Gość Lukass Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) Witam! Jako,że sezon zakończyłem na swojej japonii, choć pozostał mi jeszcze zabytek, mam zamiar rozebrać swoją Kawę w celu wymiany łańcucha sprzęgłowego, gdyż jest zużyty (podobnie sprzęgło i może przy okazji łańcucha rozrządu). Otóż, mam prosbę do ludzi, którzy rozbierali te silniki - na co zwracać uwagę przy jego demontażu,montażu, czy trudno jest go rozebrać i złożyć. A moze jest jakaś inna opcja zakładania nowego łańcucha sprzęgłowego (zapinka)? Wszelkie uwagi, nawet te najmniejsze mile widziane. Trudno jest założyć/zdjąc cylindry, a później rozpołowić silnik? Troche sie boję,że mogę źle panewki spasować i żeby późiej czegoś nie przytrzeć. Przy kazji chcę dotrzeć zawory. I takie pytanie: przy gwałtownym odejmowaniu gazu leci mi czarny dym z rur, co moze byc nie tak? Oleju nie pali mi sprzet, wszysko czyste. Edytowane 4 Października 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Silnik można połowić w poziomie bez zdejmowania cylindrów, tak rozbierałem u siebie, nie ma problemów, tylko przy składaniu warto patrzeć, czy kołki ustalające panewki trafiają w specjalne otwory w panewkach, nic na siłę, silnik dosyć prosty do roboty, zajrzyj też do magneta, czy nie jest popękane. NIe pamiętam jak to wyglądało od strony sprzęgła, bo rozbierałem go z jakies 6 lat temu, ale jesli masz jakiekolwiek pojecie o mechanice i nie robisz nic na siłę, to nie powinno byc źle. Dobrze jest ropbić fotki cyfrówką, a śruby, podkładki nakretki i takie tam układać na czystej szmacie w kolejności rozkładania. Czarny dym z rur to oznaka bogatej mieszanki, normalna rzecz, przepustnice mechaniczne masz zamknięte, a podcisnieniowe nadal otwarte, więc silnik zaciąga więcej benzyny, nie przejmowałbym sie tym. Jakbyś miał jakies pytania to pisz na priv, bo tu ciężko wyczaić, czy są ospowiedzi w poście, czy nie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekltd Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 łańcuch sprzęgłowy nie ma zapinki , wymieniasz go bez problemu . zerknij przy okazji na zymeringod aparatu zapłonowego. zamykając dekiel ustaw łańcuch na napinaczach bo nie załozysz dekla. w razie kłopotu popchnij łańcuch cienkim śrubokretem ,możesz połozyć motor, cały olej zostanie. głowicy lepiej nie ruszaj, jest pożniej problem z rozządem. moze tylko regulacja. z reszta jak ci nie łyczy oleju to odpuść sobie zawory.pozdrawiam, marekltd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Pomyliłeś silniki. Ja mam 450, a Ty 440. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.