magneto Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 na dobra sprawe nie glupie ejst to z tym kruccem. byloby to na tej samej zasadzie co blokowane byly jawki 50 :buttrock: :biggrin: :lalag: tyle ze z drugiej strony muliby go caly czas a nie w tym zakresie, tak mi sie wydaje.jeszcze zastanawia mnie jedno; z tego co mowisz lata ci tak samo na dyszy 65 jak i na 115? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 na dyszy 65 jest taki sam dół jak na dyszy 115... czyli ten dół jest na 7-8 tys. zamula go... :/ ale tak to jeździ tak samo tylko że na 65 dyszy na wysokich obrotach gaśnie... ale na średnich i na niskich tak samo jeździ... p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 na dobra sprawe nie glupie ejst to z tym kruccem. byloby to na tej samej zasadzie co blokowane byly jawki 50 :lalag: :clap: :D Wiadomo kto to wymyslił :buttrock: :biggrin: Ale silnik nie ma prawa chodzi na dyszy 65 tak jak na 115 nawet na niskich i srednich obrotach bo jest zupelnie inny sklad mieszanki silnik dostaje za duzo powietrza takiej róznicy nawet nie jest sie w stanie wyregolowac śruba od skladu miesznki. na dyszy 65 wogole silnik nie powinien sie wkrecac i strzelac z tlumika. Wiem bo juz sam to przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) no na dyszy 65 na niskich i srednich obrotach mi się zdaje że jeździ jak na dyszy 115 ale raczej troche gorzej jeździ... a powyżej około 8 tys. na dyszy 65 gaśnie, muli i strzela z tłumnika... :buttrock: Edytowane 16 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 mowiles ze zmieniali simeringi w serwisie chyba ze jeden zmienili, no a moze poprostu silnik sie konczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 simeringi wymieniali ale niewiem czy jeden czy dwa... a co do kończącego silniku to czytaj uważnie... remont był robiony... około 200 km dopiero dotarty... p00zdro sprawdzałem dziś kruciec... i kruciec był rozwiercany przez poprzedniego właściciela, był rozbiercany otwór pod gaźnik... więc to kruciec niebędzie... mi sie zdaje że lewe powietrze powoduje to że na 7-8 tys. niema mocy i że się wkręca maxx do około 11 tys. Prosze o pomoc dalej... p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) Nie wydaje mi się żeby to była wina lewego powietrza. A gdyby tak było to silnik lapał by strasznie szybko wysoka temperature poniewaz nie byłoby dobrego chłodzenia mieszanką po odkręcaniu manetki wkręcał by sie bardzo ładnie albo zaczolby strzelać z tlumika wszystko zalezy od stopnia nieszczelnosci. Jesli nieszczelnnosc byla by mała to silnik na luzie wkrecał by sie bardzo ladnie jednak podczas jazdy nie mial by mocy bo jezdzil by na zubozonej mieszance. Jeśli nieszczlnosc byla by duza to silnik dostawal by za duzo powietrza i strzelal by z tlumika i swieca nie byla by mokra tak jak piszesz tylko miala by kolor podobny do nowej swiecy.Mysle ze powinnienes sprawdzic jeszcze kwestie ssania w gazniku. Edytowane 17 Października 2006 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 ssanie rozbierałem i niewiem co tam moze byc takiego... nieda sie tam nic regulowac itp. myśle że ssanie dobrze działa, dobrze dokręcone jest... a sądze że lewe powietrze może gdzieś miec bo tak jak mówisz, przejade się pare razy z około 100 km/h na wysokich obrotach to już wskaźnik na temteraturze praktycznie jest na środku!! więc się zaszybko coś grzeje chyba... ! a co do wkręcania to na luzie mi się wkręca dodupy, tzn do 10 tys. tak płynnie potem przerywa i do około 11 dochodzi tys. maxxx!! a wczasie jazdy dochodzi na pierwszych biegach do 11 tys też. ale na 7-8 tys. muli go... niema mocy wogule natych obrotach i długo natych obrotach trzyma go... !! :buttrock::( powoli z tych obrotów wyskakuje... :/ i tak jest na 1,2,3 na pozostałych biegach jest dobrze... !! PROSZE O POMOC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Witam.A zmieniałes swiece? ustaw dobrze przerwe na swiecy <tu>masz stronke jaka powinna byc przerwa i swieca.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 heh, świece to ja wsadzałem z 10 różnych... teraz mam oryginalną katalogową NGK BR8ECS i przerwa oryginalna 0,7... ta świeca jest oryginalna pod ten motor i natej swiecy najlepiej chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 A nie masz jakichs kolegow motonitow?? Moze poswieciliby sie i zapodali swoj gazior :D Sprawdzilbys jak na innym dziala, czy tez ma tego mula. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 A co do ssania to chodzilo mi o to czy po zamknieciu napewno jest szzelne i nie przepuszcza paliwa. A w stosunku do tylch przerw na swiecy to jestem sceptyczny do podan katalogowych itd. Wiem na swoim przypadku ze przewe na swiecy powinno sie ustawiac metoda prob i bledow poniewaz dane katoalogowe nijak maja sie z rzeczwistoscia. Kiedys kupilem do mbx-a swiece zalecana katalogowo i ustawilem na nim przerwe 0,8 czyli taka jaka podawano w katalogu i po odpaleniu moto nie moglo przekroczyc 8500 obrotow wiec zmniejszylem przewe i zobaczylem poprawe. Kiedy moto wkrecalo sie tak jak nalezy przerwa na swiecy wynosila juz 0,35. Wiec radze ci zmniejszyc przerwe na swiecy i powinno sie skonczyc to przerywanie przy 10000 obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) no OK,jutro pokombinuje z tymi przerwami na świecy... no ale co dalej co z tym mułem co mam na 7-8 tys. dużo żeczy prubowałem co mi doradzali mechanicy na gg i niC... prosze dalszą pomoc... P.S - Damiano jak to mam sprawdzic czy ssanie po zamknięciu jest szczelne... ?? tez myślałem kiedyś o ssaniu że to może przezto byc te problemy z chodzeniem itp. :D ... p00zdrawiam Edytowane 17 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 WYCIĄGNIJ filtr powietrza i zobaczjak bedzie śmigał ....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 17 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 wyciągałem... niemartw sie takie żeczy regulacyjne praktycznie wszystkie prubowałem... bez filtra jeździ tak samo jak z filtrem :D więc niejest zapchany :D prosze o pomoc dalszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.