szymon470 Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 problem 1. Przy przelaczniu z 1 na 2 mam glosny stukot, z 2 na 3 podobnie, pozostale biegi juz po cichu. Co to moze byc? Moze podciagnac linke od sprzegla??problem 2. Jak mam naciagnac łancuch, kiedy jest on nierownomiernie wyciagniety??I co jest przyczyna takiego jego stanu?? Jezdze w miare spokojnie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) W GSXFach generalnie biegi chodza glosno. Ma na to wplyw olej oraz technika zmiany biegow. Biegi powyzej jedynki powinno sie wrzucac tylko z lekkim wcisnieciem sprzegla - wtedy jest duzo ciszej. Glosny klik jest rowniez wtedy, gdy zmiana na wyzszy bieg nastepuje z wysokich obrotow. Powyzej 7tys klikniecie sie nasila. Lancuch jest nierownomiernie rozciagniety, bo sie po prostu konczy - to normalne zjawisko. Nie ma co przesadzac z jego ciaglym naciaganiem i pamietac o systematycznym smarowaniu. Duzo zalezy tez od marki lancucha i zebatek. Jak czytalem watek o przebiegach lancuchow to sie lekko zalamalem. Moj motocykl jest uzywany typowo cywilnie i turystycznie, a lancuch YBN przy przebiegu nieco ponad 10.000 km ma juz ponad polowe regulacji za soba. Jak dotrzyma do 15-18.000 km to bedzie dobrze... :) Edytowane 5 Października 2006 przez lukasz-aprilia Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon470 Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 W GSXFach generalnie biegi chodza glosno. Ma na to wplyw olej oraz technika zmiany biegow. Biegi powyzej jedynki powinno sie wrzucac tylko z lekkim wcisnieciem sprzegla - wtedy jest duzo ciszej. Glosny klik jest rowniez wtedy, gdy zmiana na wyzszy bieg nastepuje z wysokich obrotow. Powyzej 7tys klikniecie sie nasila. Lancuch jest nierownomiernie rozciagniety, bo sie po prostu konczy - to normalne zjawisko. Nie ma co przesadzac z jego ciaglym naciaganiem i pamietac o systematycznym smarowaniu. Duzo zalezy tez od marki lancucha i zebatek. Jak czytalem watek o przebiegach lancuchow to sie lekko zalamalem. Moj motocykl jest uzywany typowo cywilnie i turystycznie, a lancuch YBN przy przebiegu nieco ponad 10.000 km ma juz ponad polowe regulacji za soba. Jak dotrzyma do 15-18.000 km to bedzie dobrze... :) Bardzo dziekuje Lukasz za pomoc.Z tym łancuchem to myslalem ze jeszcze duzo przed nim-podobno byl wymieniany, a na wskazniku naciagu mam dopiero polowe. To jest lancuch firmy -chyba RK-bo taka naklejka jest na wahaczu")Wiesz moze gdzie moge kupic dobry i w miare tani lancuch wraz z zebatkami?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Dobry i tani nie wystepuje w jednej parze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 U mnie też 2 wchodziła głośno.Lekarstwo: Zgrać odpowiednio obroty ze zmianą biegu. U mnie wygląda to tak że: Sprzęgło (zawsze zmieniam ze sprzęgłem) odpuszczam szybko gaz i od razu zapinam 2 i wchodzi bez problemu (przy dowolnych obrotach). Niezłe odkrycie co ? :biggrin: Parę eksperymentów i myśle, że Ci się uda. Pozdrawiam Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) Cze! Jesli chodzi o skrzynię biegów to jest miodzio (skrzynie Suzuki zą wg mnie najlepsze) - wszystkow zależy od techniki. Jak nie wierzysz to przejedź się jakąś Yamahą a zobaczysz co to znaczy głośne wrzucanie biegów!!! Łańcuch - cóz jak napisał Adam, dobry kosztuje. Jak chcesz pojeździć sprzętem kilka sezonów to warto zainwestować: RK lub DID X-ringowy. Mój ostatni mój ostatni RK, przy dbaniu o niego, wytrzymał 48 000 km, myślę że to niezły wynik Edytowane 5 Października 2006 przez W-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laska Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) No właśnie z łańcuchami jest różnie ale najwazniejsze zeby dbać o niego to napewno wytrzyma długo co do skrzyń suzuki to sie zgodze z toba W-max sa najlepsze gdyż sie prawie nie psują, duzo tez zalezy od techniki zmiany tych biegów Edytowane 5 Października 2006 przez Laska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.