Plakatufka Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Witam! Chcę kupić tego "sprzęta". W grę wchodzi tylko pojazd z elektrycznym rozrusznikiem. A to ze względu na stan mojego kręgosłupa i żona będzie też napewno chciała nim pojeździć. Bardzo proszę o opinie znawców tego motocykla . Chodzi o serwis co ile km i awaryjność. I jaki innej marki motocykl byście polecali z tej kategorii? Proszę o odpowiedzi tylko na temat. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) Nie wiem czy Cię interesuje, ale mogę się wypowiedzieć jako posiadacz bliźniaczej LC4 600:Serwis: szosa 5000, enduro (łagodne) 2500, enduro normalne :icon_mrgreen: 500 km. Jak ktoś jest katem, to i częściej. Reguluję zawory 2-3 razy w roku.Awaryjność:Podobno czuły wał korbowy. WażneLC4 idealnie zdystansowanie osiowe wału korbowego z zalecanym luzem-bez tego osłabia się korbę. Awaryjność śladowa.Jeśli żona ma długie nogi, jest otrzaskana z motocyklami, to będzie miała fun. W zachowaniu jest to trochę brutalny motocykl, przed epoką EXC był motocyklem de facto zawodniczym, i to się przekłada na jego wrodzone cechy pozytywne i negatywne. Duży rozstaw osi-zapewnia bardzo dobrą stabilność na szybkich nierównościach, i na podjazdach. Minus-nie jest mistrzem szybkich zakrętów. Unikaj gaźników Dell`orto-trudno się z nimi dogadać na dłuższy czas, montowane były w nich dużo lepsze gaźniki Mikuni (ważne-są dwie wersje różniące się przepustnicami, nowsze Mikuni maja inne dużo trwalsze przepustnice), oraz sportowe gaźniki Keihin (poszukiwane rarytasy). Minus-duże wibracje. Inne podobne motocykle-KLX650, Husabergi, Husqi, Hondy XR650, niektóre dobre warianty TTR600. Na ich temat się nie wypowiadam, bo nie mam z nimi doświadczeń.Zastanawia mnie przydatność tego motocykla dla Ciebie-sprawa kręgosłupa. Zawieszenie ma duży skok, ale jest dośc twarde. No i kobieta-jesli ma to być też dla niej, zgodnie z przeznaczeniem w teren, to musi to byc hardcorowa dziewczyna:), i to z dużymi mięśniami.Ale nie mi dyskutować czy jest on dla Was ok., czy nie-na pewno Twój potencjalny wybór był poparty rzeczowymi podstawami.W każdym razie ja jestem z LC4 zadowolony, i mimo tego ze okazyjnie jeżdżę na KTM 520, to nie palę się by rozstawać się z cielaczkiem. Dziś doszły mnie słuchy, ze niedługo premiera nowej LC4-silnik 690 ccm, 70 koni. Czyli ten stuningowany fabrycznie silnik doczekał się wersji cywilnej, fabrycznej. No i oczywiście jak to w kolejnych wersjach LC4-masa mniejszych i większych modernizacji. Edytowane 2 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Witam! Kolega posiada 620-stkę z 1999 roku i bardzo przypadła mi do gustu, ale ten e-starter to wybawienie, którego brakuje w starszych enduro. Co do mojego kręgosłupa, to statyczne siedzenie bardziej mi doskwiera niż czynna jazda w terenie. Kocham teren i będę jeździł tak długo jak tylko mi zdrowie pozwoli , a nawet jeszcze dłużej. Mam jeszcze pytanie: Od którego roku 625 jest wyposażona w ten magiczny guziczek? I jaka jest różnica pomiędzy EXC 520, czy EXC 525 a 625 SXC. Bo z Twojego opisu przeglądy techniczne tych motocykli mogą być podobne. My jesteśmy wysokiego wzrostu i obyci w terenie. Pozdrawiam. Ps: Opinie kolegów mile widziane.Jarek S dziękuje ci za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) Wiesz, nie interesowałem się jakoś specjalnie jak wygląda sprawa z przeglądami w EXC 450-525. Z tego co mi wpadlo do ucha różnica tkwi w tym że w EXC trzeba (według zaleceń książki) otwierać co jakiś czas silnik do kontroli, w LC4 nie ma takich zaleceń. No ale nie jestem ani specem, ani pasjonatem od EXC, więc oddaję pole kolegom:). Z tego co widzę u kolegów w EXC-tam się na pewno częściej reguluje zawory. Generalnie jak te silniki są dobrze ustawione, to bardzo łatwo i pewnie odpalają z buta. Choć przyznam Ci się szczerze że jak pewnie znasz to z autopsji-guzik jest wybawieniem gdy silnik stanie Ci na ostro trawersowanym zboczu, czy po wywrotce i zalaniu świecy...Ale i bez tego jakoś sobie radzę.A przeglądy mogą być w EXC450/525 i w LC4 u mnie podobne, bo sprzęty śmigane w terenie dostają tak samo po tyłku. Różnica jest trochę w zakresie tego przeglądu-w zasadzie LC4 co te 500 km wymaga wymiany filtra i oleju, smarowanie przez smarowniczki wahacza i dźwigni, dokręcenie śrub, kontrola poziomu płynu w chłodnicy, zużycie klocków, łańcucha i trybów etc. Wymiana świecy mniej więcej 2-3 razy w roku, wymiana olejów w amorach p/t + gaz do tylnego co rok, od czasu do czasu spuszczenie wody z iskrownika (po wodnych przeprawach). To tak mniej więcej wszystko co robię przy sztuce. Przez dwa lata od momentu doprowadzenia sztuki (rok produkcji według numerów ramy 90`, I rejestracja 93`) do ładu, awarii żadnych nie było. Oprócz notorycznych kłopotów z ustawieniem włoskiego, piepszonego gaźnika. Edytowane 2 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 wersje EXC od 98 to wczynowki z mozliwoscia rejestracji ,tam nie liczysz kilometrow a motogodziny Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam ponownie! Mam jeszcze jedno pytanie . Czy KTM LC4-E 640 i 625 SXC to ten sam , czy tylko podobny motocykl? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 inna pojemnosc cylindra, zdaje se ze skok tloka troszke wiekszy w 640 znaczek E to magiczny guizczek :), pozatym szkrzynie bardzo podobne albo identyczne 625 to strarsza 620 - 640 to 640 :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam! Dziękuje za info. Po nowym roku zamierzam nabyć ten , albo podobny typ KTM. Gdyby ktoś jeszcze miał coś do dodania, albo doradził inny motocykl, to bardzo proszę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) Nie ma chętnych-więc i ja znowu odpowiem:)LC4-E i LC4 625SXC różnią się zawieszeniem-SXC m.in dłuższy skok, są też troszkę wyższe. No i SXC to najlżejsze z teraz dostępnych -tegoroczna wersja 625SXC 132 kg, LC4-E640 około 150 kg. Różnią się też wydechem i paroma innymi pierdółkami. Do momentu kiedy nie wprowadzono liczników elektronicznych w LC4, to najbardziej hardcorowe wersje łatwo odróżnić po szybkościomierzu i tablicy przyrządów.Normalne wersje mają jakieś tam lampki i licznik wbudowany w konsolę, wersje ostrzejsze nie mają żadnych lampek, a jedynym przyrządem jest taki dość specyficzny licznik z białym cyferblatem, u góry napis KTM, a pod spodem Competition. I w mojej 600 Competition właśnie taki licznik jest :) .Podsumowując: LC4-E 640 to ugrzeczniony standart, LC4 625 SXC wersja wypasiona, taki rozbujnik:) Edytowane 4 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.