Skocz do zawartości

cagiva elefant 650


bartolo83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam pytanie o moto cagiva elefant 650 z silnikiem ducati.na forum mozna znalezc duzo tematow o

DR XT KLR itd...a nie ma nic o cagivie.co mozecie mi powiedziec o tym moto?nie znam sie za bardzo na motorach (chce kupic jakies duze enduro)mam okazje kupic taki z 94r co ma przejechane 35tyś stan wizualny ogolnie dobry ale nierowno sie wkreca na obroty,co moze z nim byc? wlasciciel twierdzi ze to kwestia regulacji gaznikow...czy to moze byc tylko to czy cos powarzniejszego??pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu akurat Cagive?

kolaga ma XT 600 91' na sprzedaz :D a jak XT Ci sie nie podoba to poelcam DR 600 tez kolega ma :D ale niestety nie an sprzedaz :D

 

94r, stosunkowo mały przebieg, dwa gary no i przede wszystkim cena to niecale 4000zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem na jednej Cagivie 600 lub 650.. nie pamietam modelu nawet.. w kazdym badz razie szlo to gorzej niz moj KLR 250...

wrazenia z jazdy tragiczne, mul totalny, slabe zawiasy, wlasciwosci terenowe mizerne... no ale to tylko moje subiektywne odczucia

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malo popularny sprzet , leciwy ,czyli klopoty ,jak cos zdechnie to gdzie kupisz uzywane czesci ?? nawet z nowymi beda klopoty. Pozatym 2 gary , 2 gazniki wiecej do roboty klopoty z regulacja .Za taka kase szukaj czegos Japonskiego

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dokladnie sie zastanowic do czego Ci sprzet potrzebny- bo Elefant niezaleznie od pojemnosci nie sluzy do lojenia po wertepach i terenie, a do jazdy po asfalcie- z mozliwoscia zjechania i przejechania sie w trybie wycieczkowym po szutrowych sciezkach.

To raz, dwa- lubisz Ducati? Jak nie odpusc ten sprzet.

Trzy ma problemy z nierowna praca w obrotach- czyli gazniki do przegladu, czyszczenia i regulacji, pewnie krocce ssace sparciale i popekane(moze zasysac lewe powietrze).

4- ciekawe jak sprzet byl exploatowany- bo Elefant 650 ma taka przypadlosc ze luzuje sie lacznik gumowy do puszki szmerow ssania i filtra i pobiera w ten sposob niefiltrowane powietrze- i czesto zuzywa sie w ten sposob gladz cylindrowa remont nie jest tani- ma powloke nicasilową i nie ma szans na szlifowanie tulei.

Jesli nie jestes fanem Ducati(jak ja) to lepiej poszukaj dobrego DR 650 (kolega niedawno kupil z 1992 roku za 2200 zl na Slasku i dolozyl tylko drobnice-opony, kierunki-oryginalne oberwane, wymiane filtrow i oleju, tarcze sprzegla i ogolna regulacja). Sezon sie konczy wiec dorobisz przez zime pare zl i bedziesz mial wiecej kasy na inny sprzet.Pozdr.Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dokladnie sie zastanowic do czego Ci sprzet potrzebny- bo Elefant niezaleznie od pojemnosci nie sluzy do lojenia po wertepach i terenie, a do jazdy po asfalcie- z mozliwoscia zjechania i przejechania sie w trybie wycieczkowym po szutrowych sciezkach.

To raz, dwa- lubisz Ducati? Jak nie odpusc ten sprzet.

Trzy ma problemy z nierowna praca w obrotach- czyli gazniki do przegladu, czyszczenia i regulacji, pewnie krocce ssace sparciale i popekane(moze zasysac lewe powietrze).

4- ciekawe jak sprzet byl exploatowany- bo Elefant 650 ma taka przypadlosc ze luzuje sie lacznik gumowy do puszki szmerow ssania i filtra i pobiera w ten sposob niefiltrowane powietrze- i czesto zuzywa sie w ten sposob gladz cylindrowa remont nie jest tani- ma powloke nicasilową i nie ma szans na szlifowanie tulei.

Jesli nie jestes fanem Ducati(jak ja) to lepiej poszukaj dobrego DR 650 (kolega niedawno kupil z 1992 roku za 2200 zl na Slasku i dolozyl tylko drobnice-opony, kierunki-oryginalne oberwane, wymiane filtrow i oleju, tarcze sprzegla i ogolna regulacja). Sezon sie konczy wiec dorobisz przez zime pare zl i bedziesz mial wiecej kasy na inny sprzet.Pozdr.Janek-Klekotek.

