PM2Z Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Albo ja zle widze albo wy otwieracie inny plik, bo ja kliknolem na link i w tym skanie jeszcze specjalnie zaznaczylem rozmiary dysz na zolto i jak byk pisze ze dla cyl 1-4 jest 105 a dla 2-3 jest 102,5 wiec nie wiem oco biega. albo ja otwieram inny plik, albo ty nieuważnie przeczytałeś mojego ostatniego posta ;) w pliku rzeczywiście dysze główne są różne (2 rodzaje), ale ja mówię o dyszach IGLICOWYCH, a taka podana jest tylko jedna, zaś w serwisie yamahy powiedziano mi, że też są 2 rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 w przypadku dlawienia byly dawane inne dysze glowne czyli te przez ktore leci paliwo w przypadku unoszenia iglicy i nic innego. zmniejszano je poto by przy max otwarciu przepustnicy nie podawal gaznik za duzo paliwa to zmniejszonego krocca. Wiec sprawdz sobie jaki masz gaznik i zobacz jakie masz wymiary dysz jezeli takie jak w manualu to jest git i tylko wytnij te polkola z kroccow i to wszystko (i ustaw sklad mieszanki i iglice dla wersji otwartej).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 w przypadku dlawienia byly dawane inne dysze glowne czyli te przez ktore leci paliwo w przypadku unoszenia iglicy i nic innego. zmniejszano je poto by przy max otwarciu przepustnicy nie podawal gaznik za duzo paliwa to zmniejszonego krocca. Wiec sprawdz sobie jaki masz gaznik i zobacz jakie masz wymiary dysz jezeli takie jak w manualu to jest git i tylko wytnij te polkola z kroccow i to wszystko (i ustaw sklad mieszanki i iglice dla wersji otwartej).Pozdroa mógłbyś jeszcze wrzucić skany info o pozostałych dwóch gaźnikach? i jak sprawdzić jakie mam gaźniki? ściągnę owiewkę, ściągnę bak i co dalej? gdzie szukać oznaczeń? a może po jakiejś cesze charakterystycznej...i dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) przeciez wszystko jest na tym skanie, czyli jaki rocznik mial jaki gaznik i info o pozostalych gaznikach tez jest. Z ktorego roku masz dywersje i jaki jest kraj zakupu (pierwotny). Oznaczenie powinno byc wybite (nie odlane) na gazniku. z reszta zdemontuj gazniki i zobacz czy masz zwezone krocce a dopiero pozniej kombinuj.Pozdro PS jak mozesz to zrob fote :] Edytowane 6 Grudnia 2006 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 mam xj diversion kupioną (pierwotnie) w niemczech, rocznik 1993serwisowi yamahy podałem te dane wraz z numerem ramy i w odpowiedzi dostałem informację, że powinienem wymienić dysze IGLICOWE, tyle że oni to porównywali z danymi modelu ze szwajcarii (u ciebie na scanie jest kanada). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Jak mozesz to podaj jeszcze numer ramy (moze byc na PW) i na 99% masz blokade na tym co pisalem, musisz sprawdzic dysze czy masz takie jak w tej serwisowce zaznaczone na zolto (tez sa takie dla wersji niemieckiej otwartej) i sprawdz te krocce bo to glownie one blokuja, jest to 30 min roboty zeby to wszystko oblukac. Zaopatrz sie w porzadnego krzyzaka zeby rozkrecic komory plywakowe gaznikow (trzymaja mocno). Przy zakladaniu airboxa zwroc uwage na zalozenie kroccow na gazniki w relacji gaznik airbox bo czasami nie nachodza do konca i ciagnie lewe powietrze.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 numer ramy (z pamięci, ale raczej poprawnie) 4BR060511, a co do sprawdzenia tego wszystkiego przy moto, to spróbuję się tym zająć jak najszybciej. dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 to raczej czy poprawinie ?? ;) Sprawdz dokladnie w dokumentach a najlepiej w brifie ile masz wbite KW nominalnie i jezeli gdzies tam pisze to jaki to model 4BRA czy 4BRB oraz czy to wersja N czy S. to wszystko ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) to raczej czy poprawinie ?? :) Sprawdz dokladnie w dokumentach a najlepiej w brifie ile masz wbite KW nominalnie i jezeli gdzies tam pisze to jaki to model 4BRA czy 4BRB oraz czy to wersja N czy S. to wszystko ma znaczenie.OK, sprawdziłem. 