Greedo Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 pekl, bo zeszlifowałem go do połwy, tzn pare razy przy kopaniu sie zablokował i za ktoryms pekl na tym miejscu gdzie sie zwęża Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Niedziw sie Seba, tobie też dużo niebrakło do tego by sie ułamał. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 1) Kto Ci kazał coś szlifować :?: 2) Co dokładnie szlifowałeś i w jakim celu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku)No to się nie dziwię.Nie chodzi o klin w poprzek wałka tylko o taki wzdłuż. Powinien on być w tej samej osi co wałek staretra a nie w osi prostopadłej do niego :!: Pozostaje ci tylko naspawać brakującą część i wykonać nowy otwór.juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku)No to się nie dziwię.Nie chodzi o klin w poprzek wałka tylko o taki wzdłuż. Powinien on być w tej samej osi co wałek staretra a nie w osi prostopadłej do niego :!: Pozostaje ci tylko naspawać brakującą część i wykonać nowy otwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.