Skocz do zawartości

Pierścienie do yamahy xt600e z 98r


Stifler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yamaszka xt, którą obecnie troche użytkuje strasznie pali olej i dymi ale przy tym ma dobra moc i silnik dobrze pracuje.. Chciałem wymienić pierścień zgarniający ale nie wiem jakie są jego wymiary(nominał), wole najpierw go kupić a poźniej rozbierać silnik... I jeśli ktos wie gdzie można kupić jeden pierścień?? Słyszałem, że czasem pierścienie samochodowe pasują i mozna takowe montować bo pierścienie robiona na zamówienie to lipa dla takiego silnika. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos szybko padla ta XT jak z 98 roku , z kad pewnosc ze to pierscienie moze to juz szlif sie klania ??... ale jesli nie to nie kupuj poierscieni od samochodu ,nie dorabiaj ich . KUP ORGINALNE cena ok 250 zl za komplet ,dodatkowo sprawdz szczelnosc glowicy, wymien uszczelniacze zaworowe koszt ok 20 zl za komplet . Musze cie zmartwic moze okazac sie ze koszta naprawy sa duzo wyzsze, jesli lancuszki sa na wykonczeniu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup .... kota w worku :banghead:

 

jesli skrzynia jest ok , korba nie ma luzow to w zadnym wypadku nie oplaci sie kupowac silnika o niewiadomym przebiegu .Koszt wymiany tloka z piersciemia + szlif ,lancuszkow i uszczelniania glowicy nie przekroczy 2 tys zl a silnik do XT ok 1500 zl i nie wiadomo co w nim siedzi

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to w Xt jedyny łańcuszek w silniku to od rozrządu wiedź remont xt nie będzie zbyt drogi

 

ps.. Nitomen ile tych łańcuszków jest w klr ?

 

 

http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=30

 

 

http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=main&where_s=30

 

tu za 690 komplet tłok i pierścienie itp

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w KLR jak i w DR sa 2 lancuszki rozrzadu i balansowy ,pewnie w XT i XR,XL jest podobnie bo z tego co wiem tylko LC4 ma balansy napedzane trybami.

 

polecam tlok wosnera, bo wiseco to ponoc made in taiwan ( pod licencja usa) ale wiadomo skosni w druga strone mogli pojsc na latwizne/tanioche i zrobic z lipnych materialow, wiec tu troszke ryzyko :/

 

Uszczelka pod glowice polecam Athena , ja kupilem inna (ponoc japonska) ale strasznie badziewna cienka jak karta papaieru z gazety i niestety puszczala a athena gruba jak blok brystolu i wszystko trzyma

 

Łancuszki oczywiscie D.I.D - a

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o xr 400 co za tym idzie i xr600 i xl to na pewno jest tylko łańcuszek od rozrządy...... wczoraj w necie znalazłem manuala do XR400 po angielsku i juz go sobie wertuje ba sie przymierzam do tego moto i na pewno wałek wyrownoważający jest napędzany kołami zębatymi.................. no a zaaaa XT ręki nie dam sobie uciąć :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...