Skocz do zawartości

Bandit 600 opinie użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Przyjrzyj sie temu banditowi dokladnie!!!! Za 6 tys zl nikt o zdrowych zmyslach nie sprzeda ci takiego motocykla, chyba ze koncza sie wlasnie opony, lancuch i zebatki, trzeba wymienic olej i klocki.

pewnie że trzeba mu sie dokładnie przyjrzeć ;) Ale jeśli nie miał jakiegos dzwona :flesje: ichcialbys żeby miał nowe opony i napęd :D I pewnie 1000 litrow wachy do tego :D

To normalne ze Poonami będzie się musiał liczyć z dodatkowymi kosztami typu olej , filtr , klocki, opony, i może napęd. Ale zima "troszkę" potrwa i można troszkę zaoszczędzić i przed nowym sezonem zrobić :eek:

Jeżeli Ci sie podoba i nie jest po jakimś dzwonie to bierz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ichcialbys żeby miał nowe opony i napęd :buttrock: I pewnie 1000 litrow wachy do tego :cool:

 

 

no co ty... nigdy nie widziales ogloszen ze ludzie w pazdzierniku robia wszystkie wymiany i regulacje po to tylko zeby nowy wlasciciel mogl sie cieszyc z nowego sprzetu ??? a dodawanie cysterny paliwa to jzu standard... :cool:

 

sorry nie mogelm sie powstrzymac... niedawno mialem takiego "klienta" ;) negocjuje cene przed obejrzeniem motocykla... w czasie ogladania jeszcze chce zbijac.. i po ustaleniu ceny znowu dochodzi do "negocjacji" ;) a an koniec najlepiej kupic za 60 % ceny :D ludzie chyba jesienia to desperatow szukaja :D

 

co do motocykla z ogloszenia... cena atrakcyjna... poprostu trzeba obadac motocykl.. mysle ze oplaca sie nawet go zabrac na serwis zeby go gruntownie obejrzal profesjonalista... na wypadek gdyby to mina miala byc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka,

 

hm... a moze mi ktos z was poda "liste punktow" na ktore szczegolnie trzeba patrzec przy kupnie B6 ?

twardosc lag, klampki, lustra, podnozki i takie tam to wiem, ale jakies szczegolne cechy swiadczace o nie za dobrym stanie i kwalifikacji do wymiany.

 

slyszalem np, ze silnik suzi lubi troche chalasowac dopoki sie nie nagrzeje. o takie podpowiedzi mi chodzi.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem np, ze silnik suzi lubi troche chalasowac dopoki sie nie nagrzeje. o takie podpowiedzi mi chodzi.

 

To taki lekki przypadek wśród olejaków.....wiadoma sprawa

 

Co do punktów kontrolnych przy sprawdzaniu przed zakupem to raczej należy postępować tak jak z każdym innym sprzętem.....najlepiej udać się z potencjalnym sprzętem wraz ze sprzedającym do własnego zaufanego mechanika i tam przyjżeć sie dokładnie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... a moze mi ktos z was poda "liste punktow" na ktore szczegolnie trzeba patrzec przy kupnie B6 ?

twardosc lag, klampki, lustra, podnozki i takie tam to wiem, ale jakies szczegolne cechy swiadczace o nie za dobrym stanie i kwalifikacji do wymiany.

do powyższych należy zaliczyc także tarcze hamulcowe, jak w każdym moto wraz z przebiegiem, lubia się kończyć, a poza tym zanadto "pływać". jesli jest zbyt duży luz, należy zakładać, że będzie się zwiększać; to uszczupli każdą kieszeń.

 

stalowa rama odkształca się w stopniu widocznym dla oka dopiero przy naprawdę b.solidnym dzwonie (sprawdzone), dlatego w razie wątpliwości co do poprawności prowadzenia, lub oryginalności elementów z przodu motocykla, należałoby zmierzyć geometrię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mialem B6 rocznik 99 przez 4 lata. Nawinalem ponad 20 tys. Swietny motocykl za ta kaske. Nie mialem z nim zadnych problemow przez ten czas eksploatacji. Tylko wymagane regulacje i czynnosci serwisowe. Prosta konstrukcja i niezawodna.

Jesli chodzi o spalanie to... Najmniej przy spokojnej jezdzie czyli okolo 70-80km (jechalem za kumplem na Izu 49) spalil mi 5,5l. Wydaje mi sie ze w tym modelu nie da zejsc sie nizej. Byc moze te na wtrysku moga lepiej :biggrin:. Normalna jazda to 6l/100Km. Przy ostrym palowaniu 180-200km wychodzilo mi 8l. Nawet przy ostrym wietrze przy 160km/h kiedy musialem sie mocno trzymac zeby mnie nie zwialo :D. Chcialem jeszcze zaznaczyc ze jezdzilem na nieseryjnym wydechu IXIL Racing. BTW super brzmienie :biggrin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze w tym modelu nie da zejsc sie nizej.

 

A własnie ,że się da :icon_twisted: Ja zszedłem poniżej 5 l. Z moich obliczeń spalił 4,7 l.I nie przy prędkości 70-80 a przy autostradowej 120-130kmh

 

Byc moze te na wtrysku moga lepiej

 

O ile mi wiadomo to dopiero najnowsze modele posiadają wtrysk...a tak to poczciwe gaźniki (potrafią być oszczędne prawda?)

 

Chcialem jeszcze zaznaczyc ze jezdzilem na nieseryjnym wydechu IXIL Racing

 

A ja na LeoVince :icon_razz: ...też piknie mruczy a bębenków nie rozrywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, a ja dalej podtrzumuje. Moj spalal od 5,5l do 8,5l. Nie udalo mi sie wyskoczyc za te granice chociaz probowalem jezdzic bardzo spokojnie i naprawde ostro. Gazniki mialem wyregulowane dobrze. Motocykl jezdzil super :icon_twisted:. Swietna maszynka. Naprawde polecam. Zal bylo sie rozstac...

 

Ps Bylo juz mnostwo tematow o Banditach. Proponuje poszukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...