Astarothe Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Witam serdecznie,mam do was pytanie a propos sposobow dławienia XJ 600 S. Mozliwe ze jutro bede ogladal egzemplarz z 93 roku (jest to moja pierwsza japonia i wiem ze jest zdławiona). Słyszałem ze motocykle dławi sie dyszami, na kroccach ale tez na wałku rozrzadu. Czy wiecie moze jak konkretnie jest zdławiony ten model, jak to poznac (moze sa jakies oznaczenia na motocyklu), i ile ewentualnie kosztuje (orientacyjnie) koszt oddławienia zebym sie nie wkopal w jakies kosmiczne koszty.Bede wam ogromnie wdzieczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarothe Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Jeśłi moto przyjechało z Niemiec to raczej króćce i dysze. Jak Szwajcaria to może być moduł i wałki a to już duuuużo kosztuje. dzieki za odpowiedz, jutro juz mam ugadane ogladaniemotor jest z Niemiecale dla pewnosci zadzwonie do Mitsuiwielkie dzieki!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 WitamJezeli jest to motor z niemiec sprowadzony to tutaj masz stronke: :banghead: http://www.yamaha-motor.de/products/motorcycles/index.jspklikasz Gutachten na srodku strony i otworzy sie nowe okienko.Tam w Kategorie szukasz Leistungssteigerung i wybiersza po lewej opowiednio wersje zdlawienia tego motorka (ale z tego co sie orientuje to 93 rok byly albo 20 kW (27 kM) lub 37 kW (50 kM) zdlawienie do 25 kW bylo w pozniejszych rocznikach) i po numerze seryjnym (w rubryce Beschreibung) szukasz jak byl zdlawiony. ;) Wszystko proste :flesje: A teraz tak z tego co wyczytalem (i sprawdzalem w praktyce na moim i kumpla moto) to: :banghead: Odławienie z 20 kW na 45 kW to zmiana dzyszy głownych w gazniku i króćców ssących :biggrin: Odławienie z 37 KW na 45 kW to zmiana samych króćcówDysze to koszt chyba 15 zeta za sztuke przy czym wymiary dla garów zewnetrzych sa inne niz dla wewnetrznych (chyba 105 i 102,5 wg oznaczen Mikuni) a kroce to do zrobienia sposobem domowym :) Wystarczy wyciac z nich ostrym nozykiem to co zweza przelot. Niebyt skomplikowane. (pod warunkiem ze kruce nie sa popekane bo jak sa to i tak trza je wymienic. I tu taka mala uwaga w larsonie maja takie tylko zdlawione za 140 zeta. Ja takie kupilem i musialem to wycinac :biggrin: ) Moze tez sie zdarzyc ze bedziesz mial zdlawione na 20 lu 37 kW poprzez dysze wolnych obrotow i ogranicznik otwarcia przepustnicy. Z tym nie wiem jak sobie poradzic. A jak motor jest z innego kraju to tak jak pisal Ryzy Kon moze byc modul lub walki a to juz nie tania inwestycja. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Krucce kupisz w sklepie "klasa" maja prawie wszystkie czesci do motonogow, wystarczy znac numer katalogowy lub wybrac z ich listy. Co do kruccwo to maja te do zdlawionych i te zwykle oddlawione ktore sa tansze i kosztuja kolo 80 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 A teraz tak z tego co wyczytalem (i sprawdzalem w praktyce na moim i kumpla moto) to: :banghead: Odławienie z 20 kW na 45 kW to zmiana dzyszy głownych w gazniku i króćców ssących :banghead: Odławienie z 37 KW na 45 kW to zmiana samych króćcówDo 50KM jest dlawiona na kroccach i dyszach. Do 20kW na wydechach. Moj brat mial do 50Km zdlawiona i jest jak pisze :biggrin: Natomiast o tym dlawieniu na wydechach wiem od niemcow kiedy to moj brat do nich pisal jak jest dlawiona xj'ta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarothe Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Do 50KM jest dlawiona na kroccach i dyszach. Do 20kW na wydechach. Moj brat mial do 50Km zdlawiona i jest jak pisze :banghead: Natomiast o tym dlawieniu na wydechach wiem od niemcow kiedy to moj brat do nich pisal jak jest dlawiona xj'ta. trzeba wyjac jakas przekladke rozumiem?? i jeszcze jedno pytanko bo ok 16 ide go ogladac, czy takie motocykle byly blokowane na walku rozrzadu? slyszalem ze wtedy kupno motocykla zeby go oddlawiac jest nieoplacalne? bede wdzieczny za szybka odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Na