cypek41 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Mam pytanie jak sie reguluje sprzeglo ale tam przy silniku. Jest ta srubka z nakretka bo jak wkrecam ta srubke to co sie dzieje?? I jeszcze jak odpalam motor to rzuca olejem z wygaru co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 No to logiczne chyba... Krecisz srubka to linka sie naciaga albo poluznia... Ustaw sprzeglo tak zeby mialo minimalny luz na klamce i zeby dobrze bralo :DDrugiego pytania nie rozumiem. Nie wiem co to jest ten wygar... :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 no tłumik :D a co do sprzegla to chodzi mi o to co jest tam w srodku w silniku klamka ma minimalny luz ale sprzeglo zabardzo ciagnie i po wbiciu biegu moto chce jechac i teraz musze przy silniku to wyregulowac tylko nie wiem jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Co do smaraknia to pewnie oring ci sie zużył po wyjeciu dyfucora widać go w cylindrze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Musisz albo przy klamce albo wlasnie przy silniku naprezyc linke bo ci poprostu nie lapie calkowicie sprzegla. Radze odrazu popatrzec na stan linki bo u mnie tak ostatnio bylo gdy sie linka powoli rozwalala :/ Naprez ta linke tak aby byl delikatny luz na klamce (bedzie wtedy mial i tam przy silniku). Przy silniku naprezasz poprzez odciaganie linki tak jakbys chcial wcisnac sprzeglo i nakrecaniu na gwint srubki tak aby linka sie zablokowala w takiej pozycji :D Nie wiem jak ty ale ja jeszcze mialem mozliwosc rozsuniecie pancerza przy kierownicy i tez moglem regulowac naciag. Co do plucia olejem z tlumika to raczej normalne w 2t ale w umiarkowanych ilosciach :D Jesli naprawde porzadnie pluje mozesz sprobowac oczyscic (wypalic) wszystkie brudy z tlumika i dyfuzora. Powinno troche zmniejszyc ilosc badziewia z 'wygaru' :D Moze masz jeszcze za bogata mieszanke benzyna - olej ale nie wiem czy korzystasz z dozownika czy robisz samemu :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 jak ciagnie to naciagnij jeszcze bardziej linke az przestanie ciagnac i wtedy zobacz czy tez nie slizga Ci sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 lepiej jak delikatnie ciagnie bo przynajmniej masz pewnosc ze jak puscisz klamke to jest dobrze zasprzeglone i nie slizga. jak ciagnie to naciagnij delikatnie linke przy klamce. Zrób to baaaardzo miimalnie bo jak zrobisz np o 1mm zabardzo to moze sie okazac ze jak masz puszczona klamkę to bedzie dalej nie zasprzeglone a wtedy bedzie sie slizgac i załatwisz je podczas jedej jazdy. Rozgrzej moto przestaw regulacje o 0,5mm i przejedz sie itp i tak po 0,5mm przestawiaj zebys nie przesadził. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.