DEAD Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Myśle że nie ma co poprawiać konstruktora silnika. Trzeba poszukać modyfikacji i niezgodności z fabrycznymi częściami. Proponuje porównać części które zostaly wymienone z orginalnymi (może tłok jest nieorginalny i zgadza sie tylko jego średnica a konty otwarcia okienek są całkiem inne). I błędów przy składaniu. Moim zadaniem taki efekt można uzyskać np. niezakładając dyszy powietrza (tej która siedzi w kanale doprowadzającym powietrze do rozpylacza, co potwierdza efekt taki że wkręcenie śruby regulacji poprawia sytuację). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Moim zadaniem taki efekt można uzyskać np. niezakładając dyszy powietrza (tej która siedzi w kanale doprowadzającym powietrze do rozpylacza, co potwierdza efekt taki że wkręcenie śruby regulacji poprawia sytuację).sytuacja własnie dlatego jest poprawiona ze jak wkrecisz ten zaworek to odcinasz dostep powietrza czyli wiecej benzyny jest dostarczane czyli za mała dysza głowna jak sie nie mysle nie ma czegos takiego jak dysza powietrza a co do zmianiania konstrukcji to akurat sqtery sa najlepsza baza do tuningu i modyfikacji a szereg zmian jest bradzo duzy przy extremalnym tuningu zostaja tylko seryjne kartery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) a co do zmianiania konstrukcji to akurat sqtery sa najlepsza baza do tuningu i modyfikacji a szereg zmian jest bradzo duzy przy extremalnym tuningu zostaja tylko seryjne karteryNie neguje wcale tuningu. Chodziło mi tylko o to że w podstawowej (czyt. fabrycznej) konfiguracji silnik powinien działać i to całkiem dobrze. Nie ma co zaczynać tuningu jeżeli nawet na fabrycznym (zakładając sprawnym) gazniku silnik nie pracuje poprawnie. A w gaźniku jest troche więcej dysz niż tylko dysza główna paliwa, choć czasem dla uproszczenia wywiercone są bezpośrednio w korpusie gaznika. Edytowane 24 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 moze zle złozony silnik? i ciagnie lewe powietrze?? juz tak miałem w jakiejś rumpolce ze silnik darł lewe powietrze i motor pracował tylko na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.