Stifler Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Yamaszka xt, którą obecnie troche użytkuje strasznie pali olej i dymi ale przy tym ma dobra moc i silnik dobrze pracuje.. Chciałem wymienić pierścień zgarniający ale nie wiem jakie są jego wymiary(nominał), wole najpierw go kupić a poźniej rozbierać silnik... I jeśli ktos wie gdzie można kupić jeden pierścień?? Słyszałem, że czasem pierścienie samochodowe pasują i mozna takowe montować bo pierścienie robiona na zamówienie to lipa dla takiego silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Cos szybko padla ta XT jak z 98 roku , z kad pewnosc ze to pierscienie moze to juz szlif sie klania ??... ale jesli nie to nie kupuj poierscieni od samochodu ,nie dorabiaj ich . KUP ORGINALNE cena ok 250 zl za komplet ,dodatkowo sprawdz szczelnosc glowicy, wymien uszczelniacze zaworowe koszt ok 20 zl za komplet . Musze cie zmartwic moze okazac sie ze koszta naprawy sa duzo wyzsze, jesli lancuszki sa na wykonczeniu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Nie wiem czy nie lepiej bedzie kupic jakiś silniczek ..... A podobno xt są nie do zajechania.. a jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 kup .... kota w worku :banghead: jesli skrzynia jest ok , korba nie ma luzow to w zadnym wypadku nie oplaci sie kupowac silnika o niewiadomym przebiegu .Koszt wymiany tloka z piersciemia + szlif ,lancuszkow i uszczelniania glowicy nie przekroczy 2 tys zl a silnik do XT ok 1500 zl i nie wiadomo co w nim siedzi Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) z tego co wiem to w Xt jedyny łańcuszek w silniku to od rozrządu wiedź remont xt nie będzie zbyt drogi ps.. Nitomen ile tych łańcuszków jest w klr ? http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=30 http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=main&where_s=30 tu za 690 komplet tłok i pierścienie itp Edytowane 15 Października 2006 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 w KLR jak i w DR sa 2 lancuszki rozrzadu i balansowy ,pewnie w XT i XR,XL jest podobnie bo z tego co wiem tylko LC4 ma balansy napedzane trybami. polecam tlok wosnera, bo wiseco to ponoc made in taiwan ( pod licencja usa) ale wiadomo skosni w druga strone mogli pojsc na latwizne/tanioche i zrobic z lipnych materialow, wiec tu troszke ryzyko :/ Uszczelka pod glowice polecam Athena , ja kupilem inna (ponoc japonska) ale strasznie badziewna cienka jak karta papaieru z gazety i niestety puszczala a athena gruba jak blok brystolu i wszystko trzyma Łancuszki oczywiscie D.I.D - a Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 jeśli chodzi o xr 400 co za tym idzie i xr600 i xl to na pewno jest tylko łańcuszek od rozrządy...... wczoraj w necie znalazłem manuala do XR400 po angielsku i juz go sobie wertuje ba sie przymierzam do tego moto i na pewno wałek wyrownoważający jest napędzany kołami zębatymi.................. no a zaaaa XT ręki nie dam sobie uciąć :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.