Dawid_tzr Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Mam problem z ktm sx 525 z 2004 roku..wiec na poczatku bylo wszystko ok a teraz nie chce trzymac obrotow kiedy odpuszczam gaz to zaczyna gasnac..i zeby jakos jechac to trzeba go wysoko krecic ale to i tak nie to:(i mam pytanie jaka moze byc tego przyczyna??swieca gaznik???odpala tez ciezko meczylem sie z 20 min zeby odpalic..dodam ze w sprawach mechaniki silnikow jestem laikiem i dlatego prosze o porade kogos doswiadczonego jakie moga byc tego przyczyny???dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Prawdopodobnie zawory do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) hmm specjalista to i ja nie jestem ale co do odpalania to ja miałem podobne problemy gdy w gaźniku był nadmiar paliwa.Dusił sie i dławił, dopiero jak zlałem paliwo z gaźnika to palił normalnie.A co do tego że schodzi z obrotów jak puścisz gaz to nie wiem ale możliwe że gaźnik jest rozregulowany.Czekajmy na opinie spec-nazu :) PS żeby nie zakładac nowego tematu to zapytam tutaj:mam problem ze śrubą pod silnikiem do spuszczania oleju.Zjechany jest gwint w silniku i nie trzyma ona juz jak należy i wycieka mi olej.Co byście poradzili aby to jakoś uszczelnić czy cokolwiek żeby zatrzymać wyciek oleju.Myślałem o tym żeby wkręcić tam deczko większa śrube żeby ciasno weszła...... Edytowane 9 Października 2006 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Według mnie zapchana dysza wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ja tez spec nie jestem ale miałem tak w mojej Husce dokładnie było tak ciezko paliła strasznie ciezko tak jak mowisz 0,5h kopania a jak chodził to gdy spadały obroty gasł:buttrock: jak jechałem to musiałem krecic wszedzie a do domu trzeba było wrocic ze 20-30 km wiec sie grzał puzniej przestał wogule palic z kopa 3 ludzi 4 bieg i z pycha jak zapaliła to jechała wogule nie reagował gaznik na regulacje kreciłem sruba na maxa i nic nie dawało dojechałem do domu zgasiłem i puzniej wogule nie zapaliło okazało sie ze padło mi koło magnesowe!! Co do sruby od oleju to mozna kupic w takich małych buteleczkach klej do srub to bardzo dobrze uszczelnia sprubuj na to :) albo poprostu wykrec owin teflonem hydraulicznym i skrec:) nie prubuj wkrecac wiekszej sruby bo całkiem sobie poprawisz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.