Skocz do zawartości

KTM EXC 125.


zygizz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie polecam ci po dr350 motocykla 125 2t, poprostu kiepsko sie ci nim bedzie jeżdzić, bo ja jak wsiąde na dr lub innego 4t to mi sie dużo lepiej jeździ. Ten ciąg od dołu i niskie spalanie to jest to. Ale ktm exc ma duzo plusów też, ale to juz raczej wiesz.

Stary to doprawdy nie wiem czy masz zarzniete moto czy poprostu slabo odmulasz, ale jestem w ciezkim szoku. No chyba ze poruszasz sie po miescie exc wtedy to rozumiem.

Chociaz nic mnie nie zaskoczy. Przedchwila od uzytkownika forum sie dowiedzialem ze motocykle crossowe sa z roku na rok troche ciezsze bo by sie lamaly i ze Husqa Wr125 95' wazy 4 kg mniej niz EXC125 06', ktory wazy skolei tyle co KDX :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój moto nie jest zarżnięty po dopiero jest po pełnym remoncie i wszystko jest doregulowane tak jak powinno być. A w czasie jazdy to go nie oszczędzam, najlepsza jest dla mnie jego zwinność i waga. Pewnie że exc125 to świetny motocykl i sam mógłbym jeszcze nim latać i moc też jest wporządku, ale na 4t mi bardziej by pasowało, bo ja lubie sobie jeździc takie wyprawy enduro po lasach, rzeczkach i to takie traski do 100km i jazda z kanistrem na plecach nie troche juz męczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój moto nie jest zarżnięty po dopiero jest po pełnym remoncie i wszystko jest doregulowane tak jak powinno być. A w czasie jazdy to go nie oszczędzam, najlepsza jest dla mnie jego zwinność i waga. Pewnie że exc125 to świetny motocykl i sam mógłbym jeszcze nim latać i moc też jest wporządku, ale na 4t mi bardziej by pasowało, bo ja lubie sobie jeździc takie wyprawy enduro po lasach, rzeczkach i to takie traski do 100km i jazda z kanistrem na plecach nie troche juz męczy.

 

A zrobiles zawor w moto??

Edytowane przez Tomski_01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wole oczywiscie hard enduro, bo nie ma to jak mocne katowanie moto w jakiejs rzeczce, ale czasami wiadomo jede sobie na jakiś lajtowy wyjazd i wtedy paliwo ubywa i ubywa jak tak sie jedzie po prostej.

U nas tylko ja mam motocykl 2t 125, reszta same ktm-y husabergi 4t i własnie dlatego m.in chce zmienic na 4t. a seta to juz sie najezdziłem.

Nie nie zrobiłem tego zaworu, bo niewiem czy warto mi to robić jak tak niedługo bede bede chciał moto sprzedać.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt jest faktem ze bez zaworu jazda jest mecząca i tak naprawde niefajna. Wiem bo jak miałem 125 to próbowałem czy tak nie bedzie lepiej i nie było. Moto musi choć troche ciagnąć od niskich obrotów bo inaczej (przy cały czas otwartym zaworze) to jest poprostu meczarnia w lesie na jakims technicznym szlaku. Koszty roboty tego zaworu są w Twoim przypadku nie wielkie i ja bym ise ani chwilki nie zastanawiał

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...