Sedric Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Tomski 01 z tego co napisales wynika ze smigales na yz w enduro, moglbys mi napisac czy motor wyniosl cie duzo w utrzymaniu? Na poczatku niebyla by to ostra jazda i jestem ciekaw czy nawed wtedy tzeba wymienac korbowod, tlok itd.. Do lasu mam niedaleko i to same boczne drogi takze z dojazdem na niezarejestrowanym motorku mysle ze niebylo by zle. Jak narazie powaznie zastanawiam sie na jakas nowsza dt i jeszcze troche wlasnie nad yz. z gory dzieki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ja tam bym ci poradzil cos w 4t, np. Honde XLR250, Kawasaki KLX250R :D Sprzet naprawde dobry i bezawaryjny. Mocy ci na pewno wystarczy i jeszcze ten moment :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Według mnie to na początek rzeczywiście powinien kupic dt125. Wielu ludzi je tu na forum zachwala. Jeśli nie jeździł nawet na komarku to yz raczej będzie za mocna dla niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Tomski 01 z tego co napisales wynika ze smigales na yz w enduro, moglbys mi napisac czy motor wyniosl cie duzo w utrzymaniu? Na poczatku niebyla by to ostra jazda i jestem ciekaw czy nawed wtedy tzeba wymienac korbowod, tlok itd.. Do lasu mam niedaleko i to same boczne drogi takze z dojazdem na niezarejestrowanym motorku mysle ze niebylo by zle. Jak narazie powaznie zastanawiam sie na jakas nowsza dt i jeszcze troche wlasnie nad yz. z gory dzieki :Dno jezdząc w lesie a nie po torze to napewno nie bedziesz musiał tak czesto wymieniac tłoka i korby. Jako początkujący amator tłoka zmienisz ok raz na sezon i styknie a korbe raz na dwa sezony jednak jak sie wjezdzisz i zaczniesz ostro dawac to wychodzi 2 tłoki na sezon i jedna korba na sezon :D pomijam tu wszystkie zalecenia producena bo to dotyczy zawodowców ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 no jezdząc w lesie a nie po torze to napewno nie bedziesz musiał tak czesto wymieniac tłoka i korby. Jako początkujący amator tłoka zmienisz ok raz na sezon i styknie a korbe raz na dwa sezony jednak jak sie wjezdzisz i zaczniesz ostro dawac to wychodzi 2 tłoki na sezon i jedna korba na sezon smile.gif pomijam tu wszystkie zalecenia producena bo to dotyczy zawodowców smile.gif podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedric Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 No to ok kupie sobie dt125. Tylko wymienie sobie lampe przod i kieronkowskazy na jakies zgrabniejsze i ladniejsze mam nadzieje ze da rady ? a jeszcze jedno pytanie czy sa jakies tlumiki pasujace do dt zeby zrobic go troche glosniejszym ? Wolal bym zeby jakos to bzmialo :D mysle ze do 6k powinienem wyrwac jakas w dobrym stanie a te 22 czy 25 koni styknie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Kup jakiegos 4t jak pisalem :D To juz konkretnie chodzi i naprawde w terenie to bedzie poprostu bajka ;) Mocy tez ma wystarczajaco :D Chyba ze chcesz cos <125ccm POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedric Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Mysle ze 125 na poczatek bedzie najodpowiedzniejsza, a najwyzej po sezonie kupie cos wiekszego ....... ale dzieki za checi :D to jak z tymi lampami i tlumikiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Z DT czegos wielkiego nie zrobisz :D Chcesz zmienic przedni reflektor czy owiewke?? Tlumiki sa niby jakies, typu GIANELLI ale dzwieku ci to jakiegos porzadnego nie zrobi, bedzie poprostu inaczej pierdzial :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 A ja widziałem jakiś filmik z gościem co jeździ mx w USA i sie wypowiadał że