Skocz do zawartości

panowie kto mi pomoże z yzf 750 r ???


maciejkruk13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

sprawa się tyczy yamahy yzf 750r model 94 wersja HN, przebieg 30000km, objawy - 1,2,3 bieg do 200km/h

i odcięcia zapłonu wszystko jest w miare ok, bieg 4-ty i zaczynaja się problemy - po naglym otwarciu przepustnicy po dojściu do okolo 11tys obr silnik zaczyna jakby dławić się, czasami dość mocno szarpnie, przeważnie po odkreceniu do konca jakby stracił moc, moto nie nabiera szybkości, to samo bieg 5-ty, co ciekawe jeśli przy 200km/h jadę na 6-tym biegu i powoli odkrecam gaz moto rozpędza się powoli do 240km/h i na tym koniec, przy jakiejkolwiek próbie szybkiego odkręcenia gazu zaraz szarpie lub następuje objaw braku mocy. moto jest w wersji otwartej, to co zrobiłem - nowe swiece , kable WN i fajki, gazniki po czyszczeniu, synchronizacji, kontroli poziomu paliwa w komorach i wg haynesa sruba skladu mieszanki powinna byc wykrecona o okolo 3obr, u mnie na 3 obr za skarby nie chodzi, teraz mam 7 obr!! nie wiem czy tak moze byc??filtr powietrza wyczyszczony sprawdzona szczelnosc airboxu i kroćców...pomierzone oporności cewek zaplonowych i inne cuda niewidy i nie daje rady już, po nocach mi się śni, jeśli ktoś miał podobny przypadek proszę o pomoc!!

pozdrawiam

maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

dzisiaj próbowałem na różnych ustawieniach składu mieszanki cały dzień, oglądałem swiece sprawdzilem jeszcze raz poziomy paliwa w gaznikach,powiem tak jak nie przerywa to idzie jak burza teraz...ale przerywa i tu jest problem moto teraz jakby ...był brak iskry przez

moment na jednym moze dwóch cylindrach, jest to mozliwe ze któraś z cewek jest uszkodzona ?mierzylem w sumie opornosci wg haynesa i bylo ok ale to jak cewka byla wyciagnieta,moze podczas pracy cos powoduje jakies zaklocenia przy wyzszych obrotach brak momentami iskry?na tych piewrszych 3 biegach az tak bardzo sie tego nie odczuwa choc tez potrafi szarpnac, ale na wyzszym biegu dwa takie szarpniecia przy przyspieszaniu i nici z szybkiego rozpedzania

co do predkosci maks oczywiscie ze 240 to duzo na nasze drogi , jednak lubie zawsze miec sprzeta sprawnego w 100 procentach, to ze rozpedza sie do tej predkosci nie spowoduje ze zaniecham drazenia tematu, z tego co slyszalem te modele potrafia giac do 270 i jak dopne tej predkosci w koncu bede mial pewnosc ze sprzet jest ok i moge sobie puscic temat

 

pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądaj dobrze cewki, czy któraś nie ma jakiś widocznych pęknięć. Ja też miałem jedną cewkę walniętą, ale iskra zanikała tylko wtedy gdy silnik był gorący. Możesz cewki popsikać jakimś spreayem kontaktowym, na małe pęknięcia pomaga. Jeżeli to faktycznie wina iskry, odpal moto w ciemnym garażu ze zdjętym zbiornikiem i obczaj czy iskra gdzieś nie przeskakuje.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pooglądaj dobrze cewki, czy któraś nie ma jakiś widocznych pęknięć. Ja też miałem jedną cewkę walniętą, ale iskra zanikała tylko wtedy gdy silnik był gorący. Możesz cewki popsikać jakimś spreayem kontaktowym, na małe pęknięcia pomaga. Jeżeli to faktycznie wina iskry, odpal moto w ciemnym garażu ze zdjętym zbiornikiem i obczaj czy iskra gdzieś nie przeskakuje.

Pzdr.

myslalem ze 4hn to dlawiona wersja, czym sie roznia 4hd od 4hn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...