Skocz do zawartości

Remont


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku)

No to się nie dziwię.

Nie chodzi o klin w poprzek wałka tylko o taki wzdłuż. Powinien on być w tej samej osi co wałek staretra a nie w osi prostopadłej do niego :!:

Pozostaje ci tylko naspawać brakującą część i wykonać nowy otwór.

juz Ci to kiedys pisałem. zeszlifowałem go do połowy poziomo tak ze był pólkolem w przekroju, zrobiłem "rynne" diaxem w poprzek i włożyłem to na klin, czyli na kawałek grubego wiertła (wczesniej wywierciłem dwie dziury w kopniaku)

No to się nie dziwię.

Nie chodzi o klin w poprzek wałka tylko o taki wzdłuż. Powinien on być w tej samej osi co wałek staretra a nie w osi prostopadłej do niego :!:

Pozostaje ci tylko naspawać brakującą część i wykonać nowy otwór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...