Skocz do zawartości

Duży problem z Hondą NS-1 80 błagam o pomoc... :(


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na dobra sprawe nie glupie ejst to z tym kruccem. byloby to na tej samej zasadzie co blokowane byly jawki 50 :buttrock: :biggrin: :lalag:

tyle ze z drugiej strony muliby go caly czas a nie w tym zakresie, tak mi sie wydaje.

jeszcze zastanawia mnie jedno; z tego co mowisz lata ci tak samo na dyszy 65 jak i na 115?

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dyszy 65 jest taki sam dół jak na dyszy 115... czyli ten dół jest na 7-8 tys. zamula go... :/ ale tak to jeździ tak samo tylko że na 65 dyszy na wysokich obrotach gaśnie... ale na średnich i na niskich tak samo jeździ... p00zdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dobra sprawe nie glupie ejst to z tym kruccem. byloby to na tej samej zasadzie co blokowane byly jawki 50 :lalag: :clap: :D

 

 

Wiadomo kto to wymyslił :buttrock: :biggrin:

 

Ale silnik nie ma prawa chodzi na dyszy 65 tak jak na 115 nawet na niskich i srednich obrotach bo jest zupelnie inny sklad mieszanki silnik dostaje za duzo powietrza takiej róznicy nawet nie jest sie w stanie wyregolowac śruba od skladu miesznki. na dyszy 65 wogole silnik nie powinien sie wkrecac i strzelac z tlumika. Wiem bo juz sam to przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na dyszy 65 na niskich i srednich obrotach mi się zdaje że jeździ jak na dyszy 115 ale raczej troche gorzej jeździ... a powyżej około 8 tys. na dyszy 65 gaśnie, muli i strzela z tłumnika... :buttrock:

Edytowane przez SeibR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

simeringi wymieniali ale niewiem czy jeden czy dwa... a co do kończącego silniku to czytaj uważnie... remont był robiony... około 200 km dopiero dotarty... p00zdro

 

sprawdzałem dziś kruciec... i kruciec był rozwiercany przez poprzedniego właściciela, był rozbiercany otwór pod gaźnik... więc to kruciec niebędzie... mi sie zdaje że lewe powietrze powoduje to że na 7-8 tys. niema mocy i że się wkręca maxx do około 11 tys. Prosze o pomoc dalej... p00zdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby to była wina lewego powietrza. A gdyby tak było to silnik lapał by strasznie szybko wysoka temperature poniewaz nie byłoby dobrego chłodzenia mieszanką po odkręcaniu manetki wkręcał by sie bardzo ładnie albo zaczolby strzelać z tlumika wszystko zalezy od stopnia nieszczelnosci. Jesli nieszczelnnosc byla by mała to silnik na luzie wkrecał by sie bardzo ladnie jednak podczas jazdy nie mial by mocy bo jezdzil by na zubozonej mieszance. Jeśli nieszczlnosc byla by duza to silnik dostawal by za duzo powietrza i strzelal by z tlumika i swieca nie byla by mokra tak jak piszesz tylko miala by kolor podobny do nowej swiecy.

Mysle ze powinnienes sprawdzic jeszcze kwestie ssania w gazniku.

Edytowane przez Damiano_2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie rozbierałem i niewiem co tam moze byc takiego... nieda sie tam nic regulowac itp. myśle że ssanie dobrze działa, dobrze dokręcone jest... a sądze że lewe powietrze może gdzieś miec bo tak jak mówisz, przejade się pare razy z około 100 km/h na wysokich obrotach to już wskaźnik na temteraturze praktycznie jest na środku!! więc się zaszybko coś grzeje chyba... ! a co do wkręcania to na luzie mi się wkręca dodupy, tzn do 10 tys. tak płynnie potem przerywa i do około 11 dochodzi tys. maxxx!! a wczasie jazdy dochodzi na pierwszych biegach do 11 tys też. ale na 7-8 tys. muli go... niema mocy wogule natych obrotach i długo natych obrotach trzyma go... !! :buttrock::( powoli z tych obrotów wyskakuje... :/ i tak jest na 1,2,3 na pozostałych biegach jest dobrze... !! PROSZE O POMOC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do ssania to chodzilo mi o to czy po zamknieciu napewno jest szzelne i nie przepuszcza paliwa. A w stosunku do tylch przerw na swiecy to jestem sceptyczny do podan katalogowych itd. Wiem na swoim przypadku ze przewe na swiecy powinno sie ustawiac metoda prob i bledow poniewaz dane katoalogowe nijak maja sie z rzeczwistoscia. Kiedys kupilem do mbx-a swiece zalecana katalogowo i ustawilem na nim przerwe 0,8 czyli taka jaka podawano w katalogu i po odpaleniu moto nie moglo przekroczyc 8500 obrotow wiec zmniejszylem przewe i zobaczylem poprawe. Kiedy moto wkrecalo sie tak jak nalezy przerwa na swiecy wynosila juz 0,35. Wiec radze ci zmniejszyc przerwe na swiecy i powinno sie skonczyc to przerywanie przy 10000 obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no OK,jutro pokombinuje z tymi przerwami na świecy... no ale co dalej co z tym mułem co mam na 7-8 tys. dużo żeczy prubowałem co mi doradzali mechanicy na gg i niC... prosze dalszą pomoc...

 

P.S - Damiano jak to mam sprawdzic czy ssanie po zamknięciu jest szczelne... ?? tez myślałem kiedyś o ssaniu że to może przezto byc te problemy z chodzeniem itp. :D ... p00zdrawiam

Edytowane przez SeibR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...