Skocz do zawartości

Palą się żarówki


Paweł TT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze sa jakies przyczyny padniecia regulatora, a jesli jej nie znajdziesz to nastepny tez sie spali.

Najczestsza przyczyna jest zaniedbana instalacja elektryczna, ktora mimo ze nie boli to zuzywa sie jak kazda inna czesc moto.

Dlatego w ciagu zimy warto posprawdzac wszystkie polaczenia w instalacji, kostki przemyc plynem do czyszczenia polaczen elektrycznych i zabezpieczyc smarem diaelektrycznym, specjalnie jak to kostaka miedzy alternatorem i reglerem.

Koniecznie nalezy przejrzec polaczenia instalacji z masa moto ( rozkrecic, wyczyscic, nasmarowac, skrecic ) tym bardziej ze wielu z was myje motocykle myjkami cisnieniowymi.

To samo z przelacznikami na kierownicy, jesli nie macie pojecia jak je rozkrecac to chociaz odkrecic od kierownicy i napsikac do srodka plynu czyszczacego lub WD40.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moim zdaniem tez stawialbym na regulator,

ale radzilbym dokladnie przejrzec instalacje,

czy izolacja nie jest gdzies uszkodzona,

czy kable sie o cos nie przetarly...itd CZYLI CZEKA CIE LADNYCH PARE CHWIL Z MIERNIKIEM W RECE I PRZEGLADANIA WIAZEK :bigrazz:

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...