walkach dlawiona nie byla. W kroccach wystarczy wyciac gume i wyszlifowac na gladko scianki. Ale to da 54KM. Do 61 potrzebne sa jeszcze dysze. Z tego co mi brat mowil to gdyby wiedzial to by nie kupil nowych dysz bo stare dalo sie przerobic na wersje otwarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 To w takim razie na rynku niemieckim nie byla dlawiona na walkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) Do 50KM jest dlawiona na kroccach i dyszach. Do 20kW na wydechach. Moj brat mial do 50Km zdlawiona i jest jak pisze :) Natomiast o tym dlawieniu na wydechach wiem od niemcow kiedy to moj brat do nich pisal jak jest dlawiona xj'ta.Co do tych 20 kW to sie z Toba nie zgodze Moja dywersja rocznik 92 (20kW) z niemiec byla zdlawiona na kroćcach i dyszach a z tlumikami nic nie grzebalem. Kumpel ma rocznik 94 tez z niemiec i mial zdlawiona do 37 kW i wystarczylo zrobic kroćce. Dysze mial takie na jakie ja wymienialem.Poztym na tej stronie do ktorej dalem linka nic nie pisze aby w poczatkowych rocznikach na rynku niemiecki bylo zdlawianie na wydechach. trzeba wyjac jakas przekladke rozumiem?? i jeszcze jedno pytanko bo ok 16 ide go ogladac, czy takie motocykle byly blokowane na walku rozrzadu? slyszalem ze wtedy kupno motocykla zeby go oddlawiac jest nieoplacalne? bede wdzieczny za szybka odpowiedz Odpowiedz moze nie szybka ale mozliwe ze sie przyda.Spisz numer ramy i zobacz na tej stronce jak jest zdlawiona i bedziesz wszystko wiedzialPod warunkiem ze jest to moto na pewno z niemiec.pzdr. EDITTu masz lepsza wyszukiwarke mocy po nr ramy:http://www.vogel-motorradzubehoer.de/typen...suchen&baujahr=Musisz tylko wybrac rok produkcji a bedziesz wiedzial jakie zakresy nr ramy opowiadaly wersja mocy. Edytowane 9 Października 2006 przez PaleSatan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Co do tych 20 kW to sie z Toba nie zgodze Moja dywersja rocznik 92 (20kW) z niemiec byla zdlawiona na kroćcach i dyszach a z tlumikami nic nie grzebalem. Kumpel ma rocznik 94 tez z niemiec i mial zdlawiona do 37 kW i wystarczylo zrobic kroćce. Dysze mial takie na jakie ja wymienialem.Poztym na tej stronie do ktorej dalem linka nic nie pisze aby w poczatkowych rocznikach na rynku niemiecki bylo zdlawianie na wydechach.Ja tylko podalem info jakie uzyskal moj brat od niemcow z yamahy. Jego dyversjia 92r. byla zdlawiona nie tylko na kroccach a w briefie bylo wpisane 37kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Ja tylko podalem info jakie uzyskal moj brat od niemcow z yamahy. Jego dyversjia 92r. byla zdlawiona nie tylko na kroccach a w briefie bylo wpisane 37kW Nie twierdze ze tak nie moglo byc moze u mojego kumpla ktos juz te dysze wczesniej wymienil na te dla pelnej mocy a nie zmnienil kroccow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 no dobra, w linkuhttp://www.vogel-motorradzubehoer.de/typen...suchen&baujahr=wyskoczyło mi coś takiego:Yamaha 600 XJ 1993 50 PS, 37 kw 4BR / 4BR-058101 - 4BR-061461 to by się zgadzało, bo w briefie mam wpisane 37 KW. Nie znam jednak niemieckiego i nic nie mogę rozczytać o sposobie zdławienia. jeśli ktoś mógłby mi w tej kwestii pomóc, to będę niezmiernie wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Jezeli twoj nr ramy zawiera sie w przedziale jak powyzej podales to wg strony yamaha-motor.de zeby miec 45 kW (61 KM) musisz wymienic krocce i dysze glowne w gaznikach. Opis co i jak w postach powyzej. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ... ja napisałem maila do yamaha - motor polska ... z opisem modelu rocznika i numeru ramy oraz zapytaniem o dławienie ... i dostałem odpowiedź ... jak dławiona i co zrobić żeby to zmienić ... szczęśliwie tylko króćce i dysze główne ... czyli damy radę:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jesli masz mozliwosc to wez porownaj dysze od werji otwartej ze swoja. Moj brat mowil ze niepotrzbenie kupil dysze bo wystraczylo przerobic stare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.