guzik1 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam, tez obecnie przymierzam sie do zakupu xt 660 ale niestety nie produkuja juz wersji supermoto, wiec jedynie pozostaje mi zakupu R-ki albo Tennery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Jakie spalanie macie w tych sprzetach? W Swiecie motocykli twierdzaa ze nowa xtz 660 srednio pali 6,5 l na 100km. Cos duzo jak na takie moto:P Drugie moje pytanie dotyczy wydechu, a dokladniej kolanka i rury. Czy ma ona tendencje do rdzewienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szdareksz Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 gdzieś ktoś pisał na innym forum o włączeniu obrotomierza na liczniku w XT660R czy to prawda czy fałszjeśli prawda to jak to zrobić? i o co chodzi z tym CO?? co to jest jak to tam sprawdzić za co to odpowiada co to daje i jaka wartość ma być ustawiona optymalnie??pozdr Darek GG3171971 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 o ile się nie mylę to z obrotomierzem tak się nie da. Aczkolwiek jakby się okazało możliwe to bym się bardzo cieszył... Co do spalania XTka to np na autostradzie przy prędkości 115-130km można zejść kolo 4,5L na 100km. Normalna jazda po mieście czy okolicach to powinno wyjść literek więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Zapraszamy na nowe forum poświęcone motocyklom Yamaha XT660 X/R www.xt660.pl Znajdziecie tam odpowiedzi dotyczących diagnozowania motocykla (ustawienia CO, tryb diagnostyczny). Wszystkie niezbędne serwisówki oraz co najważniejsze porady i opinie posiadaczy tego motocykla. Serdecznie zapraszamy do lektury i pomocy w rozwoju forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Co mozecie powiedziec o tym egzemplarzu?: bo podoba mi sie i mam zamiar pojechac i zerknac jak wyglada na zywo, ew. co za model mozecie mi jeszcze polecic? szukam motocykla na miasto i czasem jakies bezdroza http://www.moto.allegro.pl/item497635677_y...cel_brembo.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starostek Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) motorek bardzo fajnie sie prezentuje, cena wydaje mi sie tez atrakcyjna.. no ale niestety juz sprzedany.. dodatkowo sportowe wydechy które poprawiają dynamike jazdy i nadają basowego brzmienia.. no właśnie jeśli chodzi o wydechy. wie ktoś ile będą kosztowały leovince do xtka? (jak ktoś ma używane w bardzo dobrym stanie to też nic się nie stanie :) ) Edytowane 12 Grudnia 2008 przez starostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Wczoraj chłopaki z Ożarowa odebrali odemie 2 komplety fabrycznych tłumików od XT 660X jeden komplet zrobiłem pełny przelot po 48mm w każdym z tłumików no i oczywiście wywaliłem katalizatory ,a drugi komplet zrobiłem również na przelot o tej samej średnicy ale krótrzy bo na wstępie zastosowałem komore rozprężajacą spaliny którą wytłumiłem specjalnym kocykiem szklanym ,no i wywaliłem katalizatory z obudowami.Przeloty w obu przypadkach w celu ochrony przed wydmuchiwaniem wytłumień mineralnych-szklanych owiniłem wełną stalową z nierdzewki,następnie owinołem po 2 zwoje tkaniny szklanej-rowingowej a całą wolną przestrzeń tłumika wypełniłem specjalnym kocykiem szklanym.Wszystkie materiały są odporne na wysokie temperatury.Cłopaki dziś dali mi znać że tłumiki na pełny przelot jest deko głośniejszy ale że dźwięk rzuca na kolana, a te z komorą rozprężającą są cichsze a bas jest bardziej dudniący.Szkoda że sam nie mogłem ich posłuchać.Jakby był ktoś ciekaw to mam fotostory z tych przeróbek i mogę podesłać na meila.Zapraszm na priwa.Bo robie takie przeróbki. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) O proszę to mowa m.in. o mnie :) Co prawda sprzęty aktualnie stoją w Ożarowie, ale ja na codzień mieszkam w Wawie ( od połowy lutego tez moto wróci do stolicy). Co do samej przeróbki to jestem mega zadowolony ( i nie piszę tak dlatego, że jestem rodziną albo dobrym znajomym Edka ), kominy zostały fajnie zestrojone i co dla mnie najważniejsze, sa zrobione z głową i porządnie złożone. Ja akurat w swojej Yadźce mam założona wersje "pełen przelot" i powiem mam, że bardzo się ciesze ze nie wydałem 5 razy tyle pieniędzy i ze nie kupiłem jakis akcesoryjnych puszek dedykowanych do tego modelu. Na postoju obydwa modele ( pełen przelot i ten z komorą ) chodzą podobnie, tzn dźwiek jest głośniejszy i bardziej basowy niz w oryginale, ten z komorą taki troszkę bardziej dudniący. Natomiast przy ruszeniu z miejsca pełen przelot staje sie konkretnym katem. Motocykl dużo lepiej wchodzi na obroty, szybciej wchodzi na kółko nie mówiąc juz o samych odgłosach jakie wydaje. Przy schodzeniu z obrotów/ hamowaniu silnikiem potrafi strzelic marchewkami ( przy czym ma zalozony jeszcze filtr standardowy). Trudno jest mi to opisać, dlatego tez chce zrobic filmik na którym chciałbym pokazać jaka jest róznica w stosunku do oryginału, bo ten z komorą rezonansową tez jest dużo lepszy niz standard natomiast troszkę bardziej łagodny w stosunku do pełnego przelotu. Niestety jak na razie musicie jeszcze troszke poczekac bo aktualnie poszukuje jakiegos sprzetu który po nagraniu mógłby chociaz w 50 % oddać to co dzieje sie w rzeczywistości. Jak tylko uda mi się coś wyszukać to od razy dam link. Do Edka Nie martw się, tak jak mówiłem wpadniemy do Ciebie i będziesz mógł posłuchać swojej roboty :) p.s. Dostałem jeszcze dożywotnia gwarancję Edytowane 27 Stycznia 2009 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starostek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 no dobra.. a czy motor nie jest przypadkiem słabszy przez to, że tłumik jest przerobiony na przelotowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szdareksz Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 panowie nie chcę otwierać nowego wątku i podepnę się z pytaniem, z racji tego że zaliczyłem ostatnio małą wywrotkę idę teraz w bezpieczeństwo i chcę zakupić kilka gadżetów między innymi gmole, ale pytanie moje brzmi tak: ;-) bo z racji tej wywrotki muszę kupić też kierownice i czy kupować oryginalną, taka jak ma być czy kupić sobie szerszą? czy na szerszej się lepiej jeździ (łatwiej w terenie), jakie są różnice na szerszych kierach, słyszałem kiedyś ze do krosówek zakładają szersze i wyższe, ale jak to wygląda w przypadku XT gdzie ja bardziej po asfaltach śmigam, jak to widzicie i jak byście doradzili? ;-) pozdr Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.