stachu Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 WItam wszystich .. Mam taki problem w mojej rs . Pewnego razu przegzalem moto i peknol oring pod głowica.. Ok kupiłem nowy wymienilem . ale przy prubie odpalenia ucieka kompresja i wywala płyn .. prubowałem juz to robic 5razy za kazdym razem nowy oring prubowałem nawet dac na silokonie ale to nic nie pomaga... Prosze o pomoc bo sezon juz praktycznie skonczony ale jeszcze przed zima chciał bym pojeździc .. Za odpowiedzi z góry dziekuje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Wychodzi na to ze masz jakis uszczerbek w glowicy :/ Sprawdz to. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 No niestety może być tak jak Soku pisze.Silikon tutaj nie pomoże, zobacz jak to wygląda i może sam zrób odpowiednią uszczelkę z jakiegoś miękkiego metalu aby się ułożyło dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 wyglada na to ze masz gdzies peknieta lub odprysniety kawalek glowicy i wtedy Ci puszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotek34 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Mozliwe, ze jesli ja pzegrzales to skrzywila Ci sie glowica. Milaem kiedys podobnie w innym motorku. Wtedy probowalem dawac rozne uszczelki i za nic sie nie dalo uszczelnic, ciagle uciekala komprecha. Znajomy doradzil, aby wziac glowice na "szybe". Czyli nic innego jak kawalek szyby (szyba bo jest w miare najbardziej rowna, choc nie idelana) na to rozlozyc drobniutki papier scierny i delikatnie po tym wykonywac okrezne ruchy glowicy. U mnie pomoglo, zalozylem pierscien aluminiowy i trzymie do dzis. Prawidlowo powinno wykonywac sie to na plycie traserskiej posypanej specjalnym proszkiem, ale zakladam, ze takiej nie posiadasz... PS Dodam, ze rzecz nie dziala sie w zadnym japonczyku, tylko w starej poczciwej MZ, dlatego lepiej niech ktos bardziej obeznany wypowie sie na temat zastosowania powyzszego sposobu w RS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Własnie, w apriliach nie ma czegos takiego jak uszczelka pod głowica . Tam jest poprostu gumowy oring.. na który nachodzi głowica.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Co nie zmienia faktu ze glowica moze byc uszkodzona!! Wez ja do zakladu i sprawdz jak to wyglada. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.