Skocz do zawartości

TOPIENIE ŚLIMAKA - CBR 600 1994


kondziuu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem łożyska w przednim kole, kupiłem nowe uszczelniacze, nasmarowałem troszeczkę ośkę żeby się nie zapiekła, dałem też troszkę smaru między blaszkę w kole napędzającą ślimak a zębatkę z tworzywa, która jest w ślimaku, wszystkie elementy dokładnie wyczyściłem przed smarowaniem i montarzem, sprawdziłem --> luz skasowany, koło i linka kręca się bez większych oporów, zrobiłem kilka kilometrów i zobaczyłem że wskazówka na prędkościomierzu jest ciągle na 0, ale było za późno ---> ślimak się w środku stopił, wymieniłem na inny i po m25 km to samo

 

CO MAM ZROBIĆ? CO MOZE BYĆ PRZYCZYNĄ TOPIENIA ZĘBATKI W ŚLIMAKU?

 

CZY USZELNIACZ, KTÓRY JEST NA SZTYWNO W PRZEDNIM KOLE MOŻE PRACOWAĆ Z LEKKIM TARCIEM W STOSUNKU DO ŚLIMAKA?

 

JAKIE DOKŁADNIE POWINNY BYĆ WYMIARY USZCZELNIACZA PRZY ŚLIMAKU?

 

PS Po zrobieniu ok 50 km wydaje się że ślimak nie ma takiej temperatury by stopić swoje bebechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłeś nieorygiane uszczelniacze to będziesz miał takie efekty. Kup oryginał Hondy, a wszystko będzie OK (w każdym razie powinno, o ile moja diagnoza jest prawidlowa w takim przypadklu - ja z takim czymś się spotkalem).

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...