Hubert-Moto Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 W polsce bardzo trudno kupić KS 80 w dobrym stanie. Często są to już wyeksploatowane okazy. Nie znaczy to jednak że nie ma w ogóle Zundappów w stanie dobrym lub bardzo dobrym. KS 80 ma dosyć elastyczny silnik (jak na wysokoobrotową 80-tkę) można nim ruszyć spokojnie z 2 tys. obr. Zmiana biegu przy 7500-8000 obr/min wykazuje najlepsze przyspieszenie. Przy jeździe normalnej zmiana biegu odbywa się przy 6000obr/min. Spalanie przy ostrej jeździe nie przekracza 5l/100km, a przy spokojnym (normalnym użytkowaniu) to ok. 4-4.5l/100km. Kwestia prowadzenia zależy od modelu. Np. Sportem fajnie pokonuje się ostrzejsze zakręty z kolanem nisko nad ziemią. Zawieszenie jest dostosowane do dróg asfaltowych, ale i po szutrze da się jechać. Chłodzenie cieczą i powietrzem to doskonałe rozwiązanie. Silnik nawet w najgorętsze dni na mieście nie grzał się nadmiernie. Przy starcie ze skrzyżowania wkręcamy silnik na 3000 obr/min, płynnie puszczamy sprzęgło, gaz, dwójka i już jedziemy pierwsi, chociaż jakiś lanos chciał zająć nasze miejsce (mi osobiście udało się zostawić opla Vectrę 2.0i z czterema osobami (dresiarze) na pokładzie) :buttrock: Jeżeli chcemy trochę więcej jeździć turystycznie, to polecam zębatkę 17z lub 18z. Na 17z prędkości przelotowe to 90-95km/h, a na 18z to 95-105 km/h. Moto we dwie osoby objeżdża Aprilię Red Rose 50 (silnik taki sam jak w RS 50). Wyprzedzanie do 90km/h na standardowej zębatce to bajka. Dostępność części na naszym rynku jes jednak znikoma. Na www.larsson.pl można dostać komplet zębatek, łańcuch, korek od baku. Klocki hamulcowe można nabyć prawie w każdym sklepie z akcesoriami do motocykli. Zestawy tłokowe (tj. tłok, pierścień, sworzeń i zabezpieczenia) można nabyć na http://www.motorshop.pl/index.php?mode=shop&branch=145 I chyba to koniec listy nowych części jakie można dostać na polskim rynku. Dużo częsci jest na www.ebay.de, ale koszty przesyłki nie są małe, ale i ceny mogłyby być niższe :icon_mrgreen: Dane techniczne: Silnik: Jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem pętlicowym, tłok z jednym pierścieniem L-ringowym, cylinder w powłoce nikasilu.Maksymalna moc: 7kW (9.52KM) przy 6000 obr/minMaksymalny moment obr.: 10.8 Nm przy 5500 obr/minZasilanie: Gaźnik Bing 21Przeniesienie Napędu: Silnik-skrzynia biegów: Koła zębate (17:56)Skrzynia biegów-koło: Łańcuch 1/2x5/16" (16:39)Skrzyna biegów: 5-cio stopniowaSprzęgło: 5-cio tarczowe w kąpieli olejowejDane eksploatacyjne:Spalanie 4-5l/100kmPrędkość maksymalna: 115-120 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) W polsce bardzo trudno kupić KS 80 w dobrym stanie. Często są to już wyeksploatowane okazy. Nie znaczy to jednak że nie ma w ogóle Zundappów w stanie dobrym lub bardzo dobrym. KS 80 ma dosyć elastyczny silnik (jak na wysokoobrotową 80-tkę) można nim ruszyć spokojnie z 2 tys. obr. Zmiana biegu przy 7500-8000 obr/min wykazuje najlepsze przyspieszenie. Przy jeździe normalnej zmiana biegu odbywa się przy 6000obr/min. Spalanie przy ostrej jeździe nie przekracza 5l/100km, a przy spokojnym (normalnym użytkowaniu) to ok. 4-4.5l/100km. Kwestia prowadzenia zależy od modelu. Np. Sportem fajnie pokonuje się ostrzejsze zakręty z kolanem nisko nad ziemią. Zawieszenie jest dostosowane do dróg asfaltowych, ale i po szutrze da się jechać. Chłodzenie cieczą i powietrzem to doskonałe rozwiązanie. Silnik nawet w najgorętsze dni na mieście nie grzał się nadmiernie. Przy starcie ze skrzyżowania wkręcamy silnik na 3000 obr/min, płynnie puszczamy sprzęgło, gaz, dwójka i już jedziemy pierwsi, chociaż jakiś lanos chciał zająć nasze miejsce (mi osobiście udało się zostawić opla Vectrę 2.0i z czterema osobami (dresiarze) na pokładzie) :banghead: Jeżeli chcemy trochę więcej jeździć turystycznie, to polecam zębatkę 17z lub 18z. Na 17z prędkości przelotowe to 90-95km/h, a na 18z to 95-105 km/h. Moto we dwie osoby objeżdża Aprilię Red Rose 50 (silnik taki sam jak w RS 50). Wyprzedzanie do 90km/h na standardowej zębatce to bajka. Dostępność części na naszym rynku jes jednak znikoma. Na www.larsson.pl można dostać komplet zębatek, łańcuch, korek od baku. Klocki hamulcowe można nabyć prawie w każdym sklepie z akcesoriami do motocykli. Zestawy tłokowe (tj. tłok, pierścień, sworzeń i zabezpieczenia) można nabyć na http://www.motorshop.pl/index.php?mode=shop&branch=145 