Skocz do zawartości

Yamaha XT660X/R


Milo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Hejka ...

No właśnie latam na fabrycznych. Cały czas myślę nad wydechami i się zastanawiam co by wybrać ... Znajomy miał Akrapovica i przyznam że dźwięk rewelacja ... cena wysoka ... wygląd średni. Myślałem nad Laserem ale sam nie wiem. X3 jest chyba właśnie optymalnym wydechem ?? możesz się pochwalić za ile kupiłeś ?? nie ukrywam że chętnie bym przed zakupem posłuchał jak to chodzi na żywo. Co jeszcze można u nas znaleźć do XT ?? Najchętniej bym wziął wygląd z DEVILA ... dźwięk z Akrapovica i cenę chyba z Leo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akrapovic jest strasznie głośny i jakoś mi to wykonanie nie pasuje. Po Leovince oczekiwałem nieco bardziej aksamitnej pracy - coś jak w nagraniu na firmowej witrynie. W realu wygląda to następująco:

1. wykonanie w wersji alu pierwsza klasa - zarówno rury jak i wydechy uformowane i złożone bez zarzutu, oryginały wyglądaja przy tym żałośnie; tył moto się optycznie odciążył i "skalibrował" z przodem

2. w komlecie masz trzy dodatkowe głośniejsze kity - podobny do tego założonego oryginalnie, jednak doposażny w wygaszacz płomieni niezbędny na Stany, jeden prawie przelotowy i ostatni zupełnie przelotowy, którego nie próbowałem co by trzeciej wojny nie wywołać. Demontaż i montaż kitu to trzy imbusowe śruby i dziesięć minut zajobu

3. na oryginalnym kicie dźwięk jest basowy na jałowym biegu ale gdy mu dasz w palnik to bebechy wywraca - moja żona sie w kazdym razie nie na żarty przestraszyła. Faktycznie jest znacznie ostrzejszy niż na nagraniu. Przy hamowaniu silnikiem lubi strzelic - dźwiękiem i ogniem - az się miło robi

 

W czasie równej jazdy tak do 110 zupełnie nic się nie dzieje - kulturalny basowy pomruk. Powyżej oraz przy kazdym gwałtownym przyspieszaniu po prostu diabeł. Jak mijam mamy z wózkami i babcie na rowerze to wciskam sprzęgło. Na dłuższe wypady musisz miec kask, który dobrze tłumi hałas lub stopery do uszu.

Ostatnia kwestia to zachowanie silnika na nowych rurach - zniknęło szarpanie na niskich obrotach i wysokim biegu; w tej chwili ciagnie na piątce od 70km/k do max bez sprzeciwu, czwórka też stała się dla mnie bardziej użyteczna. Na dwójce z gazu idzie na koło, a to na oryginałach było nie do pomyślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem że coraz bardziej się nad nim zastanawiam :biggrin:

Czyli to jest ten model ??

http://www.moto-oferta.com/images/YAMAHA-YFM%20660%20R-1.jpg

 

 

 

A miał ktoś styczność z wydechem Laser do XT ??

Edytowane przez Milo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do uzytkownikow XT'kow 660 (zwlaszcza wersja "X" bo ta mnie interesuje). Rozmyslalem troche nad tym modelem jako nastepce DRki 350. Bardzo mi sie sprzet podoba a ceny uzywek sa bardzo interesujace :flesje:

Szukam w Yamasze niezawodnosci, żwawego silnika, troszke zabawy na torach kartoingowych a zwlaszcza duzo frajdy na zakretach. Chcialem zrobic jazdy testowe na tej maszynie ale u nas Yamaha nie przeprowadza, moglem sie tylko przysiasc na wersje enduro i zaniepokoila mnie ta masa...

Jako ze uzytkujecie ten sprzet to pytanka do was. Czy bardzo czuc ta mase podczas jazdy, jak z hamulcami a zwlaszcza z silnikiem - 45 KM, singiel i 185 kg z plynami budza we mnie mysl ze jest mulowaty... Jak jest z wygoda (opinie pasazera tez chetnie poznam)? Nie umiem znalezc predkosci maksymalnej... Moglby mi ktos przy okazji podac bo tez to biore pod uwage. Alternatywa do XT660X jest dla mnie TT-R 600 (2001 i powyzej) przerobiona na SM i XT 600 rowniez w wersji SM. Na TT-R jezdzilem przez pol sezonu ale niestety trafilem na mine jak sie pozniej okazalo i nie poznalem tak naprawde jej urokow a troche sie zrazilem, XT 600 nie mam porownania. Z gory dzieki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki compucar za info :icon_twisted: Wczoraj udalo mi sie dorwac w empiku niemiecka gazete o motocyklach i byla opisana Yamaszka takze co nie co o niej poczytalem.

A jak z komfortem kierowcy i pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o komfort, na pewno się nie zawiedziesz. Właśnie dlatego, że to takie złagodzone i przycięzkawe supermoto, komfort jest najwyższy z możliwych w tej klasie motocykli. Przynajmniej w stosunku do tego, czym miałem okazję polatać. Zawiechy bez regulacji ale bardzo sprężyste, wibracje singla praktycznie niewyczuwalne, prowadzenie przy dużej prędkości znacznie lepsze od LC4 brata. W ogóle jakoś im się udała ta geometria ramy i zawieszenia, przynajmniej ja się w tym moto bardzo dobrze czuję. Co do pasażera to nie wiem, lecz nie sądze by był zachwycony.

Dla mnie to fajny , uniwersalny moto na okoliczne dziurawe asfalty i z takim założeniem został kupiony. Jesli szukasz czegoś do szaleństw, rozejrzyj sie za ktm, tm lub husky - znacznie lżejsze, nieco mocniejsze, choć bardziej spartańskie.

Swoją drogą, chętnie polatałbym nowym ktm 690 - ponoc mocno złagodził oblicze mimo przyrostu mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heya!

Jak dla mnie to też bardzo uniwersalne moto ;) W mieście bardzo poręczne, da się przejechać ścieżką polną lub lasem, w trasę tez jest ok (max 400km) a co do plecaczka to chyba OK bo przy każdej możliwości ze mną jeździ ... Z tego co widziałem to moto też ładnie lata na gumie i ogólnie kurde jest zwinne bardzo. Jak dla totalnego amatora czyli mnie to jak na razie to wystarcza nawet na tor, opony mam pozamykane, ucze się drift zakrętów a'la supermoto. Oczywiście w przyszłym sezonie do garażu dołączy pewnie KTM 525 EXC ale na 99% XTX zostanie ... :) Miałem sobie odpuścić ale chyba jednak zakupię wydechy Leo i filterek K&N ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wlasnie przymierzam sie do tego moto, wogole na polskich stronach cicho o nim.

 

A mi podoba sie strasznie!!

 

Wiecie, moze skad mozna sprowadzic w atrakcyjnej cenie takie moto?

 

Czy byly jakies roznice w produkcjach od 2004?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...