michal_dh Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tutaj naprawiaja regulatory http://www.el-serwis.neostrada.pl/index.html ja tam wyslalem modul i cewke,regulator i bardzo szybko mi naprawili i sprawdzili :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zawsze sa jakies przyczyny padniecia regulatora, a jesli jej nie znajdziesz to nastepny tez sie spali.Najczestsza przyczyna jest zaniedbana instalacja elektryczna, ktora mimo ze nie boli to zuzywa sie jak kazda inna czesc moto.Dlatego w ciagu zimy warto posprawdzac wszystkie polaczenia w instalacji, kostki przemyc plynem do czyszczenia polaczen elektrycznych i zabezpieczyc smarem diaelektrycznym, specjalnie jak to kostaka miedzy alternatorem i reglerem.Koniecznie nalezy przejrzec polaczenia instalacji z masa moto ( rozkrecic, wyczyscic, nasmarowac, skrecic ) tym bardziej ze wielu z was myje motocykle myjkami cisnieniowymi.To samo z przelacznikami na kierownicy, jesli nie macie pojecia jak je rozkrecac to chociaz odkrecic od kierownicy i napsikac do srodka plynu czyszczacego lub WD40. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Moim zdaniem tez stawialbym na regulator, ale radzilbym dokladnie przejrzec instalacje,czy izolacja nie jest gdzies uszkodzona, czy kable sie o cos nie przetarly...itd CZYLI CZEKA CIE LADNYCH PARE CHWIL Z MIERNIKIEM W RECE I PRZEGLADANIA WIAZEK :bigrazz: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.