :icon_razz: ) wszystkie to potrzebny jest miernik i sprawdz czy na diodach w prostowniku masz napiecie ( u mnie spaliła się jedna dioda do reg napiecia, wszystko wygladalo na sprawne al ladowania jakos brak :| ) jak na ktorejs nie bedzie napiecia to trzeba ja wylutowac i sprawdzic/wymienic np. StacyjkaSchemat, miernik i sprawdzaj.Schemat, miernik i sprawdzaj. - full supportnp. Stacyjka - w mz stacyjka niema totalnie nic wspolnego z ładowaniem :) wiec na poczatek niema co tam zaglądac :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 albo alternator/regulator nie wyrabia co w mz jest norma :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.