CiasnyBaniak Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) Witam, Mam taki objaw w czasie jazdy ze na wysokim biegu kiedy odkrecam juz mocno manetke gazu- moto przestaje przyspieszać a zaczynają sie zwiekszać obroty- ciągnie sprzegło ?Regulacja linki nic nie daje.Postanowiłem wymienić tarcze.Odkreciłem - i po sprawdzeniu suwmiarką- okazuje sie ze wg serwisówki wymiary spreżyn jak i tarcz są prawidłowe. ( potem postaram sie zamieścić zdjecie tarcz)Jednak wynika z tego ze przyczyną ciagniecia sprzegła mogło być złe wyregulowanie śruby regulacyjnej jaka znajduje sie w koszu sprzegła...Chciałem to zrobić jednak wyszło źle a to dlatego ze nie za dobrze przetłumaczyłem tekst z instrukcji.Czy moze mi ktoś podpowiedzieć jak wyregulować tą srube- albo pomóc przetłumaczyć krótki tekst co mam zrobić ? TUTaj daje screena z serwisówki dotyczący tego problemu...www.komputery.clubnet.pl/virago.JPG TUTJ PRAWIDLOWY LINK Edytowane 18 Października 2006 przez CiasnyBaniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 - odkrec przeciwnakretke blokujaca pret wyciskowy sprzegla A rys 42 - pchnij ramie sprzegla A rys 43 na pokrywie silnika w kierunku przodu silnika do momentu az stanie w miejscu - majac ramie w tej pozycji uzyj srubokreta krzyzakowego do przekrecania preta wyciskowego sprzegla B rys 42 w obu kierunkach tak by znak na ramieniu sprzegla pokryl sie ze znakiem na pokrywie silnika - przykrec nakretke kontrujaca trzymajac srubokretem pret wyciskowy sprzegla w tej pozycji. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) pomylka Edytowane 19 Października 2006 przez Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Zrobilem zdjecia tych tarcz. Moze ktos kto widzial sprawne tarcze, ma porównanieTarcze maja 3mm, a manual mówi ze mogą być w przedziale 3.1 - 2,8, a min to 2,6mm.Czyli ok, ale moze są jakies spalone ? A moze olej jest za dobry i sie ślizgają ?:buttrock: (semi 10 w40) TARCZA1TARCZA 2 Edytowane 20 Października 2006 przez CiasnyBaniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.