4BRA, 37 KW, wersja S (z owiewką). napisałem jeszcze do yamahy, by po numerze ramy powiedzieli mi co mam za gaźnik i oto odpowiedź: mam wersję europejską 1993 z gaźnikiem prawdopodobnie (tak napisali :-) ) MIKUNI. No i oczywiście potwierdzenie, że z fabryki wyszedł jako 37 KW. Edytowane 13 Grudnia 2006 przez PM2Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) WitamWszystkie XJtki model 4BRA o nr ramy do 4BR-158755 (dla wersji S) i 4BR-144660 (dla wersji N) blokowane byly (nie zaleznie od kraju):Na kroccach dolotowych poprzez zmniejszenie przelotu o 50% oraz na (jak to nazwales) dyszach iglicowych. Wychodzily tez wersje ze zmnienionymi takze dyszami glownymi na mniejsze. Co musisz zrobic:Tak jak pisalem wyciac z kroccow te gumy zaslepiajace lub kupic nowe odblokowane (4BR-13598-00), sprawdzic rozmiar dysz czy sa takie same jak na skanie do ktorego dalem linka, zamowic 4 sztuki "dysz iglicowych" (to w co sie wkreca dysze glowna i w czym chodzi iglica) o numerze katalogowym 4BR-14141-35 lub dla wersji otwartej (w sumie to jedno i to samo) oraz zmienic pozycje iglicy z 2 na 3 czyli podniesc o jeden zabek. Po tym zabiegu masz pelna moc i vmaxa okolo 190km/h.Pozdro Edytowane 13 Grudnia 2006 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 dzięki za pomoc, choć zajmę się tym już pewnie dopiero po zimie WitamWszystkie XJtki model 4BRA o nr ramy do 4BR-158755 (dla wersji S) i 4BR-144660 (dla wersji N) blokowane byly (nie zaleznie od kraju):Na kroccach dolotowych poprzez zmniejszenie przelotu o 50% oraz na (jak to nazwales) dyszach iglicowych. Wychodzily tez wersje ze zmnienionymi takze dyszami glownymi na mniejsze. Co musisz zrobic:Tak jak pisalem wyciac z kroccow te gumy zaslepiajace lub kupic nowe odblokowane (4BR-13598-00), sprawdzic rozmiar dysz czy sa takie same jak na skanie do ktorego dalem linka, zamowic 4 sztuki "dysz iglicowych" (to w co sie wkreca dysze glowna i w czym chodzi iglica) o numerze katalogowym 4BR-14141-35 lub dla wersji otwartej (w sumie to jedno i to samo) oraz zmienic pozycje iglicy z 2 na 3 czyli podniesc o jeden zabek. Po tym zabiegu masz pelna moc i vmaxa okolo 190km/h.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) Spoko nie ma sprawy. Tam pisalem o przestawieniu iglicy z 2 pozycji na 3, chodzilo mi oto zeby podniesc iglice o jeden zabek a nie ta zawleczke o jeden zabek (zawleczka akurat wedruje o jeden zabek w dol a iglica do gory, zabki liczymy od goy), prawdopodobnie z tego co pamietam to trzeba ja ustawic na srodek regulacji czyli bedziesz mial mozliwosc jeszcza albo 2 w dol albo 2 w gore. Pozdro PS: Musialem to wyjasnic bo troche zawile bylo :icon_question: Edytowane 14 Grudnia 2006 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Ktos napisal wczesniej ze nie ma roznicy pomiedzy kroccami. Otoz jest i to widoczna golym okiem. Natomiast mozna je samemu bardzo latwo przerobic. Do tego przerobka dysz glownych (brat kupil nowe ale roznice byly male i latwe do usuniecia. Niestety nie pamietam na czym to polegalo) ma sie 60KM. A roznica pomiedzy 50 a 60KM jest duza!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PM2Z Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Ktos napisal wczesniej ze nie ma roznicy pomiedzy kroccami. Otoz jest i to widoczna golym okiem. Natomiast mozna je samemu bardzo latwo przerobic. Do tego przerobka dysz glownych (brat kupil nowe ale roznice byly male i latwe do usuniecia. Niestety nie pamietam na czym to polegalo) ma sie 60KM. A roznica pomiedzy 50 a 60KM jest duza!! informacja, że wiesz, że się da, ale nie pamiętasz jak jest chyba niezbyt użyteczna :-)a co do króćców, to jak je przerobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Sorry ze nie pamietam bo bylo to dawno ale brat kupil 4 dysze nowe i po porownaniu ze starymi okazalo sie ze mozna je bylo w latwy sposob przerobic. A krocce przerabiasz wycinanaj z srodka gumowa kryze i szlifujesz pozostalosci zeby byla rozwa scianka i to wszystko. Brat zamowil krocce do odblokowanej wersji a przyszly do zdlawionej i sam to wycial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.