no nie wiem jak byl exploatowany, ma zalozone typowe opony na asfalt to raczej nie jezdzil za duzo w terenie.ogolnie nie jestem zdecydowany na te moto. najbardziej kuszace w nim to jest jego wyglad bo widac ze nie jest zniszczony i jest niedrogi.a jesli chodzi o ducati to bardzo lubiete moto(chcialbym miec monstera ale mnie niestety nie stac)ducati bardzo fajnie chodza, tylko ze nie znam sie tak na motorach i nie wiem jaki wybrac. na slasku i wogole na poludniu polski jest duzo takich moto co by mi odpowiadalo ale przeciez nie bede jechal przez caly kraj zeby jakiegos obejrzec...a na polnocy to znowu bardzo malo jest takich enduro tylko wiecej plastikow...prosze sobie zobaczyc ta cagive na allegro(jest tylko jedna ELEFANT 650 to nie bedzie problemu jej znalezc)..dzieki za odp. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 94 przebieg 35 tys ,hehe napoewno prawdziwe :D i ta moc 65 kuni jak 750 ma ich ledwie 60 .Moim zdaniem wloskie moto, a tymabrdziej stare to tylko klopot w polsce , nie patrz na rok i przebieg sprzeta ani na firme patzrz na stan.Polecam ci Klekota z aukcji http://moto.allegro.pl/item134377860_kawas...xt_dr_ktm_.html cena troszke wysoka ale napewno sie da dogadac , moto znajomka ,w pelni sprawne ale wymaga dopicowania ,za ta kase nie kupisz nic sesownego i nie wymagajacego zajzenia w silnik w 4T

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc na wale korbowym- 57,5 KM/ 7500 obr., masa sucha-bez paliwa 190 kg. v.max- 165km/h(na fabrycznym przelozeniu)-kierowca wyprostowany.

Mozliwy jest taki przebieg- jak Rychu z Motostodola Jedwabne sprzedal DR 650 z 1994 roku z Ameryki z przebiegiem 1600 mil- udokumentowane bo pierwszym wlascicielem byl(niezyjacy juz) Bogdan- kuzyn Ryska i Adama- ktory nie mial zbyt duzo czasu na jazde(biznes i choroba). Jednak jestem sklonny odracic ten sprzet komus kto nie dysponuje przynajmniej 2500-3500 gotowki zapasu(w razie czego)- bo mozemy znow miec nowy temat-np. ...moto bierze olej i cos stuka.... Mam serwisowke skserowana Elefant 650+ katalog czesci. Czesci szuka sie przez Ducati oczywiscie bo pasuja od Pantaha 650 :-))))) Pozdr. Viva la Corsa Ducati> Janek.

 

Aha. Silnik ma rozwiazania nie za bardzo nadajace sie do terenu( powinien miec albo wal na lozyskach tocznych z normala miska, albo na panewkach z sucha miska olejowa i bateria pomp olejowych, a ma panewki + zwykla miska- a co bedzie jak sie zaliczy typowa dla terenu glabe?? Moto bedzie lezalo i wylo?? )POzdrowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 94 przebieg 35 tys ,hehe napoewno prawdziwe :icon_mrgreen: i ta moc 65 kuni jak 750 ma ich ledwie 60 .Moim zdaniem wloskie moto, a tymabrdziej stare to tylko klopot w polsce , nie patrz na rok i przebieg sprzeta ani na firme patzrz na stan.Polecam ci Klekota z aukcji http://moto.allegro.pl/item134377860_kawas...xt_dr_ktm_.html cena troszke wysoka ale napewno sie da dogadac , moto znajomka ,w pelni sprawne ale wymaga dopicowania ,za ta kase nie kupisz nic sesownego i nie wymagajacego zajzenia w silnik w 4T

widze ze tez masz taka kawe...ostatnio jezdzilem na czyms podobnym i spodobala mi sie...mam do tego pytanie od jakiego rocznika szly KLRki z tarcza z tylu? bo kolega ma jeszcze beben a twierdzi ze to 90r...

ile wogole pala takie moto przy "normalnej" jezdzie po asfalcie? jezeli bym sie dogadal z tym twoim znajomym to moze bym wzial te moto...tylko znowu cena i daleko troszke (troche ponad 300km)...

a co inni mysla o tej kawie???

doradzcie mi troche....

dzieki za odp, pozdro

Edytowane przez bartolo83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 mialy chyba do konca beben (koniec jakos 94 rok) ,nie powiem ci dokladnie :/, co do KLR 650 (to juz nieco inne moto niz KLR 600) to mialy od poczatku tarcze czyli od 86 .Klekoty pala srednio 5/100 nawet palujac w trasie 130 km/h non stop nie udalo mi sie wyjsc poza 5, ale w terenie na kostce i ostrym odkrecaniu manety wyszlo 6 - 7/100 :icon_mrgreen:. Co do tej kawy widzialem ja raz czy 2 razy w miescie ,wlasciciela widzialem raz ,jest to kolegi z tego forum (Hikor http://forum.motocyklistow.pl/hikor-m8141.html ) koles ,moze on ci cos wiecej powie na temat tej kawy bo ja w sumie nic wiecej nie wiem poza tym ze jezdzi i sie nie psuje :)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...