jego pierwszy motor w wieku 13 lat to było 250cc :D) Bierz Yz za*ebisty motor, spali tyle ile wlejesz ale przyjemność z jazdy niesamowita, na początku wydawała mi sie "ostra" ale teraz wydaje mi sie tylko jej zaletą. Lekka zwinna i mocna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ja jezdze/jezdziłem na YZ po lesie (tylko) http://allegro.pl/item133873649_cross_yama...uning_bcm_.html i powiem Ci ze takiej poręcznosci,zwinnosci nie znajdziesz nigdzie indziej (moze tylko w motocyklach hard-enduro).Po lesie jezdzi sie fajnie ale trzeba "umiec" i wiedziec kiedy i co robic.Pewnie ze YZ zostala stworzona na tor ale nikt nie powiedzial ze nie mozna jezdzic w lesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Jak cos to pytaj sie Enduroguy'a on ci powie roznice miedzy 4t a 2t. Sam ma EXC 125 . Nie bierz dt bo sie szybko zdegustujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedric Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Raczej swiatlo i owiewke :D o ile jakas znajde ... teraz to juz kompletnie niewiem co brac :D w dt jest jeszcze jeden plus a mianowicie to ze niebedzie trzeba wymianiac tloka korby tak czesto jak w crossie. A jeszcze jedno ile kosztuje tymiana tloka i wymiana korbowodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) Ludzie - co wy już oszaleliście? Gościowi niedoświadczonemu polecacie YZ 125 do jazdy po lesie? Słuchaj kolego powiem ci dokładnie co i jak: 1. Yz 125 to moto które potrzebuje wysokich obrotów i wycia żeby nim można było jeździć. ( enduro natomiast ma charakterystyki silnika takie że nawet przy minimalnych obrotach ma rwać ziemie)- po lesie do jazdy między drzewami się nie nadaja kompletnie - non stop musisz wysprzęglać przy slalomie między drzewami i w tym momencie odrazu stwierdzić każdy może że o wiele lepiej radzi sobie w tym enduro.Owszem jak chcesz jeździć tylko drogami przez las to jeszcze ujdzie. 2. Yz 125 to motor głośny gdyż na torze motocrossowym dopuszcza się każdy hałas (enduro - to motor cichy przeznaczony właśnie do jazdy po lasach i innych terenach nie sprawiający innym problemów)- Takim wyjcem jak YZ narobisz hałasu , wypłoszysz zwierzątka z lasu i sciągniesz na siebie problemy. 3. Koszt utrzymania Yz 125 jest cholernie drogi - nie dość że pali jak smok to byle jakiego oleju do niego nie wlejesz do mieszanki , do skrzyni też - wymiany są częste i rygorystyczne, wszystko począwszy od łożysk i simeringów zużywa się w zastaraszającym tępie. Enduro to motor wytrzymałościowy - ma sie nie zepsuć i wytrzymać długo w ciężkim terenie. - endurakiem to na 5L benzyny jeździsz ho ho i troche - yz 125 na 5L nawet 3h nie przejedziesz. Kupuj enduro a nie pożałujesz. To że po lasach latają ludzie na crossach nie znaczy że nie wolno czy sie nieda - poprostu brak torów motocrossowych!Sam często przelatuje przez las jadąc na nasz dziki mini tor do lasu. Jak kupiłem YZ i wyjechałem na polną droge to sie troszke załamałem - wycie kupe mała prędkość żal silnika. Takie jest pierwsze wrażenie po przesiadce z enduro 125. Możecie sobie dyskutować tu jeszcze długo ale to nie ja wymyśliłem motor enduro i cross.Pozdro. Edytowane 18 Października 2006 przez Myszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) wycie kupe mała prędkość żal silnika. Takie jest pierwsze wrażenie po przesiadce z enduro 125.A dobre masz sprzęgło?? :D :D miłem tak kiedyś ze moto wyło i niby dobrze jechało a jednak cos powoli... Ja zanm wiele osób które zaczyjnały na crossach i 125 i 250. Ale co prawda to prawda w utrzymaniu to są drogie. Edytowane 18 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.