I chyba to koniec listy nowych części jakie można dostać na polskim rynku. Dużo częsci jest na www.ebay.de, ale koszty przesyłki nie są małe, ale i ceny mogłyby być niższe :banghead: Dane techniczne: Silnik: Jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem pętlicowym, tłok z jednym pierścieniem L-ringowym, cylinder w powłoce nikasilu.Maksymalna moc: 7kW (9.52KM) przy 6000 obr/minMaksymalny moment obr.: 10.8 Nm przy 5500 obr/minZasilanie: Gaźnik Bing 21Przeniesienie Napędu: Silnik-skrzynia biegów: Koła zębate (17:56)Skrzynia biegów-koło: Łańcuch 1/2x5/16" (16:39)Skrzyna biegów: 5-cio stopniowaSprzęgło: 5-cio tarczowe w kąpieli olejowejDane eksploatacyjne:Spalanie 4-5l/100kmPrędkość maksymalna: 115-120 km/h Dane techniczne są zachęcające, napisałeś, że zawiesznia są dobre na asfalt, ale to mnie zastanawia jak dają rade zwłaszcza po 20 latach, v max to 80 km/h według http://www.moped-museum.de/zuendapp/zuendapp-ks80-sport.htm , zastanaowiam się nad kupnem czegoś takiego i mam dylemt, podobno były tez wersje terenowe? Edytowane 8 Października 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) marcpol, ale to są dane wersji zdławionej ten V-max. Wersja terenowa to SX 80 http://www.moped-museum.de/zuendapp/zuendapp-sx80.htm, ale w polsce znaleźć taki okaz graniczy z cudem :banghead:Przykład zawieszenia podałem ze swojego motoru, Jedyne co w nim robiłem to zmieniłem uszczelniacze z przodu i jest git :banghead: Edytowane 8 Października 2006 przez Zundapp-KS80-Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ciekawy ten zundap ... ale hmm jak bym mial kupowac to raczej wolalbym ns-1 (z tych szosowych) ale jak bym mial na teren kupic to albo DT albo MTX ... Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 marcpol, ale to są dane wersji zdławionej ten V-max. Wersja terenowa to SX 80 http://www.moped-museum.de/zuendapp/zuendapp-sx80.htm, ale w polsce znaleźć taki okaz graniczy z cudem :banghead:Przykład zawieszenia podałem ze swojego motoru, Jedyne co w nim robiłem to zmieniłem uszczelniacze z przodu i jest git :banghead:A czy w Polsce da się znaleść wersję KS Super Sport, na ebayu widziałem kilka egzemplarzy? Czy się ona różni do wersji Sport (jestem słaby z niemca, wiec niewiele rozumiem z tych stron)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) Wersja Super Sport różni się od wersji Sport jedynie karoserią i wagą, reszta jest taka sama. Porównaj ceny Sport, a Super Sport (nowych egzemplarzy) :banghead: http://www.moped-museum.de/zuendapp/zuendapp-ks80-sport.htm Edytowane 8 Października 2006 przez Zundapp-KS80-Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 dobra i co ztego ze ten zundap jest mocniejszy, ja tam bym wolal slabszego mtx-a niz mocniejszego zundapaskad wogole bierzecie do tego czesc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Jimmy to kwesta gustu każdego z osobna, jeden by wziął to drugi tamto. A części do bezawaryjnych motocykli są niepotrzebne. Klocki hamulcowe dostane w pierwszym lepszym sklepie z akcesoriami do motocykli, a olej i benzyne w CPN-nie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) wszystko sie kiedys psuje a jak juz sie zepsuje no to skad wezmiesz czesci? Edytowane 9 Października 2006 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jimmy widać że nie przeczytałeś tego co napisałem bo tam było wszystko podane! To w jaki sposób mogłeś oceniać moto?? dobra i co ztego ze ten zundap jest mocniejszy, ja tam bym wolal slabszego mtx-a niz mocniejszego zundapaskad wogole bierzecie do tego czesc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkamil4 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 WITAM mam do sprzedania wlasnie moja HONDE MBX 80 zarejestrowana za 50. Motor jest mocny wymienilem w nim gaznik z niemiec tuningowany bez dyszy wolnych obrotow, filtr stożkowy, wydech gianelli wczesniej tez byla kapitalka (tlok, pierscienie, simmeringi, lozyska, skrzynia biegow) po tym wszystkim motor z 80km/h wyciska ok 110km/h ja waze 67kg. Cena mnie interesuje 3000zł do negocjacji potrzebuje pieniedzy. LINK z fotami : http://www.bikepics.com/honda/mbx80/04/pics.asp moje gg: 3217114 Kto chce kupic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 jak masz hajsik no to NS1 z tego co wiem to chyba najlepsza ... pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.