Artur_125 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Czy ktoś korzystał z usług tej firmy a konkretnie chodzi mi o żeliwne tuleje cylindrowe! Jakie jest wasze zdanie na ich temat???strona firmy: http://www.motor-tech.katowice.pl/index.html Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 A czy w ogóle ktoś z was jeździ na tulejowanym cylindrze??????????? Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 moj kolega w ktm lc 2 ma tulejowany cylinder i ktm idzie mu dobrze tylko zeby ci ktos to dobrze zrobil juz byl taki temat na 4om o tulejowaniu wystarczy uzyc opcji szukaj ! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 ja mam w nsr watawiona tuleje 133cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) ja mam w nsr watawiona tuleje 133cm3Mógł byś coś więcej napisać na ten temat...? Np. jaka jest różnica w mocy, przespieszeniu, w grzaniu się silnika z nicasilem a z wstawianą żeliwną tuleją? Edytowane 17 Października 2006 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ja juz kupiłem ze wstawioną tuleją, z tego co gosc mi mówił to tuleja jest żeliwna atłok aluminiowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Tłok całkowicie nie jest aluminiowy tylko to jest jakiś stop, a tak już od dosyć dawna jest. A co do tulejowania, moc może nieznacznie spaść 1-2KM, raczej nie więcej, najlepiej dać do nałożenia nowej warstwy nikasylu. Opcja szukaj jest darmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Masyl głupoty gadasz, dlaczego moc ma spaść?tulejowanie to poprostyu wstawianie w mmiejsce starej nowej , albo jak cylinder był alumiowy to sie go roztacza żeby weszła tulej, nie ma mowy o żadnym spadku mocy!!! można jeszcze moc podnieść jeśli powiesz majstrowi żeby ci więcej kanałów płuczących dorobił to moc może znacznie wzrosnąć. Jest to bardzo dobra sprawa gdy nasz cylinder jest drogi a nie da się go inaczej naprawić, szczerze polecam to rozwiązanie, ja też myśle o 100cm3 do mojego hm tylko nie mam jeszcze$$$$$$$$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Ja miałem w mojej RM 125 '91. Nie znam się zbyt ale z tego co wiem to nicasil ma mniejsze tarcie niz tuleja zeliwna wiec chocby z tego powodu mogłby być spadek mocy.. Ale nie miałem porównania do nicasilu bo taki juz kupiłem..Nie miałem problemów palił i chodził dobrze.Grzac sie chyba nie grzał zbyt.Na motocrossie mogłem latac 1h i chodzi dobrzw.Ale mocy mu troche brakowało...Ale nie wiem czy przez tuleje...Moze przez to ze była to 125 bez tuningu...Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Kuba z tego powodu jaki napisał ado.Ado poza tym, przecież seta jest mocna, mimo, że kilku letnia to przecież te 40 km ma, może ta twoja tulej nie miała np. takich kanałów jak oryginał, ale tego już nie wiem, bo nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 A mój kolega ma w YZ tuleje a ja mam nicasil, różnica jeśli jest to nieznaczna bo na przyspieszenie obie idą identycznie (moja jakoś ma inne wysokie obroty ale to może kwestia ustawienia gaźnika), co do nicasilu to po prostu jak zrobisz raz to wystarczy nawet na pięć tłoków, nie wiem jak z tuleją czy nie trzeba jej szlifa robić po zmianie tłoczka ale jak w YZ bez problemu wytrzymuje ostre ganianie to i u Ciebie wytrzyma :buttrock:) ta YZ już około 30h jeździ na tuleji i jest okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Malys nie wiem jak seta normalna porządnie zrobiona idzie.Nie jechałem nigdy inną niz moja:-/..Więc pisze tylko ze moja wydwała sie słaba dla mnie... A czy tuleja była dobrze zrobiona to nie wiem. Moto juz miało wstawioną jak je kupiłem.Po pierwszej przejzadzce po 7-konnym MTx-ie zastanawiałem się jak mozna zmieniac 125 na 250 z powou braku mocy..Jednak szybko zorientowałem się ze to było mylne stwierdzenie:DA na tulei natłukłem cos ok 70mth i było cały czas dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) Dzięki panowie za rady! Niestety musiałem zdecydowaś się na wymianę tuleji na żeliwną bo koszt regeneracji nicasilu i dobrego, nowego tłoka był zbyt wysoki jak na moje warunki finansowe! Cylinder jest już w MOTOR-TEC. Za 2 tyg powinienem już testować sprzęta! A jeszcze jedno pytanko. Właśnie jak to jest z zużywaniem się cylindra żeliwnego chyba raczej wymiana samego tłoka później nie wchodzi w grę? Wydaję mi się że trzeba robić szlif, ten cylinder który będę miał jest przystosowany do 6 szlifów. Edytowane 19 Października 2006 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 No tak musisz mieć szlif, chociaż ja musiałem teraz włożyć tylko wyższą selekcję, bo poprzedni tłok zaczął się kruszyć, i nie dotarł dobrze tuleji, tak więc wyższa selekcja tylko wystarczy (tak stwierdził szlifierz). Chociaż najczęściej robi się szlif, zresztą pozostawcie to ocenie szlifierzowi jakiemuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 jak na dobrych olejacgh będziesz latał to nie zajediesz tłoka w 1 sezonie, a jak zajedziesz szlif, tłoczek i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.